ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بیوگرافی صدف بیوتی و زندگی لاکچری با تبلیغ لوازم آرایشی

صدف بیوتی یکی از شناخته شده ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی می باشد که بسیاری از افراد ایرانی با نام و حرفه او آشنایی لازم را دارند. اینستاگرام صدف بیوتی یکی از مهمترین عواملی بود که موجب شد شهرت او بیشتر شود و بسیاری از مردم با زندگی صدف بیوتی آشنا شوند.در این مقاله شناخت افراد مشهور و سبلریتی بیشتر با زندگی فوق لاکچری صدف بیوتی و نحوه کسب درآمد صدف آشنا خواهیم شد.

صدف بیوتی

صدف بیوتی یکی از شناخته شده ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی می باشد که بسیاری از افراد ایرانی با نام و حرفه او آشنایی لازم را دارند. اینستاگرام صدف بیوتی یکی از مهمترین عواملی بود که موجب شد شهرت او بیشتر شود و بسیاری از مردم با زندگی صدف بیوتی آشنا شوند. درآمد صدف بیوتی از اینستاگرام او شروع شد و روز به روز هم در حال بیشتر شدن است. sadaf beauty کار خود را در ابتدا با آموزش میکاپ در خانه شروع کرد و بعد از آن زمانی که زندگی خصوصی خود را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت بسیاری از افراد او را دنبال کردند.

صدف بیوتی که نام اصلی او صدف مسائلی می باشد و متولد سال 1368 است. او دوران کارشناسی خود را در رشته شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ایران گذرانده است. از آنجایی که او جایگاه بسیار مهم در حوزه آرایشی و استفاده کردن از لوازم بهداشتی دارد به عنوان دومین اینفلوئنسر برتر دنیا شناخته می شود. صدف بیوتی یکی از موفق ترین و بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی می باشد که در سال های اخیر شهرت بسیاری به دست آورده و به این دلیلی که زندگی شخصی خود را برای افراد ایرانی بیان می کند در بین ایرانی ها بسیار محبوب است. همسر او یکی از بهترین همراهانش در سفرهای کاری او می باشد که در اصل تمامی کسانی که صدف بیوتی را می شناسند همسر او را هم می شناسند.

از آنجایی که بیان صدف بیوتی در آموزش دادن میکاپ بسیار ساده و روان بود بسیاری از افراد به او علاقمند شدند و او را دنبال کردند. از آنجایی که زبان او بسیار روان و ساده می باشد بسیاری از افراد را با خود همراه کرده است و به جرات می توان گفت که کمتر کسی وجود دارد که به او علاقه نداشته باشد.

صدف بیوتی

زندگی صدف بیوتی

صدف بیوتی بعد از اینکه در ایران تحصیلات خود را تمام می کند به همراه خانواده اش به سانفرانسیسکو می رود. زمانی که او به ایالت متحده آمریکا می رود شغل های بسیاری را دنبال می کند و بعد از آن با صفحه اینستاگرام خود شغل جدیدی که آن هم اینفلوئنسر می باشد را دنبال می کند. همسر او یکی از بهترین همراه های او می باشد و رد ساخت تمامی ویدیو هایش به او کمک می کند. صدف ماسک ها و لوازم آرایشی گوناگونی را که برایش ارسال می کنند را روی پوست خود امتحان می کند و بعد آن را به همراهانش توصیه می کند.

صدف بیوتی در اردیبهشت ماه سال 1394 صفحه اینستاگرام خود را ساخت و د مرداد ماه سال 1395 بود که برای این پیچ اقدام به تولید محتوا نمود. او یکی از افرادی بوده است که به دنبال آرزوی خود رفته است، چرا که او تصمیم داشته آرایشگر و یا جراح پلاستیک شود و در نهایت توانسته است آرایشگر شود. یکی از دلایلی که او رشته شیمی را انتخاب کرده به این دلیل بوده است که از این طریق لوازم آرایشی را که می خواهد را تولید کند.

 

از آنجایی که صدف بیوتی تمامی مسائل زندگی اش را در صفحه اینستاگرام خود بیان می کند، دوستداران او علاوه بر اینکه تنها در مورد لوازم آرایشی و نکات آرایشی نکاتی را می آموزند با مسائل دیگری هم مانند اطلاعات کشورهای گوناگون، برندهای مشهور دنیا و … هم اطلاعات بسیاری به دست می آورند. نام خواهر او سارا می باشد که در شهر لس آنجلس زندگی می کند و مادرش هم در همان شهر سانفرانسیسکو در نزدیکی صدف می باشد. sadaf beauty سگی به نام فندق دارد که برای او هم پیجی در اینستاگرام ساخته است.

زندگی صدف بیوتی

اینستاگرام صدف بیوتی

اینستاگرام صدف بیوتی یکی از مهمترین برنامه های اجتماعی بود که صدف از این طریق توانست طرفداران بسیاری را به دست آورد. او زمانی که صد هزار نفر فالوور داشت در صفحه اینستاگرام خود جشن گرفت و روز به روز تعداد فالوورهای او بالاتر رفت. صدف اکنون 4 پیچ اینستاگرام دارد که پیج اصلی او دو میلیون و دویست هزار نفر فالوور دارد، دومین پیج او مربوط به پست و عکس هایی می باشد که مربوط به عروسی علی و خودش است، پیج سوم او فندق بیوتی نام دارد که برای سگ او می باشد و پیج چهارم که شما با فالو کردن آن در مسابقات هفتگی صدف می توانید شرکت کنید.

فعالیت اصلی و درآمد صدف بیوتی از پیج اینستاگرامش می باشد، چرا که بسیاری از افرادی که می خواهند محصولات خود را تبلیغ کنند به پیج اینستاگرام صدف مراجعه می کنند. او تمامی جریان های زندگی خود را در استوری های اینستاگرام خود می گذارد و همیشه در صحبت هایش بیان می کند که افتخار می کند ایرانی است و در تمامی مصاحبه های خود با برندهای آرایشی مشهور دنیا اعلام می کند که ایرانی است و به ایرانی بودنش هم افتخار می کند.

صدف بیوتی در استورهای خود و یا پست هایی که در اینستاگرام خود می گذارد بیان کرده است که تمامی موفقیت های خود را مدیون ایرانی ها و کسانی که او را دنبال می کند می باشد. او زمانی که به سفرهای مختلف کاری می رود در اینستاگرام خود اعلام می کند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که در آن شهرها زندگی می کنند و دنبال کننده صدف هستند به دیدن او می روند. صدف بیوتی به کسانی که در اینستاگرام او حضور دارند و او را دنبال می کنند بچه بیوتی می گوید، بیشتر مخاطبان صدف خانم می باشند ولی آقایان هم پیج او را دنبال می نمایند.

درآمد صدف بیوتی

درآمد صدف بیوتی

درآمد صدف بیوتی یکی از مسائلی می باشد که بسیاری از افراد علاقه دارند در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشند. طبق گفته های شخصی صدف بیوتی در آمد او از تبلیغاتی می باشد که برای برندهای مختلف آرایشی انجام میدهد. مبلغ تبلیغات او به طور کامل مشخص نیست ولی باید بدانید که بسیار گران تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید، چرا که صدف تمامی برندهای آرایشی را پیش از اینکه تبلیغی کند به طور کامل مورد امتحان قرار می دهد و پس از اینکه از کیفیت آنها اطمینان پیدا کند آنها را در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ می کند.

صدف بیوتی هر تبلیغی را قبول نمی کند و به همین دلیل تبلیغاتی را هم که می پذیرد بسیار هزینه زیادی باید پرداخت کنند، بر همین اساس بسیاری از افراد توان پرداخت کردن هزینه های تبلیغاتی در پیج صدف را ندارند. طبق گفته هایی که sadaf beauty داشته و اعلام کرده است او بسیار آرزو دارد برند خودش را بنیان گذاری کند و از آنجایی که رشته تحصیلی او در دانشگاه شیمی بوده است توانایی انجام این کار را دارد و تا چندی دیگر بدون شک او برند خود را افتتاح می کند. اکنون هم بسیاری از برندهای آرایشی دیگر مانند سیگما با نام صدف محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند.

درآمد صدف بیوتی بدون شک به قدری زیاد است که او خودش بیان داشته که، هر فردی توانایی پرداخت هزینه تبلیغات در پیج اینستاگرامش را ندارد. البته یکی دیگر از فعالیت های صدف که برای او درآمد زیادی به همراه دارد آرایشگری می باشد، از آنجایی که او یکی از بهترین بیوتی بلاگرها می باشد بسیاری از افراد برای آرایش کردن صورت خود به نزد صدف می روند.

همسر صدف بیوتی

همسر صدف بیوتی

همسر صدف بیوتی که نامش علی می باشد یکی از بهترین و همراه ترین افرادی می باشد که در زندگی او وجود دارد. فعالیت اصلی همسر صدف در استودیو می باشد و به همین دلیل بسیاری از ویدیو ها و تصاویری که صدف از خود در پیج اینستاگرامش می گذارد بسیار حرفه ای است، چرا که علی در این زمینه به او بسیار کمک می کند. بیان این زوج به قدری جذاب و گیرا است که بسیاری از افراد روزانه فعالیت های آنها را در پیج اینستاگرامشان دنبال می کنند. نام پیج همسر صدف داریکتون می باشد، البته فعالیت همسر او نسبت به خود صدف بسیار کمتر است.

در بسیاری از زمان هایی که صدف می خواهد لوازم های آرایشی مانند ماسک های بهداشتی را روی صورت خود امتحان کند همسر خود را هم در این ویدیو ها به همراه خود می آورد و آن ماسک ها را هم روی صورت همسر خود امتحان می کند. فعالیت هایی که sadaf beauty با همسر خود در پیج اینستاگرام دارد بسیار جذاب می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد ایرانی به این زوج علاقه دارند و همیشه فعالیت های آنها را دنبال می کنند.

در بسیاری از سفرهایی که صدف بیوتی می رود علی همسر او هم در کنارش است و تمامی ویدیو های او را که در آن سفر در پیج اینستاگرام خود می گذارد را به خوبی ضبط می کند. مادر علی یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد و خانواده او در ایران زندگی می کنند. مراسم عروسی صدف و علی در ایران برگزار شد و تمامی ویدیوهای مربوط به عروسی خود را پیج اینستاگرام که برای عروسی اش می باشد گذاشته است. به نظر می آید این زوج تفاهم بسیاری با یکدیگر دارند و با خوشی و لذت با یکدیگر زندگی می کنند چرا که دنیای آنها شبیه به هم می باشد.

فالوورهای صدف بیوتی

رابطه صدف بیوتی با فالوورهایش

مخاطبان اصلی صدف بیوتی افرادی می باشند که در اینستاگرام او را فالو کرده اند. صدف خود در صحبت های خود اعلام داشته که تاکنون هرگونه موفقیت هایی را که داشته است مدیون کسانی می باشد که او را فالوو کرده اند و از صحبت های او پشتیبانی نموده اند. رابطه او با فالوورهایش بسیار صمیمانه می باشد و به همین دلیل صدف به آنها بچه بیوتی می گویند و خود را مادر آنها خطاب می کند. sadaf beauty به هر یک از کشورهای مختلفی که می رود دوست داران او به قدری زیاد هستند که در آن کشورها به دیدن او می روند و صدف از حضور آنها بسیار لذت می برد.

بیشتر فالوورهای صدف بیوتی خانم هایی هستند که رده سنی آنها از 18 تا 40 سال است. البته برخی از فالوورهای او هم آقایان می باشند که صدف به آنها پسر بیوتی نیز می گوید. از آنجایی که صدف یک فرد ایرانی است در بیشتر پست ها و استورهای خود فارسی صحبت می کند و به همین دلیل باید بدانید که بیشتر مخاطبان او ایرانی هستند. البته باید بدانید که در پیج اینستاگرام او افراد خارجو از کشورهای گوناگونی هم وجود دارند چرا که صدف به بسیاری از کشورهای مختلف می رود و در اصل شغل اصلی او کار کردن با کشورهای خارجی می باشد.

sadaf beauty به قدری رابطه صمیمانه و دوستانه با فالوورهای خود دارد که بسیاری از آنها به او علاقه دارند و زمان یکه او را از نزدیک ملاقات می کنند بسیار ذوق زده می شونو او با بسیاری از کسانی که در سانفرانسیسکو زندگی می کنند به تفریح می رود و همچنین در کشورهای دیگر هم با فالوورهای خود به تماشای مکان های دیدنی آن کشور می رود.

صدف بیوتی

صدف بیوتی در بیوتی کان

یکی از جدیدترین فعالیت های صدف بیوتی این بود که در بیوتی کان که یکی از بزرگترین همایش های برندهای آرایشی مشهور دنیا بود شرکت کرد. در بیوتی کان از صدف به عنوان یکی از بهترین بیوتی بلاگرها و مهمان ویژه بیوتی کان دعوت به عمل آمد تا در این مراسم آموزش و آرایش خود را به اجرا بگذارد. در واقع باید بدانیم که این یکی از بزرگترین و بهترنی موفقیته های او به شمار می رود. در سفر به بیوتی کان خواهر صدف و همسرش همراه او بودند و او توانست در این همایش به خوبی هنر خودش را نشان دهد.

همچنین باید بدانید یکی دیگر از موفقیت های صدف که دست کمی از بیوتی کان دارد این است که، او با کمپانی سیگام همکاری می کند، سیگما یکی از کمپانی هایی می باشد که براش های متنوعی تولید می کند. صدف با این کمپانی همکاری کرده و 4 عدد از بهترین و کاربردی ترین براش های آرایشی را که در آنها نام و چهره او حک شده است را عرضه می کند. از آنجایی که فالوورهای او از این براش های بسیار استقبال کرده اند در مرحله تولید دوم می باشد، بنابراین باید بدانیم که موفقیت صدف روز به روز بیشتر می شود.

سفرهای صدف بیوتی

sadaf beauty در این چند سال که به عنوان یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای دنیا شناخته شده است، در بسیاری از ایونت های برندهای آرایشی دعوت می شود. تمامی این ایونت ها در کشورهای مختلفی برگزار می شود و صدف در هریک از این سفرهای کاری خود یکی از افراد خانواده اش را همراهش می برد. سارا خواهرش، مادرش، همسرش و یکی از دوستانش از جمله کسانی هستند که او همراه خود آنها را می برد. او در این چند سال شاید چندین بار به کشور فرانسه رفته باشد، و به قول گفته خودش تمامی سفرهای او کاری است.

صدف بیوتی در سفرهای خود با افراد مشهوری ملاقات می کند و تصویر آنها را در صفحه اینستاگرام خود می گذارد. این افراد از جمله کسانی هستند که در دنیای بیوتی بلاگرها فعالیت می کنند و شهرت بسیاری به دست آورده اند. او تا کنون به کشور فرانسه، آلمان، روم، آذربایجان، ترکیه و … رفته است و تصاویر و ویدیوهای هر یک از این سفرهای خود را در صفحه اینستاگرامش گذاشته است. شما می توانید با فالو کردن پیج اینستاگرام صدف بیوتی در جریان تمامی حوادث زندگی این بیوتی بلاگر مشهور دنیا باشید.

امیدواریم از این مقاله آموزشی سایت مسترآموز و آشنایی با افراد مشهور و سبلریتی ها لذت برده باشید.همچنین شما میتوانید از مقاله قرص زینک پلاس و قرص آلفن ایکس ال 100 و همچنین درآمد های میلیونی در اینستاگرام استفاده نمایید.

نظر خودتان را ارسال کنید