ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون

بسیاری از افرادی که بر روی یک پایان نامه کار می کنند، بسیاری از معلمان و هر کسی ممکن است قصد داشته باشند یک آزمون برای خود بسازد. ساخت یک آزمون به صورت دستی یا به کمک نرم افزار های نوشتاری می تواند بسیار مشکل باشد. ما در این مقاله مستر آموز وب سایت هایی را معرفی می کنیم که می تواند برای شما آزمونی بسازد.

آزمون آنلاین رایگان

اگر یک دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد باشید ممکن است در پایان نامه خود به یک پرسشنامه احتیاج داشته باشید. اساتید و معلمان هم نیاز دارند به صورت هفتگی یا ماهانه یک آزمون بسازند. تمامی این کارها زمانبر هستند. سرویس هایی که به شما معرفی می کنیم به راحتی این مشکل را برای شما رفع می کند و شما می توانید به صورت آنلاین یک آزمون بسازید.

آزمون ساز رایگان Free Online Surveys

آزمون خود را در وب سایت freeonlinesurveys.com بسازید و به راحتی به اشتراک گذاشته یا دانلود نمایید. یک قالب آماده در اختیار شما قرار می گیرد که در ابتدا فقط باید انتخاب کنید این وب سایت آزمون جهار گزینه ای برای شما بسازد یا یک آزمون تشریحی. در سرویس رایگان آن امکا ساختن 1000 سوال وجود دارد که در صورت تمایل و حذف این محدودیت فقط باید سرویس این وب سایت محبوب را خریداری کنید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون1

آزمون ساز آنلاین  Poll Maker’s Quiz Maker

اگر رایگان بودن سرویس آزمون ساز برای شما اهمیت دارد این وب سایت را انتخاب نمایید. سوالات مورد نظر خود را به این وب سایت بدهید، نوع پاسخ را مشخص کنید و با بررسی نهایی آن ها را دانلود کنید یا به اشتراک بگذارید. ویژگی های زیادی در کنار ساخت آزمون وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید که می توان به درجه بندی خودکار، گزینه های لایسنس و دیگر گزینه ها برای آن اشاره نمود.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون2

ساخت آزمون آنلاین در  ProProfs

گزینه رایگان این وب سایت بیشتر امکاناتی که برای ساخت آزمون نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. قالب هایی برای ساخت یک آزمون تعبیه شده که می توانید از آن ها استفاده نمایید. تنها مشکل و ایراد این وب سایت این است که آزمون ها و گزارش های خصوصی را باید به صورت یک اکانت خریداری شده بسازید و در نسخه رایگان آن نمی توانید از این امکان استفاده نمایید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون3

آزمون آنلاین با ClassMarker

موضوعاتی که برای ساخت یک آزمون در این وب سایت وجود دارند شامل آزمون های آموزشی، آزمون های کسب و کار و بسیاری دیگر از موضوعات شما را ترغیب به استفاده از این وب سایت می کند. این وب سایت علاوه بر ساخت آزمون مبتنی بر سوالات شما، سوالات پیش فرضی هم دارد که به شما این امکان را می دهد که از آن ها استفاده نمایید. استفاده حرفه ای تر در این وب سایت نیازمند خرید یک اشتراک است.

 

 

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون4

ساخت آزمون با وب سایت GoConqr

این وب سایت هم به صورت رایگان آزمون های آموزشی و تحصیلی شما را می سازد. رایگان بودن آن نشان از تبلیغاتی است که شما باید در کنار ساخت آزمون در این وب سایت با آن مواجه شوید. این وب سایت هم بانک سوالاتی در اختیار کاربران قرار می دهد و اهداف تخصصی را دنبال می کند که از ویژگی های خوب آن است.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون5

ایجاد آزمون در  Online Quiz Creator

اگر ساختن یک آزمون با سطوح مختلف اهمیت دارد پس از وب سایت Onlinequizcreator.com استفاده نمایید. این ویژگی امکان سطح بندی سوالات و آزمون را به شما می دهد، رنگ و لوگوی خاصی به آن اضافه می کند و با محدودیت 15 سوال در آزمون این کار را به رایگان برای شما انجام می دهد.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون6

پرسشنامه آنلاین با  Easy Test Maker

سوالات با ویژگی های مختلفی می توانید در Easytestmaker.com بسازید. این ویژگی در ساخت سوالات با پاسخ کوتاه، سوال چهارگزینه ای و سوالات با پاسخ تشریحی دیده می شود. درجه بندی سوالات به صورت مستقیم انجام می شود و در سرویس رایگان این وب سایت می توانید یک آزمون شامل 25 سوال بسازید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون7

آزمون ساز آنلاین  Hot Potatoes

این سرویس هم با وجود قدیمی بودن می تواند در ساخت یک آزمون آنلاین به شما کمک کند. سرویس رایگان به صورت آنلاین یک آزمون برای شما می سازد و ایمنی و راحتی آن تضمین شده است.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون8

آزمون ساز با  Google Forms

همه ما با شرکت گوگل و گستردگی آن آشنا هستیم. این شرکت یک وب سایتی طراحی کرده که با کمک آن می توانید یک آزمون آنلاین بسازید. تمام قابلیت های این آزمون ساز به صورت رایگان در اختیار همه مخاطبان قرار می گیرد.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون9

آزمون آنلاین  Articulate Quizmaker 360

وب سایت فوق هم می تواند در به اختیار شما قرار دادن آزمون ها، نظر سنجی های آنلاین، ارزیابی ها و سایر آزمون ها کمک کند. در این سرویس آلاین یک آزمون به صورت رایگان می توانید بسازید و در صورتی که مورد پسند شما قرار گرفت امکان استفاده مجدد به صورت فقط پولی امکان پذیر است.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون10

سرویس آنلاین ساخت آزمون با Wondershare QuizCreator

تنظیمات سفارشی خود را در ساخت 18 سوالی که در اختیار شما قرار گرفته انجام دهید تا وب سایت Wondershare.com تست شما را بسازد. قابلیت تست رایگان دارید اما پس از تست اولیه باید پول خدمات را پرداخت نمایید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون11

آزمون ساز iSpring QuizMaker

اگر برای شما خدمات وب سایت ساخت آزمون اهمیت دارد و رایگان بودن آن زیاد مهم نیست از این سرویس استفاده کنید. این سرویس قابلیت های ساخت آزمون با تم های مختلف، نمایش اسلاید، استفاده از فرمول و بسیاری امکانات دیگر به عنوان نمونه 11 عنوان ارزیابی و 12 نوع پرسشنامه نمونه به شما می دهد تا جای خود را در ساخت آزمون محکم کند.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون12

آزمون ساز ایرانی  Eazm

اگر می خواهید پرسشنامه رایگان فارسی بسازید از این سرویس آنلاین رایگان استفاده نمایید. تنها کافیست به صورت رایگان در این وب سایت ثبت نام کنید تا امکانات دیگری هم در اختیار شما قرار داده شود.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون13

ساخت آزمون فارسی با وب سایت  DigiSurvey

یکی دیگر از روش های ساخت آزمون به صورت آنلاین و فارسی وب سایت Digisurvey.net است. راهنمایی هایی که در این وب سایت وجود دارد به خوبی به شما کمک می کند تا یک آزمون متناسب بسازید و از امکاناتی که قابل رقابت با نسخه های خارجی است استفاده نمایید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون14

آزمون آنلاین با  Typeform

این سرویس هم به صورت آنلاین امکان برگزاری آزمون را به شما می دهد. امکانات مورد نیاز شما در این وب سایت یافت می شود و شما می توانید از آن ها استفاده نمایید.

پانزده سرویس آنلاین ساخت آزمون15

نظر خودتان را ارسال کنید