ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پیام تسلیت درگذشت | فرزند | رفیق | عزیران

پیام تسلیت درگذشت عزیزان

درگذشت عزیزان به ویژه اقوام نزدیک از قبیل پدر و مادر یا فرزند می تواند برای نزدیکان بسیار غم انگیز و جانکاه باشد به همین دلیل در این گونه مصیبت ها، بازدید اطرافیان از خانواده متوفی و فرستادن پیام های تسلیت درگذشت و ابراز همدردی با آنها می تواند تسلی خاطر برای این خانواده ها باشد و به آنها در کم کردن غم و اندوه ناشی از این اتفاق کمک شایانی کند. به همین دلیل در زیر به چند نمونه از پیام های تسلیت درگذشت اشاره شده تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آنها همدردی خود را با خانواده شخصی که تازه فوت کرده ابراز کنید و خود را در غم آنها شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ شماره1: درگذشت پدربزرگ ارجمند و گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و از خداوند بزرگ خواستار حفظ سایه پدر و مادر بزرگوارتان بر سر شما هستیم.

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ شماره2: گاهی غصه‌ها ما چنان می‌گدازند که مثل طلا خالصمان می کند. اندوه درگذشت پدربزرگ مهربانتان یکی از آن غصه ‌هاست. امیدوارم صبور و شکیبا باشید و در این غصه پدرتان/ مادرتان را همراهی کنید و غمخوار آنها باشید.

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ شماره3: پدربزرگ گرامیتان آزادمردی بود که در سیر الی الله صعود کرد چرا که روح ‌هاي‌ پاک و مهربان به راحتی از خاک، دل می کنند تا به افلاک و اوج آسمان برسند. مطمئن باشید که رفتار درست و انسانی پدربزرگتان ایشان را به اعلی علیین برده است. روح پاک آن مرحوم در آستان جانان شاد باد.

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ شماره4: مرگ، سِیرِ جان از خاک به افلاک است. چشمانتان را از اشک پاک سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح آن عزیز قرین رحمت الهی باد.

پیام تسلیت درگذشت پدربزرگ شماره5: ترجمان معنای مرگ، حضور جاودانه انسان در محضر حق است زیرا که همه از پیشگاه او آمده‌ایم و به سوی او باز می گردیم. درگذشت پدربزرگ عزیزتان را تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت درگذشت عزیزان

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ شماره1: با نهایت تأسف درگذشت مادربزرگ عزیزتان را تسلیت عرض می کنیم و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه برای آن مرحومه خواستار علو درجات و رحمت واسعه و برای شما صبر و بردباری مسئلت می نماییم.

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ شماره2: مادربزرگ ‌ها همه در یک جایی از قصه‌ هایمان حضور دارند و همیشه یاد و خاطره ‌شان در ذهن ما به نیکی باقی می ‌ماند. درگذشت مادربزرگ عزیزتان را تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ شماره3: مادربزرگ‌ ها هر وقت از دنیا بروند، زود است و جای خالی آن ها همواره احساس می شود، درگذشت مادربزرگ عزیزتان را تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ شماره4:

همکار ارزشمند جناب آقای ………………………. / سرکار خانم………………………….
با احترام بر مشیت الهی، ابراز همدردی ما را بپذیرید. امید است که روح آن مرحومه در این ایام، مرهون رحمت آفریدگار گردد. از ایزد منان برای شما صبر و شکیبایی خواستاریم.

پیام تسلیت درگذشت مادربزرگ شماره5: درگذشت مادربزرگ عزیزتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه غفران الهی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل و جمیل از خداوند متعال تقاضا می‌نماییم.

از طرف…………………….

پیام تسلیت مادر

پیام تسلیت درگذشت پدر

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره1: یاد و خاطره پدرتان را عزیز می‌دارییم و سنگینی هجران وی را به سوگ می نشینیم، امید است که در نظرتان جای گیرد.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره2: سبک‌ بالان همیشه به سهولت پرواز می کنند. پدر پاک و مهربان شما نیز این‌گونه بود که روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر عزیزتان، سیر در راه حق تعالی است و این باور، اندکی از غم شما می کاهد. روحش شاد

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره3: پرواز روح پدر از زمین خاکی به اوج آسمان، شکوفایی بهار جاودان در روح بزرگ اوست. تحمل فقدان وی را از خدای بزرگ برای شما طلب می کنیم. انشاءالله که گل وجودش در محضر خداوند عطرافشان باشد.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره4:

حضور محترم جناب آقای…………………./ سرکار خانم……………………….

خبر درگذشت پدر بزرگوار و مهربان جنابعالی واصل گردید. درگذشت ایشان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند بزرگ و بخشنده برای آن مرحوم، مغفرت و همنشینی با اولیاء طاهرینش، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و صلم و ائمه معصومین علیهم السلام را خواستاریم و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.
از طرف………………………

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره5: می دانم هیچ جمله‌اي دردتان را سبک نمی کند و داغتان را تسلی نمی دهد. می دانم هیچ چیزی نمی تواند غم از دست دادن پدر عزیز و مهربانتان را جبران کند. از خدا می خواهیم به شما و خانواده‌ محترمتان صبری دهد تا بتوانید این مصیبت سخت و جانکاه را تحمل نمایید.  بدانید که همه از شنیدن این خبر بسیار ناراحت و متاثرند و با شما ابراز همدردی می کنند.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره6: درگذشت پدر مهربانتان را تسلیت عرض می کنیم. ان شاء الله خداوند روحشان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد و آرامش را بر قلب فرزندان و بستگانشان نازل کند.

پیام تسلیت درگذشت پدرشماره7: وقتی انسان پدرش را از دست می دهد متوجه می شود که به ناگاه پشتش خالی شده و یار و یاورش را از دست داده. درگذشت پدر بزرگوارتان، پشت و پناه تمام زندگییتان را به شما تسلیت عرض می نماییم.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره8: یقین بدانید که پدرتان هم اکنون آرام‌تر و شادتر از هر زمان دیگری است چرا که خداوند وعده داده است که مرگ پایان رنج‌ هاي‌ آدمیست. دعا می کنم خداوند به شما بی اندازه صبر عطا کند که قلب مهربانتان بتواند این غم سنگین را تاب آورد.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره9: غم از دست دادن بهترین پشتوانه دنیا که هیچ کس نمی تواند جایشان را پر کند را به شما تسلیت می گوییم. ان شاء ‌الله خداوند بزرگ به شما صبر عنایت کند تا بتوانید به دوش کشیدن این غم را تحمل کنید. روحشان شاد.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره10: از شنیدن خبر فوت پدر عزیزتان بسیار متاثر و ناراحت شدم. برای شما و خانواده محترمتان آرزوی صبر و آرامش می کنم. ان شاءالله روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره11: امیدوارم روح پدر گرامی قرین رحمت الهی باشد و دیگر شما را سیاه پوش و غمگین نبینم.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره12: بابت این اتفاق غم انگیز خیلی ناراحت و متاثر شدم و امیدوارم خدا به همه خانواده صبر بدهد و روح پدر گرامیتان را غرق در آرامش کند.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره13: همه از خدا هستیم و به سوی او بر می گردیم. درگذشت پدرتان را تسلیت و تعزیت عرض می  کنیم.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره14: درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنیم و آرزوی غفران و رحمت الهی برای تازه درگذشته خواستاریم. از خداوند منان می خواهیم که به شما صبر و سلامتی عطا نماید.

پیام تسلیت درگذشت پدر شماره15:دوست خوبم ……………………
غم از دست دادن پدر سخت است و بدون شک تنها می توان با توسل به حضرت حق این غم تلخ را تحمل کرد. از خداوند منان صبوری برای شما و غفران الهی برای این عزیز تقاضا دارم.

پیام تسلیت درگذشت مادر

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره1:

جناب آقای…………………. / سرکار خانم……………………….

با نهایت تأسف و تاثر ضایعه غم انگیز درگذشت مادر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان برای روح پاک و مطهرش علو درجات و غفران الهی و برای خانواده محترمتان صبر جمیل آرزومندیم.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره2: درگذشت غمخوار روزهای سخت زندگی، مادر مهربانتان را تسلیت عرض می کنیم و از خدای مهربان می خواهیم که به پاس مهربانی و اخلاق نیکوی آن مرحومه، لباس مغفرت بر روح بلند و پر شکوه اش بپوشاند و در بهشت برین مأوایش دهد.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره3: اندوه از دست دادن مادر چنان سخت و غم انگیز است که هیچ عبارتی نمی تواند بر آن مرهم نهد. تنها یاد خدا می تواند بر دل پر درد و غم شما تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای شما صبر و اجر برای تازه درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو دارم، امید است که روح آن مرحومه مغفوره، آسوده خاطر و خرسند در حریم امن الهی در کمال آرامش قرار گیرد.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره4: از صمیم قلب و عمق وجود، به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم و لحظه لحظه‌ هاي‌ این غم سنگین را درک می کنم و از خداوند بخشنده می خواهم که به شما صبر عنایت فرماید.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره5: من از صمیم قلب مطمئنم که مادرتان به داشتن دختری / پسری مثل شما افتخار می‌کند و مطمئن باشید حال که خودشان این جا نیستند اما روحشان همیشه هست و از شما مراقبت می‌کند. من را هم در غم خودتان شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره6: عمق غمت را درک می کنم و می‌فهمم. می‌دانم که چه حس تلخی است حسرت بوسه بر دستان مادر، پیام تسلیت من را بپذیر و من را در غم خود شریک بدان.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره7: مادرتان به سفری رفت که بایستی تنها می رفت. تحمل این دوری سخت است پس صبری باید تا آرامشی زاید. این مصیبت بر شما تسلیت باد.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره8: از صمیم قلب تسلیت می گویم. امیدوارم روح آن مرحومه قرین آرامش باشد و خداوند بزرگ به شما صبر بدهد. با شما ابراز همدردی می کنم. من را درغم خود شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره9: بعضی از دردها به قدری تلخ ‌و جانگداز هستند که نمی‌خواهی با کسی به اشتراک بگذاری و گاهی ترجیح می دهی که از پیله تنهاییت بیرون نیایی؛ غم درگذشت مادر از آن جمله دردهای تلخ است. می دانم تسلیت واژه ناچیزیست و نمی تواند غمی را که در دلت جای گرفته تسکین دهد، اما تسلیت من را پذیرا باش. روزهایی پر از صبر را برایت آرزومندم. خدایش بیامرزد.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره10: دوست عزیزم،

از دست دادن مادر واقعا سخت و جانکاه است. تسلیت می گویم. خدا به تو و خانواده ات صبر دهد.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره11: در گذر بی صدای ثانیه‌هاي‌ دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکوت، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده گرامیتان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و غفران الهی و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره12: می دانم هیچ جمله‌اي نمی تواند دردت را سبک کند؛ می دانم که داغدار هستی؛ می دانم هیچ چیزی نمی تواند غم از دست دادن مادر عزیز و مهربانت را تسلی دهد. از خدا می خواهم که به تو و خانواده ‌ات صبری جمیل بدهد تا بتوانید این مصیبت را تحمل نمایید. بدان که همه از شنیدن این خبر غم انگیز بسیار متاثرند و با تو همدردی می کنند.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره13: درگذشت مادر چنان جانسوز است که به دشواری می توان باور کرد ، ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌اي نیست جز تسلیم و رضا. این ماتم جانگداز را به شما و خانواده عزیزتان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز تازه درگذشته علو درجات را از خداوند منان طلب می کنم.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره14: زندگی به آدمیان فرصتی برای رهایی از تعلقات می دهد. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از این که این عزیز سفر کرده وادی عشق، جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت جاودان در انتظار اوست.

پیام تسلیت درگذشت مادر شماره15: فراق هجرت ناگهانی مادرت مرا بسیار اندوهگین کرد. در غم تو شریک هستم و از خداوند برای تو شکیبایی و برای مادر عزیزت آمرزش طلب می کنم.

پیام تسلیت درگذشت برادر

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره1:

جناب آقای…………………./ سرکار خانم……………..

خبر تأسف‌ بار از دست رفتن برادر عزیز جنابعالی، ما را غمگین و داغ دار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنیم و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل را خواستاریم.

از طرف…………

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره2: درگذشت برادر خوب شما بسیار دردآور بود. صفات انسانی و خوب آن عزیز هرگز از یاد ما و سایر دوستانش محو نمی شود. تسلیت ما تقدیم به شما.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره3: اگر کسی فلسفه مرگ را نداند قطعا کمرش زیر بار هجرت برادر خم می شود، اما با توجه به هوش و دانایی مثال ‌زدنی شما، فقدان جسم ظاهری ‌اش را خدمت شما تسلیت می گوییم و آرزومندیم که روح پرفتوح و بزرگش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره4: وقتی خود را جای تو حس می کنم بسیار با تو احساس همدردی می کنم امیدوارم خداوند صبری نیکو به تو و خانواده محترمت عطا کند و امیدوارم روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد. ما را در غم خود شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره5: همکار عزیز، مصیبت ناگهانی درگذشت برادرتان را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. خداوند به شما و سایر بازماندگان صبر عنایت کند. روحشان شاد.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره6: می دانم تحمل داغی که در وجودت نشسته خیلی سخت و جانکاه است. می دانم چقدر سخت است که صبح هنگام وقتی چشمانت را باز می کنی، آرزو کنی که کاش فقط یک کابوس بود. اما بدان که او به سوی خداوند بازگشته که این بازگشت، بالاترین آرامش روح آدمی است، اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما نیز سنگینی می کند اما از خدا می خواهیم او را در سایه رحمت بی کران و جاودانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا کند.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره7: هر چند می‌دانم در این شرایط سخت و غم انگیز هیچ کلامی تسلی بخش درد و غم تو و خانواده‌ ات نخواهد بود ولی خواستم بدانی که ما در کنارت هستیم و یادش را گرامی می داریم.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره8: با قلبی پر از ماتم و اندوه درگذشت برادر بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره9: این داغ، داغ بسیار بزرگی است. دعا می کنم تا خدا به تو و خانواده ات صبر و تحمل این درد و غم سنگین را بدهد.

پیام تسلیت درگذشت برادر شماره10:.به خاطر درگذشت برادر مهربانت برای تو و خانواده عزیزت از خدا طلب صبر می کنم. من را هم در غم خودتان شریک بدانید. روحشون شاد و غرق آرامش

پیام تسلیت فوت

پیام تسلیت درگذشت فرزند

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره1: جناب آقای…………………./ سرکار خانم……………………..

درگذشت فرزندتان را به شما و همسر محترمتان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم از خداوند بخشنده رحمت و غفران الهی و برای شما دو عزیز، صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می کنیم.
از طرف……………….

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره2: تحمل سوگ فقدان و از دست دادن فرزند، صبر بزرگ الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ و جانکاه را به شما و همسر بزرگوارتان تسلیت گفته و از خدا می خواهم به شما صبر عنایت کند.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره3: فراق فرزند دلبندتان به قدری ناباورانه بود که مرا در بهتی عظیم فرو برد. این فراق جانسوز را تسلیت می گویم و امیدوارم که در برابر این غم مثل کوه، محکم و استوار باشید.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره4:

جناب آقای……………………/ سرکار خانم………………………

بدون شک درگذشت نوجوان / جوان ناکام‌تان، گرد غم و اندوه برچهره‌ تان پاشیده است. رسم روزگار این چنین است که بارها و بارها همه را به این آزمون‌ سخت می‌آزماید، این فقدان بزرگ و عظیم را صمیمانه تسلیت و تعزیت گفته و شکیبای‌تان را از ایزد منان خواستارم. باشد که روح بلند بی گناه این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان باشد.
از طرف………………..

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره5: از دست رفتن شکوفه زندگیتان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان / نوجوان ناکام، ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره6: غنچه عفیف زندگی‌ تان که به دست طوفان خزان پرپر شد را خدمت شما تسلیت گفته و امیدواریم جان شکوفایش در کمال آرامش و در بلندای ملکوت جاودان و پابرجا باشد.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره7: این ماتم جانگداز را از جانب من به خانواده محترمتان صمیمانه تسلیت بگویید. امیدوارم خدای بزرگ به آنان صبر و اجر عنایت فرماید و رحمت خود را برای آن عزیز سفر کرده مرحمت فرماید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره8: این مصیبت را به شما تسلیت عرض می کنم و امیدوارم روحشان شاد و قرین رحمت باشد.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره9: بعد از شنیدن خبر فوت ………….. به شدت ناراحت و غمگین شدم. برای پدر و مادرتان از خدا صبر جمیل خواستارم. ما را دراین غم بزرگ شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت فرزند شماره10: با شنیدن این خبر وخیم بسیار اندوهگین و متأثر شدم. از صمیم قلب به شما و خانواده محترم و عزیزتان تسلیت می گویم و برایتان آرزوی صبر و شکیبایی می کنم

سایر پیام های تسلیت درگذشت

پیام تسلیت درگذشت در زلزله1: فوت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان بر اثر زمين لرزه ………………………. موجب تأسف فراوان شد و مردم عزیز ایران را عزادار کرد. این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به ملت فهیم و صبور ایران و خانواده داغ دیده این عزیزان سفر کرده را تسلیت می گوییم. از خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیزان علو درجات و برای خانواده ‌هاي‌ آنان صبر و شکیبایی خواهانیم.

پیام تسلیت درگذشت در زلزله2: حادثه دلخراش جان باختن مردم شریف………………………….. در زمين لرزه ای  که حقیقتا مصیبت‌ بار و تأثرانگیز بود را به خانواده ‌هاي‌ عزادار و بازماندگان آنان صمیمانه تسلیت عرض می کنیم و تسلی و آرامش دل‌ هاي‌ غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌ کنیم.

پیام تسلیت درگذشت در زلزله3: وقوع حادثه غم انگیز زمین لرزه شهرستان………………………….. که موجب جان باختن و مجروح شدن چند تن از هموطنان عزیزمان شده است، سبب تأثر شدید همه ما شد. بی‌شک مردم فهیم و قهرمان این خطه از کشورمان در سایه وفاق و همبستگی، این روزهای سخت و دشوار را با آرامش و صبوری پشت سر خواهند گذاشت

پیام تسلیت درگذشت عمو1: جناب آقای………………. / سرکارخانم………………………..

ضایعه درگذشت عموی عزیزتان را از صمیم قلب خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاک آن مرحوم را با مولای متقیان حضرت علی(ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
از طرف……………………

پیام تسلیت درگذشت عمو2: رحلت جانگداز عموی گرامی و عزیزتان را به شما و خانواده محترمتان علی الخصوص پدر بزرگوارتان تسلیت عرض می‌نماییم.

پیام تسلیت درگذشت عمو3: مصیبت درگذشت عموی صبور و مهربانت را تسلیت می گویم و برای تازه درگذشته رحمت و مغفرت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید است که روح آن مرحوم آسوده باشد و بعد از گذر از همه رنج‌هاي‌ دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.

پیام تسلیت درگذشت1: مرگ حق است و حق همیشه پا برجاست. پس در این مصیبت شکیبا باش و تسلیت من را بپذیر. برایت آرزوی آرامش دارم.

پیام تسلیت درگذشت2: خیلی غمگین هستم و زبانم از گفتن کلمات قاصر است. فقط می توانم بگویم که خیلی متأسفم. ان شاء الله که همین حالا غرق در رحمت الهی باشند.

پیام تسلیت درگذشت3: مصیبت وارده را به شما دوست عزیز و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و امیدوارم که آن مرحوم در جوار امن الهی و در شادی بی پایان باشد‌.

پیام تسلیت درگذشت4: غم از دست دادن عزیزان و مخصوصاً پدر و مادر که مثل کوه تا آخر پشت ما می مانند خیلی سخت است. خدا به شما صبر بدهد.

پیام تسلیت درگذشت5: از صمیم قلب تسلیت می گویم. امیدوارم که ما را در غم خود شریک بدانید.

پیام تسلیت درگذشت6: واژه‌ ها نمی توانند ذهن را یاری کنند آنگاه که حجم زیاد ماتم و اندوه، راه نفس را می‌ بندد و راهی نیست جز گریستن. مصیبت وارده را به شما دوست عزیز و خانواده محترمتان تسلیت گفته و برای شما صبر جمیل و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید است که روح آن مهربان، در کمال آرامش و رها از همه رنج‌هاي‌ بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه ما را بپذیرید.

پیام تسلیت درگذشت7: خبر درگذشت ……………………… موجب تأثر خاطر همه علاقه‌مندان آن فرهیخته بزرگوار شد. درگذشت چنین شخصیت گرانمایه‌ اي که عمر بلند و پر برکت خود را صرف خدمت به کشور عزیزش کرد، بسی گران و جانکاه است. اکنون وظیفه ما دوستان و آشنایان است که از آن همه تجربه، بهره بگیریم و آنرا در مسیر پیشرفت سرزمین عزیزمان بکار گیریم. اینجانب به همراه سایر دوستان، ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده سوگوار و داغ دیده ایشان و جامعه علمی کشور، تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن مرحوم علو درجات و آرامش روح را از خداوند مهربان تقاضا داریم.

پیام تسلیت درگذشت8: غم از دست دادن بهترین و بزرگ ترین پشتوانه دنیا را به شما و خانواده تان تسلیت می گویم به تحقیق هیچ کس نمی تواند جای خالی ایشان را برای شما پر کند. ان شاء ‌الله خداوند بزرگ به شما صبر جمیل بدهد که بتوانید این غم را راحتتر تحمل کنید. روحشان شاد و یادشان گرامی.

پیام تسلیت درگذشت9: هر چند می‌دانم در این شرایط سخت هیچ کلامی نمی تواند تسلی بخش درد و غم تو و خانواده ا‌ت باشد ولی خواستم بدانی ما در کنارت هستیم و با تو همدردی می کنیم. یادش گرامی.

پیام تسلیت درگذشت10: خبر اندوه وارده به شما، ما را در ماتمی جانگداز فرو برد. اندوهمان از این واقعه دردناک غیر قابل وصف است. این مصیبت را به شما تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن مرحوم آمرزش الهی خواستاریم.

پیام تسلیت درگذشت11: در غم از دست دادن ……………………….. بزرگوارتان تسلیت بنده حقیر را پذیرا باشید. روحشان شاد و یادشان گرامی.

جواب پیام تسلیت

جواب پیام تسلیت1: بدین گونه از همه عزیزانی که ما را در مراسم درگذشت……………………….. عزیزمان یاری نموده‌اند، نهایت تشکر و سپاسگزاری را داریم و از شما بابت قصور در پذیرایی عذرخواهی می کنیم.

جواب پیام تسلیت2: با شایسته‌ترین و بهترین عبارات، محبت‌هاي‌ شما بزرگواران را می ستاییم و از همه شما عزیزان چه آن کس که با گل، خاطر سوگوارمان را تسلی داد و چه آن کس که با قدم های مبارک خود بر سر ما منت نهاد و چه آن عزیزی که با پیام تسلیت غم از چهره غمگین ما زدود، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

جواب پیام تسلیت3: از محضر ارزشمند شما مهربانان که در سوگ پیش آمده شرکت فرمودید سپاسگزاری می کنیم و امیدواریم که به جای سایه اندوه در زندگیتان آفتاب شادمانی درخشان باشد.

جواب پیام تسلیت4: بدین گونه از همه سروران گرامی و محترم که در مجلس ترحیم و یادبود ……………………………… شرکت نمودید و با ما ابراز همدردی کردید و موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم. همراهی و کمک شما دراین مسیر برای ما بسیار دلگرم کننده بود.

جواب پیام تسلیت5: سینه ما سرشار از محبت همه دوستانی است که با ارسال پیام های تسلیت خود، ما را در داغ درگذشت عزیزمان همراهی کردند و باعث تسلی خاطر ما شدند. اجر لطف و مهربانی‌شان با خداوند بزرگ و مهربان.

جواب پیام تسلیت6: از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیامهای دلگرم کننده و تسلی بخش، تسلیت گفتند بسیار سپاسگزارم. جملات و سخنانشان، برای من با ارزش و قابل تقدیر است و همراهی شما دراین اندوه برای من بی نهایت دلگرم کننده بود.

پیام تسلیت سالگرد

پیام تسلیت سالگرد1: در سالگرد درگذشت ………………. گرامیتان از پروردگار مهربان سپاسگذاری می کنیم که توفیق صبر بر مصیبت را به شما ارزانی داشت. همواره به یاد ایشان و سخنان و کارهای مفید و ارزشمندشان هستیم و امیدواریم که مورد عنایت و توجه خداوند قرار گیرند.

پیام تسلیت سالگرد2: چه ناباورانه …………… از غروب غم انگیز …………… عزیزتان گذشت. می دانیم که سخت‌ترین روزهای زندگی‌تان را تجربه کردید ما نیز در فراق جانسوز این عزیز اشک غم ریختیم. سالگرد وفات آن عزیز را تسلیت عرض می کنیم.

پیام تسلیت سالگرد3: یکسال از درگذشت عزیزتان و به خاک سپردن ایشان می گذرد. از اینکه صبورانه در فراقش ایستادگی کردید و سختی ها را تحمل کردید از خداوند برای شما طلب اجر و پاداش دنیوی و اخروی می کنم.

نظر خودتان را ارسال کنید