ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد

اگر قصد دارید یک روش خاص برای تبریک تولد به یک دوست صمیمی یا به همسر یا به عزیزان خود در نظر بگیرید، ساخت کلیپ تبریک می تواند گزینه خوبی باشد. امروز در مستر آموز قصد داریم به بررسی چند سرویس آنلاین ساخت کلیپ بپردازیم. با ما همراه باشید.

سرویس های ساخت کلیپ تولد

امروزه در تولد هایی که شرکت می کنیم بسیاری از دوستان دعوت شده برای شخص متولد شده پسر عطر یا ادوکلن کادو میبرند. این برای دختران هم صدق می کند و بسیاری از دوستان یک دختر یک مدل خاص از کادو را برای او می آورند. برای خاص بودن در تبریک تولد شما می توانید برای شخص متولد، یک کلیپ تولد بسازید و یاد آوری روزهای خوش را برای او به ارمغان بیاورید. با ما همراه باشید با روش های ساخت کلیپ تولد.

سرویس آنلاین ساخت کلیپ با  Animoto

یکی از محبوب ترین وب سایت هایی که در ساخت کلیپ تولد با بیش از 13 هزار کاربر فعالیت می کند، وب سایت Animoto.com است. این وب سایت استفاده از برخی ویژگی ها و امکانات را منوط به خرید اشتراک کرده اما شما ی توانید از امکانات اولیه ساخت کلیپ در 14 روز رایگان استفاده نمایید. امکان اشتراک گذاری کلیپ و یا دانلود آن در انتخای ساخت ویدیو وجود دارد.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد1

ساخت ویدیو کلیپ برای تولد با  Renderforest

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد2

در این سرویس علاوه بر ساخت کلیپ تولد، ساخت کارت تولد هم امکان پذیر است. در نسخه رایگان این وب سایت در هر اسلاید یک قالب اولیه به شما نمایش داده می شود که می توانید در آن تصویر دلخواه و متن مورد نظر را وارد کنید. در پایان تصاویر به صورت اسلاید شو به شما نمایش داده می شود تا صفحات ساخته شده را پشت سر هم ببینید. تنها محدودیتی که در نسخه رایگان این وب سایت وجود دارد در مدت زمات ویدیوی ساخته شده است.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد3

وب سایت ساخت کلیپ Smilebox

در این وب سایت هم می توانید عکس های مورد نظر، موسیقی متنی که آماده کردید و در نهایت اگر مایل هستید یک فیلم، آپلود کنید و کلیپ آماده شده را دریافت کنید. آدرس این وب سایت هم Smilebox.com است.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد4

سرویس ساخت کلیپ تبریک مخصوص کودکان Wideo

امکاناتی که این وب سایت در اختیار شما می گذارد بسیار مناسب ساخت کلیپ است. کیفیت ساخت کلیپ هم بسیار بالا در نظر گرفته شده است. البته لازم است بدانید کلیپی که شما می سازید توسط افراد مختلف قابل نمایش است.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد5

برنامه اندرویدی ساخت کلیپ  Kizoa

شما می توانید این نرم افزار را از وب سایت kizoa.com تهیه کنید. رایگان بودن این وب سایت گزینه خوبی است اما باید توجه داشته باشید ساخت کلیپ های معمولی و ساده با این وب سایت امکان پذیر است و شما نمی توانید برای کلیپ های تخصصی از این وب سایت استفاده نمایید.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد6

سرویس آنلاین AnyMaker

برای ساخت ویدیو کلیپ در Anymaker.com تنها کافیست قالب اولیه را انتحاب کنید، موسیقی مورد نظر، تصاویر دلخواه و متن را اضافه کرده و در نهایت کلیپ ساخته شده را تحویل بگیرید. محدودیت ساخت ویدیو دو دقیقه ای با کیفیت معمولی و چند امکان دیگر در نسخه رایگان وجود دارد و برای استفاده از دیگر امکانات باید سرویس آن را بخرید.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد7

نرم افزار سازنده کلیپ تولد  Vidhug

اگر سرویس رایگان بای شما اهمیت دارد حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. تنها کاری که باید بکنید ثبت نام است. پس از ثبت نام و ساخت کلیپ تولد به صورت خودکار مونتاژ انجام می شود و کلیپ شما آماده می شود. اگر با ساخت سه ویدیو کارتان راه می افتد در سرویس رایگان امکان ساخت سه ویدیو با تمامی امکانات فراهم است.

 

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد8

سرویس کلیپ ساز Picovico

وب سایت picovico.com هم می تواند گزینه مناسبی برای ساخت ویدیو باشد. بدون نیاز به هیچ مهارتی می توانید ویدیو خود را با متن دلخواه، موسیقی مورد نظر و امکانات دیگر بسازید و پس از ساخت کلیپ آن را دریافت نمایید. با توجه به رایگان بودن این وب سایت، واتر مارک بر روی کلیپ قرار می گیرد.

 

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد9

کلیپ تولد با اپ اندروید  Happy Birthday Video Maker

همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست شما می توانید ویدیوی تبریک تولد خود را با این اپلیکیشن اندرویدی بسازید. این اپ از محبوبیت خوبی برخوردار است.

 

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد10

اپ اندرویدی Birthday Video Maker

این اپلیکیشن را از استور های مورد نظر اندرویدی دانلود کنید و به راحتی با امکانات موجود یک کلیپ تبریک زیبا بسازید.

 

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد11

کلیپ ساز تولد برای آیفون Happy Birthday Video Maker GIF

برای اندرویدی ها معرفی کردیم و حال اپلیکیشنی معرفی می کنیم تا برای کاربران آیفون هم مناسب باشد. از نام این اپ پیداست که می تواند GIF هم بسازد و این ویدیو یا GIF را در اختیار شما قرار دهد تا با دیگران به اشتراک بگذارید.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد12

 

برنامه آی او اس Happy Birthday Video Maker

این اپ آیفون هم با وجود سادگی امکانات خوبی به شما می دهد تا به راحتی یک کلیپ تبریک تولد بسازید. این اپ هم از استور های آیفون قابل دریافت است.

روش های ساخت کلیپ تبریک تولد13

نظر خودتان را ارسال کنید