ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین سرویس های آنلاین آزمون افسردگی

دنیای امروز یک دنیای پر مشغله و سرشار از مسائل درگیر کننده است. آمار افسردگی در کشور های مختلف مخصوصا ایران آنقدر بالا رفته که بسیار آن را به عنوان یک سونامی گسترده معرفی می کنند. افراد باید بدانند که به این بیماری مبتلا هستند یا خیر. برای آزمون بررسی افسرده بودن روش ها و سرویس های مختلفی وجود دارند که چند مورد آن را در این مطلب وب سایت مستر آموز معرفی می کنیم.

بررسی افسردگی و اضطراب آنلاین

فشار های زندگی ممکن است علاوه بر جسم انسان بر روی روح هر شخص تاثیر بگذارد. این تاثیر روحانی از تاثیر جسمی به مراتب بیشتر هم هست. افسردگی و اضطراب در صورتی که مورد بررسی و درمان قرار نگیرد می تواند در نهایت به خودکشی منجر شود. برای بررسی ابتلا به افسردگی این مطلب برای شما چند مورد تست افسردگی را معرفی می کند. با ما همراه باشید.

بزرگترین ویژگی این سرویس ها این است که به صورت ناشناس تست اضطراب را انجام می دهد. محدودیت سنی هم در این سرویس ها وجود ندارد و شما می توانید از کوچک تا بزرگ و میانسال این تست ها را انجام دهید. انجام این آزمون ها را به افراد دارای اختلال دو قطبی، دارای اعتیاد به مواد مخدر و الکل پیشنهاد نمی شود. افرادی که در فکر خودکشی هستند باید به یک متخصص مراجعه کنند و نیازی به انجام این تست ها وجود ندارد.

تست افسردگی1

تست افسردگی Thiswayup

سرویس اولیه ای که قصد معرفی آن را داریم در وب سایت Thiswayup.org.au است. سطح استرس، اضطراب، ناراحتی و بسیاری از آزمون ها به صورت ناشناس اندازه گیری می شود و اطلاعات خوبی به شما می دهد. پس از بررسی های صورت گرفته و اندازه گیری سطح اضطراب در این وب سایت می توانید به پزشک مراجعه کنید تا درمان مورد نظر برای شما تجویز شود و از خود درمانی جلوگیری کنید. این آزمون برای افراد بزرگسال طراحی شده و افراد کم سن و سال نباید این تست را انجام دهند.

تست افسردگی2

آزمون افسردگی رایگان با  Psychcentral

زبان این آزمون به انگلیسی می باشد و به تسلط شما به این زبان نیاز دارد. این تست بر پایه رفتار و اتفاقات پیش آمده برای شما در هفته گذشته طراحی شده است و شما با پاسخگویی به 18 سوال آن می توانید بررسی خوبی برای سطح افسردگی خود انجام دهید. سعی کنید پرسش به سوالات را با دقت و صداقت کامل انجام دهید تا بررسی و نتایج به بهترین شکل به شما داده شود.

تست افسردگی3

تست اضطراب و افسردگی آنلاین  Depression

وب سایت Depression.org.nz به شما 9 سوال نمایش داده می شود که باید پاسخ آن را از بین چند گزینه موجود انتخاب نمایید. تست های موجود شامل اضطراب و افسردگی می شوند. نتیج این آزمون ها سطح خوبی از اضطراب و افسردگی را به شما نمایش می دهند که در کنار آن توصیه های لازم مطرح می شود. این وب سایت به شما پیشنهاد می کند این آزمون را چند روز بعد هم تکرار کنید تا نتیاج این دو با هم مقایسه شوند و بررسی خوبی بتوان انجام داد و نتیاج قابل قبولی ارائه دهد.

تست افسردگی4

وب سایت آزمون افسردگی برای تمام سنین

با پاسخگویی به ده سوال وب سایت Psycom.net که توسط ایوان گلدبرگ طراحی شده می توانید سطح افسردگی و اضطراب خود را اندازه بگیرید. نتایج به صورت ناشناس به ایمیل شما ارسال می شود و در کنار این نتایج توصیه های مورد نیاز هم لحاظ شده است.

تست افسردگی5

آزمون فارسی بررسی میزان افسردگی روانسیگما

وب سایت هایی که در بخش های قبلی به شما معرفی شدند همگی به زبان انگلیسی بودند و در صورتی که تسلط کافی به این زبان ندارید لازم است از افزون ها یا مترجم های زبان استفاده نمایید. اما وب سایت روانسیگما با پرسش 21 سوال که در ابتدای آن جنسیت و سن شما هم پرسیده می شود بررسی خوبی انجام می دهد. آزمون های مختلف دیگری هم در این وب سایت انجام می شود که از معروفترین آن ها می توان به آزمون نئو، تست رغبت سنج هالند، تست هوش آدمک و بسیاری دیگر از این تست ها اشاره کرد.

تست افسردگی6

نظر خودتان را ارسال کنید