ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش تصویری رفع ریپورت تلگرام در چند ثانیه

رفع ریپورت تلگرام و راه های برطرف کردن این مشکل موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. هر فردی که از پیام رسان معروف و محبوب تلگرام استفاده می‌کنند ممکن است در برخی موارد با این موضوع مواجه شود که اکانت تلگرام به صورت کامل بلاک و ریپورت شده و دیگر نمی‌تواند برای کاربران موجود در پیام رسان محبوب تلگرام پیام ارسال نماید. برای رفع ریپورت تلگرام در برخی از مراجع یکسری ربات رفع ریپورت تلگرام و همچنین نرم افزار رفع ریپورت تلگرام ارائه می گردد که ادعا میکنند این ابزار می تواند نسبت به رفع ریپورت تلگرام به صورت اتومات اقدام نماید.

با توجه به بررسی های انجام شده هیچ کدام از این موارد کارایی مناسبی نداشته و اصلاً پیشنهاد نمی گردند و جنبه غیر واقعی دارند. اما در صورتی که اکانت شما ریپورت و یا بلاک شده و خطر رفع ریپورت تلگرام فوری را دارید روش هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توان به رفع ریپورت تلگرام در چند ثانیه و بی دردسر بپردازید. ما در این مقاله قصد داریم به موضوع رفع ریپورت تلگرام بپردازیم پس در صورتی که شما از نسخه‌ های مختلف تلگرام یا تلگرام طلایی استفاده می کنید و قصد رفع ریپورت تلگرام طلایی و یا نسخه دیگر تلگرام را دارید با ما در ادامه مقاله همراه بوده و اطلاعات بسیار مناسبی کسب کنید.

ریپورت تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام به چه معنا می باشد؟

در حالت کلی تمامی کاربرانی که از پیام رسان تلگرام استفاده می‌کنند ممکن است برایشان مشکل ریپورت شدن پیش بیاید و این موضوع مشکلی است که این روزها کاربران بسیار زیادی در پیام رسان تلگرام با آن مواجه می‌شوند. زمانی که یک فرد در پیام رسان تلگرام ریپورت میشود این امکان را نخواهد داشت تا برای کاربران ناشناسی که تا به حال با آنها مکالمه نداشته پیام خصوصی ارسال نماید. برای آنکه بتوانید این قابلیت را در پیام رسان تلگرام در اختیار داشته باشید حتماً باید نسبت به رفع ریپورت تلگرام اقدام نموده تا برای کاربران ناشناس نیز پیام خصوصی ارسال نمایید. ریپورت تلگرام به این معنا باشد که کاربران دیگری که در پیام رسان تلگرام در حال فعالیت می باشند اکانت فرد مورد نظر را به عنوان مزاحم به تلگرام معرفی کرده و آن را گزارش می دهند و با توجه به محدودیت به وجود آمده برای اکانت فرد ریپورت شده و دیگر قابلیت نخواهد داشت تا با کاربران ناشناس ارتباط برقرار نماید و فقط می‌تواند برای کسانی که شماره تماس آنها در لیست مخاطبین فرد وجود دارد و ذخیره شده است پیام ارسال نمایند. به عنوان مثال یکی از دلایل به وجود آمدن ریپورت در پیام رسان تلگرام این موضوع می باشد که فرد در یک گروه به فعالیت مشغول می‌باشد و برای اعضای ناشناس آن گروه که شمار آنها را در مخاطبین خود ذخیره ندارد پیام ارسال می‌کند و یا به نوعی برای آنها ایجاد مزاحمت می کند در چنین مواردی افراد اکانت فرد مورد نظر را ریپورت کرده و با توجه به این موضوع از طرف تلگرام یکسری محدودیت برای پیام رسان فرد مورد نظر ایجاد می‌شود و به اصطلاح می‌گویند اکانت تلگرام فرد مورد نظر ریپورت شده است.

در حالت کلی زمانی که یک فرد ناشناس برای اکانت های ناشناس پیام ارسال می‌کند زمانی که به صفحه گفت‌وگو مراجعه می‌کنیم در بالای صفحه یک کادر وجود دارد که یک گزینه قرمز و گزینه آبی به نمایش در می آید گزینه های قرمز مربوط به گزارش به عنوان اسپم و یا مزاحم بوده و گزینه های مربوط به ذخیره کردن به عنوان مخاطب می باشد در صورتی که فرد روی گزینه قرمز کلیک کند فرد مورد نظر به عنوان یک فرد مزاحم به تلگرام گزارش شده و آن فرد دیگر قادر نخواهد بود تا برای اکانت مورد نظر پیام ارسال نماید و یا با آن مکالمه کند. در صورتی که این فرآیند برای اکانت مورد نظر به واسطه اکانت های مختلف چندین بار تکرار شود با توجه به تعداد ریپورتی که برای فرد مورد نظر ارسال شده اکانت وی به صورت کامل ریپورت شده و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نماید. بعد از آن که چندین بار روی پورت گزارش شد دیگر آن فرد نخواهد توانست برای کاربران ناشناس پیام ارسال کند و در اصطلاح باید برای رفع ریپورت تلگرام اکانت خود اقدام نماید. در صورتی که یک اکانت دچار ریپورت تلگرام شود و محدودیت ارسال پیام برای افراد ناشناس داشته باشد هر زمانی که فرد سعی کند تا برای یک اکانت ناشناس ارسال پیام نماید از طرف تلگرام یک پیام برای او ارسال شده که متن آن پیام به این معنا می باشد که (شما تنها می توانید برای افرادی که با مخاطب شما هستند ارسال پیام نمایید) اگر شما قصد ارسال پیام برای یک فرد ناشناس داشته و این پیام به انگلیسی برای شما نمایان شد باید بدانید که شما ریپورت شده اید و برای رفع ریپورت تلگرام باید اقدام نمایید.

رفع ریپورت تلگرام

چه دلایلی باعث به وجود آمدن ریپورت در تلگرام می شود؟

موارد و علت‌های بسیار زیادی وجود دارد که اکانت یک فرد دچار ریپورت تلگرام می شود. همانطور که در بالا ذکر شد یکی از این موارد ارسال پیامهای مزاحمت آمیز برای کاربرانی که ناشناس هستند در پیام رسان تلگرام می باشد. اگر بخواهیم از دیگر مواردی که منجر به ریپورت اکانت تلگرام می شود و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نمایید اشاره کنیم می توانیم به فعالیت از طریق ربات های تبلیغاتی موجود در پیام رسان تلگرام و ارسال پیام های تبلیغاتی و مزاحمت آمیز اشاره نمود. افراد بسیار زیادی در پیام رسان تلگرام وجود دارد که تمایلی ندارند تا برای اکانت شان در پیام رسان تلگرام پیامهای تبلیغاتی و بازاریابی ارسال گردد در صورتی که ما به اکانت این افراد پیام های تبلیغاتی برای ارائه محصولات و کالاها و خدمات خود را ارسال کنیم این افراد اکانت ما را به تلگرام ریپورت کرده و در واقع برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نماییم. همچنین اگر در کانال ها و گروه های غیر اخلاقی و فعالیت کنیم این رویکرد با قوانین تلگرام مغایرت داشته و در نتیجه فرد دچار ریپورت تلگرام می‌شود و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کند. از دیگر موارد مهمی که می‌تواند باعث ایجاد ریپورت تلگرام شده و در نتیجه فرد را مجبور به رفع ریپورت تلگرام شود می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • در صورتی که فرد مورد نظر بخواهد در روزی بیش از ۱۰۰ پیام را برای اکانت های مختلف به صورت خصوصی ارسال نماید دچار ریپورت تلگرام شده و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نماید.
  • درصورتی که فرد از استیکر های غیر اخلاقی و غیر مجاز استفاده کرده که تلگرام استفاده از آنها را مجاز نمی‌دانند اکانت دچار ریپورت شده و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نماید.
  • در صورتی که فرد بیش از حد پیام های تکراری و تبلیغاتی آزاردهنده برای کاربران تلگرام ارسال نماید و اکانت آن فرد ریپورت شده و فرد باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نماید.
  • اگر از ربات های تلگرامی استفاده نمایید و یا لینک های تبلیغاتی و مزاحم را بیش از حد وارد کنید و به دیگر کاربران آزار برسانیم و از طریق تلگرام ریپورت شده و باید نسبت به رفع ریپورت تلگرام اقدام کنیم.

در حالت کلی دلایل بسیار زیادی برای ایجاد ریپورت در سیستم پیام رسان تلگرام وجود دارد به عنوان مثال در برخی موارد افراد در مورد کار کرد گزینه های قرمز و آبی در هنگامی که فرد ناشناس به آن ها پیام می‌دهد را نداشته باشد و به صورت اتفاقی بر روی آن گزینه کلیک کند در نتیجه کاربر مورد نظر به تلگرام گزارش داده می شود. ریپورت برای اکانت شما ارسال می گردد و در آن صورت اکانت شما دچار دردسر می‌شود. اما در حالت کلی می توان گفت تا زمانی که در سیستم پیام رسان تلگرام برای کاربران دیگر ایجاد مزاحمت نکنید و بر خلاف قوانین تلگرام فعالیت نکنید برای اکانت شما هیچ مشکلی پیش نیامده و نیاز نیست برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کنید.

رفع ریپورت در تلگرام

تغییر مشخصات برای رفع ریپورت تلگرام

یکی از روش های بسیار موثر که با استفاده از آن می توان برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نمود استفاده از فرایند تغییر مشخصات هویتی اکانت پیام رسان تلگرام می باشد. در مواردی که در جهت رفع ریپورت تلگرام اقدام نماییم، باید آیدی، نام تلگرام و عکس پروفایل تلگرام را با شخص دیگری که در تلگرام اکانت داشته و می شناسین تعویض نماییم. به عنوان مثال در نظر بگیرید که آیدی شما در تلگرام علی بوده و همچنین نامتان در تلگرام علی حسینی می باشد و در عین حال شما یک دوست در تلگرام دارید که نام او در تلگرام مهدی محمدی بوده و آیدی آن نیز مهدی نام دارد. در صورتی که قصد داشته باشیم تا برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کنید کافی است تا مشخصات اکانت خود را با مشخصات اکانت دوستتان جابجا نمایید که در این راستا لازم است حتی عکس پروفایل را هم تبادل نماییم.

برای تکمیل شدن این فرایند لازم است تا بعد از انجام این کار وارد یک گروه گروه شده و برای هر چند دقیقه یک متن یک یا دو خطی را در آن گروه ارسال کنید و از گذشت ۲۴ ساعت و تکرار چند باره این کار، مشاهده خواهید کرد که فرایند رفع ریپورت تلگرام به صورت کامل انجام شده و اکانت شما دسترسی لازم را پیدا می کند. بعد از اینکه رفع ریپورت تلگرام انجام شد می توانید مشخصات اکانت خود و دوستتان را مجدداً جابجا کنید.

استفاده از ربات هوشمند اسپم بات به عنوان یک روش بسیار کاربردی

یکی دیگر از روش های رفع ریپورت تلگرام استفاده از ربات رسمی موجود در پیام ‌رسان محبوب تلگرام می باشد، که به عنوان ربات اسپم بات در این پیام رسان شناخته می شود. در این روش از ربات رسمی که در پیام رسان تلگرام وجود دارد به منظور رفع ریپورت تلگرام استفاده می شود بهره برده و در صورتی که اکانت فرد استفاده کننده سابقه بعدی در این زمینه نداشته باشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محدودیت‌های ایجاد شده بر روی اکانت فرد برداشته می‌شود.

برای اقدام رفع ریپورت تلگرام با استفاده از ربات اسپم بات، ابتدا باید در قسمت جستجوی موجود در بالای صفحه پیام رسان تلگرام @spambot را تایپ کرده و این ربات را پیدا کند و بعد از وارد شدن به محیط ربات بر روی گزینه استارت کلیک کرده تا ربات بتواند فعالیت خود را آغاز نماید. در این هنگام در صورتی که اکانت تلگرام فرد مورد نظر دچار محدودیت و ریپورت شده باشد، یک پیغام از طرف ربات برای ارسال می شود که با توجه به توضیحات ارائه شده در این پیغام مشخص می گردد که اکانت فرد مورد نظر تحت ریپورت بوده و باید برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کند. در این هنگام در زیر صفحه ستون وجود دارد که در اینجا باید از گزینه این یک اشتباه است و یا همان This is a Mistake استفاده کرده و بر روی آن کلیک نمایید و در مرحله بعدی برای گزینه بله یا همان Yes کلیک کرده و همچنین در مرحله بعدی نیز باید بر روی گزینه No, I’ll never do any of this کلیک نماییم.

در این قسمت لازم است تا برای تیم پشتیبانی که در سیستم پیام رسان تلگرام در حال فعالیت می باشند یک پیام ارسال کرده و در آن پیام مشخص کنید که اکانت شما به اشتباه ریپورت شده و قصد دارید تا برای رفع ریپورت تلگرام اقدام کنید. همچنین باید به این نکته توجه کنیم که پیام ارسال شده در این قسمت باید به زبان انگلیسی بوده و از گرامر مناسبی بهره ببرد و در نتیجه می‌توان نتیجه لازم برای رفع ریپورت تلگرام ایجاد شود. در این متن باید سعی شود تا از دلایل قانع کننده و منطقی استفاده شده و در نتیجه تیم پشتیبان پیام رسان تلگرام را متقاعد نماید که اکانت شما به اشتباه ریپورت شده و برای رفع ریپورت تلگرام اقدام گردد.

رفع ریپورت تلگرام

درخواست کمک از دیگران برای رفع ریپورت تلگرام

یکی دیگر از راه ها و روش های محبوب، معتبر و شناخته شده در زمینه رفع ریپورت تلگرام درخواست کمک و ارسال پیام از افراد ناشناس برای اکانت مورد نظر می باشد. در این روش برای رفع ریپورت تلگرام فرد مورد نظر باید از ۱۰ فرد ناشناس بخواهد که برای ۴ تا ۷ روزه پیاپی هر روز تعداد پیام را به همراه استیکر برای اکانت مورد نظر  ارسال نمایند. همچنین باید به این نکته توجه کنیم که برای رفع ریپورت تلگرام با سرعت این روش شما نباید شماره تلفن افرادی قرار است که پیام ارسال کنند را در لیست مخاطبین خود داشته باشید و افراد به عنوان مخاطبان ناشناس در تلگرام شما به حساب بیایند. به عنوان مثال در صورتی که در گروه خاصی است که می‌تواند از اعضای آن گروه برای شما ناشناس هستند و آن هادر لیست مخاطبین شما وجود ندارد، بخواهید تا این کار را برای شما در جهت رفع ریپورت تلگرام انجام دهند. همچنین در این روش رفع ریپورت تلگرام باید این موضوع توجه داشته باشید که سیستم پیام رسان تلگرام بسیار هوشمند و حساب شده عمل می‌کند و می‌تواند متوجه شود که این کار شما تقلبی و ساختگی است و برای همین موضوع بهتر است تا در هر روز از تعداد مختلفی از افراد ناشناس بخواهید تا برای شما پیام ارسال کنند، به عنوان مثال در روز اول از ۱۰ فرد ناشناس در جهت رفع ریپورت تلگرام کمک خواسته و یا در روز دوم و سوم از ۱۵ و یا ۱۳ نفر جهت ارسال پیام کمک بخواهید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در جهت رفع ریپورت تلگرام هر چه تعداد افراد ناشناسی که برای شما پیامک ارسال می‌کنند بیشتر باشد، اکانت شما زودتر از حالت ریپورت خارج می‌شود. یک نکته کلیدی دیگر وجود دارد و این موضوع باشد که در هنگامی که افراد ناشناس در جهت رفع ریپورت تلگرام برای شما پیامک ارسال می‌کند و به هیچ وجه نباید پیام ارسال شده توسط افراد را مطالعه کنید و باید بگذارید تا زمانی که رفع ریپورت تلگرام اکانت شما انجام شود این پیام‌ها به صورت مطالعه نشده بمانند. در صورتی که این فرآیند به صورت صحیح انجام پذیرد بعد از گذشت ۴ الی ۷ روز اکانت مورد نظر به صورت کامل رفع ریپورت تلگرام شده و تمام محدودیت های آن از بین میرود.

رفع ریپورت تلگرام از طریق ارسال ایمیل

یک متد بسیار کاربردی دیگر در جهت رفع ریپورت تلگرام وجود دارد و آن استفاده از ارسال ایمیل برای از بین بردن محدودیت تلگرام می باشد. در صورتی که قصد دارید تا از طریق ارسال ایمیل برای رفع محدودیت و یا ریپورت تلگرام اقدام کنید، باید به آدرس ایمیل ارائه شده در زیر پیام ارسال کرده و با استفاده از یک متن بسیار مناسب و متقاعد کننده از تیم پشتیبانی پیام رسان تلگرام بخواهید تا محدودیت اکانت شما را برطرف کرده و برای رفع ریپورت تلگرام اقدام نمایند.

Spam@telegram.Org

دلیل اینکه ما می‌گوییم به ایمیل بالا برای رفع ریپورت تلگرام پیام ارسال کنید این موضوع می باشد که افرادی که در دپارتمان مربوط به این ایمیل در حال فعالیت هستند به صورت مشخص برای موضوع رفع ریپورت تلگرام فعالیت می‌کنند و در صورتی که به ایمیل به صورت مستقیم پیام ارسال شود برای رفع ریپورت تلگرام در مدت زمان کمتری صورت می‌پذیرد. برای ارسال ایمیل و رفع محدودیت تلگرام لازم است موضوع ایمیل را اسپم (SPAM)  انتخاب نمایید. همچنین همانطور که اشاره شد متنی که در این قسمت ارسال می گردد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و باید سعی شود تا پیام مناسب و در خور موضوع ارسال کنید. همچنین در این پیام که برای تیم پشتیبانی پیام رسان تلگرام ارسال شده و موارد لازم به خوبی توضیح داده شود که اکانت شما به صورت اشتباه ریپورت شده و در نتیجه آنها متقاعد شوند تا اکانت شما را از محدودیت خارج نمایند.

امیدواریم از این مقاله آموزشی رفع ریپورت تلگرام استفاده کرده باشید.شما میتوانید از مقاله دایورت کردن شماره های تلفن و اتصال وردپرس به تلگرام استفاده نمایید.

نظر خودتان را ارسال کنید