ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

برترین مراجع دانلود آثار هنری با کیفیت بالا

تا به حال شده که خواسته باشید عکس آثار هنری روز دنیا را با کیفیت بالا از اینترنت دریافت کنید و با چاپ کردن آن ها و نصب روی دیوار، از آن ها استفاده نمایید. پیدا کردن عکس با کیفیت این آثار کار بسیار مشکلی است اما ما در وب سایت مستر آموز این مشکل را برای شما رفع کردیم و سرویس هایی که به صورت رایگان، آثار هنری را در اختیار شما قرار می دهند معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

وب سایت های دانلود آثار معروف

جلوه ای که یک اثر هنری مانند مونالیزا می تواند به منزل شما بدهد بسیار زیاد است. تابلو های افراد مشهوری همچون پیکاسو، داوینچی و بسیاری از نقاشان برتر گذشته می تواند برای هر فرد با هر سلیقه ای جذابیت های خاص خود را داشته باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم روش های آنلاینی به شما معرفی کنیم که به کمک آن ها می توانید آثار هنری را با کیفیت بالا دانلود کنید.

سایت موسسه هنر شیکاگو

وب سایت Artic.edu به شما امکان دانلود تصاویر آثار هنری را به صورت کاملا قانونی و با کیفیت Full HD می دهد. این امکان که به تازگی به این وب سایت اضافه شده است، پس از دانلود هر اثر هنری این امکان را به شما می دهد که آن ها را چاپ کنید، یک بک گراند هنری بسازید، کلکسیونی زیبا تهیه کنید یا در مراکز چاپ اثر هنری آن را بدون هیچ مشکل کپی رایتی به چاپ برسانید.

دانلود آثار هنری 1

جزئیاتی که در بخش معرفیی هر نقاشی وجود دارد این امکا را به شما می دهد که با خود نقاش، تاریخچه و جزئیات ساخت آن و بسیاری از مواردی که ممکن است برای مخاطبان جذاب باشد، آشنا شوید.

دانلود آثار هنری 2

دانلود آثار هنری در وب سایت UseUm

این وب سایت هم آثار هنری را به دو بخش تقسیم می کند. قابل دانلود و غیر قابل دانلود. آثاری که تحت قانون کپی رایت هستند امکان دنلود به صورت مستقیم در این وب سایت را ندارند اما اگر اثری این مشکل را نداشته باشد شما می توانی با بالاترین کیفیت آن را دالود نمایید و در اهداف تجاری خود استفاده کنید. به روز رسانی وب سایت UseUm.org به صورت دائم انجام می شود و آثار مختلفی از کشور ما و سراسر دنیا در آن قابل مشاهده است.

دانلود آثار هنری 3

در تصویر زیر شما بخشی از آثار هنری متعلق به ایران را مشاهده می کنید که در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دانلود آثار هنری 4

توضیحات موجود در این وب سایت بسیار اندک هستند و اگر این مساله برای شما مهم است می توانید از لینک صفحه ویکی پدیا هر اثر برای راهنمایی های بیشتر استفاده نمایید.

دانلود آثار هنری 5

وب سایت موزه هنر متروپولیتن

وب سایت مذکور هم بیش از 400 اثر هنری را به نمایش در آورده و به شما معرفی می کند. شما می توانید در این وب سایت هم مانند دو وب سایت قبلی، تصویری از آثار را با کیفیت بالا دانلود نمایید و از یک موزه شخصی بهره بگیرید. برخی از مهمترین نقاشی های این وب سایت را مشاهده می کنید که قابل استفاده در اهداف تجاری، هنری و آموزشی هستند.

دانلود آثار هنری 6

با انتخاب هر عکس به صفحه جزئیات آن منتقل می شوید.

دانلود آثار هنری 7

نقاشی ها و آثار افراد معروفی همچون داوینچی، ونگوگ و بسیاری از هنرمندان دیگر را در این وب سایت مشاهده نمایید.

دانلود آثار هنری 8

نظر خودتان را ارسال کنید