ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

جستجوگر های نام فیلم ایرانی و خارجی

برای بسیاری از ما پیش آمده که قسمتی از یک فیلم یا بازیگری از آن را به خاطر داریم ولی نام فیلم را به خاطر نمی آوریم. برای این منظور ممکن است شما مطالبی که از فیلم به خاطر دارید را اصطلاحا گوگل کرده باشید و نتیجه ای حاصل نشده باشد. ما این مشکل را در این مقاله مستر آموز برای شما رفع کرده ایم.

جستجوی نام فیلم

اگر نام یک موسیقی را به خاطر نداشته باشید به راحتی می توانید قسمتی از آن را در اینترنت جستجو کنید و در میان گزینه های موجود آن را پیدا کنید یا از اپلیکیشن های مختلف جستجوگر استفاده کنید. این روش ها برای فیلم و سریال هم وجود دارند. شما می توانید با جستجوی آنلاین قسمتی از یک فیلم یا سریال نام آن را به دست آورده و آن را مشاهده کنید. روش های پیدا کردن نام فیلم را در ادامه خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

سرویس جستجوگر What Is My Movie

همان طور که از نام وب سایت مشخص است می تواند نام فیلم مورد نظر را از روی توضیحات شما به شما معرفی کند. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه سازنده این وب سایت دانشگاه اوولو فنلاند است شما باید تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته و جستجوی خود را با این زبان انجام دهید. قسمتی از فیلم یا بازیگران آن را در قسمت جستجوی تعبیه شده جستجو نمایید تا فیلم های مرتبط با موضوع مورد نظر، توسط وب سایت پیدا و معرفی شود.

جستجوگر نام فیلم1

جستجوی نام فیلم در IMDb

وب سایت IMDB.com یکی از محبوب ترین وب سایت های فیلم و سریال است که دارای یک Database قوی می باشد. نظر سنجی های این وب سایت به یکی از معیار های انتخاب فیلم تبدیل شده و بسیاری از مردم برای جستجوی یک فیلم از امتیاز های این وب سایت استفاده می کنند. قسمت جستجوی این وب سایت این امکان را به مخاطبان می دهد که با جستجوی قسمتی از فیلم یا هر اطلاعاتی که در دست دارید، فیلم مورد نظر یا فیلم هایی که مشابه این جستجو هستند را پیدا کنید. این وب سایت هم انگلیسی زبان است و نیاز به دانش زبان انگلیسی دارد.

جستجوگر نام فیلم2

جستجوی نام فیلم در  Google

بزرگترین موتور جستجوی دنیا گوگل است. هر جستجویی با این موتور امکان پذیر است پس چرا جستجوی فیلم با این وب سایت انجام نشود. شما می توانید با زبان فارسی یا انگلیسی جستجوی خود را انجام دهید و گزینه هایی که از همه بیشتر به این فیلم مربوط باشد به شمانمایش داده می شود. وب سایت گوگل دارای یک وب سایت تخصصی برای فیلم و سریال بود که در سال 2016 به علت استقبال نشدن از آن، وب سایت را تعطیل کرد اما همچنان شما می توانید جستجوی درون گوگل را انجام دهید و فیلم مورد نظر را پیدا کنید.

جستجوگر نام فیلم3

افزونه هایی برای مرورگر کروم که وابسته به شرکت گوگل است وجود دارند و شما برای جستجوی راحت تر می توانید از این افزونه های استفاده کنید. اطلاعاتی که توسط شما در گوگل وارد می شود هر جه دقیق تر و مفصل تر باشد نتایج به دست آمده هم به فیلم مورد نظر دقیق تر خواهد بود.

جستجوگر نام فیلم4

جستجوی نام فیلم با وب سایت  All Movie

فیلتر های وب سایت Allmovie.com می تواند گزینه خوبی برای یافتن فیلم مورد نظر شما باشد. شما می توانید از فیلتر های ژانر فیلم، سال پخش، امتیاز فیلم، مدت زمان و بسیاری فیلتر تخصصی دیگر استفاده کنید و نام فیلمی که مورد نظر شماست را پیدا کنید. پس از کلیک کردن بر روی آیکون جستجو نزدیک ترین فیلم ها به گزینه مورد نظر شما نمایش داده می شود که فیلم شما هم یکی از همین ها است.

جستجوگر نام فیلم5

نظر خودتان را ارسال کنید