ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

معرفی سرویس های مترجم آنلاین

ممکن است دانش زبان خارجی شما در حدی نباشد که در صورت مراجعه به یک وب سایت، متوجه امکانات و گزینه های مختلف آن بشوید. به همین منظور شما به یک مترجم متن نیاز دارید تا وب سایت را برای شما ترجمه کند. با مستر آموز همراه باشید با معرفی چند سرویس مترجم آنلاین.

بهترین مترجم آنلاین متن

سرویس ها و نرم افزار های زیادی برای ترجمه وجود دارند. برخی با امکانات زیاد و برخی با امکانات اندک و پشتیبانی های متفاوت. سرویس هایی که در این مطلب قرار است به شما معرفی شوند گلچین شده از نظر امکانات مختلف است. با ما همراه باشید.

Google Translate

هر نرم افزاری که ساخته شده شرکت گوگل باشد می تواند این اطمینان را به شما بدهد که جزو بهترین هاست. بنابراین این وب سایت را می توان یکی از بهترین مترجم های متون مختلف معرفی نمود. پشتیبانی از زبان های مختلف، قابلیت ویرایش جملات و ترجمه های مختلفی که از یک کلمه به شما می دهد می تواند این وب سایت را به یک گزینه مطلوب از هر لحاظ تبدیل کند. این سرویس در وب سایت translate.Google.com در دسترس همگان قرار می گیرد.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین1

ترجمه متون Bing Translator

این وب سایت هم که تحت کنترل شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شده می تواند بیش از 60 زبان مختلف را پوشش دهد. متن مورد نظر را وارد نمایید یا با خواندن آن به صورت گفتاری، ترجمه آن را دریافت نمایید. امتیاز دهی به ترجمه ها هم برای پشتیبانی بهتر در این وب سایت منظور شده است.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین2

مترجم رایگان SDL Free Translation

شما می توانید در وب سایت Freetranslation.com یک فایل متنی بارگذاری کنید و ترجمه آن را به صورت یک فایل دریافت نمایید. پس از ترجمه هر متن یا نوشته، درخواست خوانده شدن آن را بدهید، آن را کپی کنید یا به اشتراک بگذارید. 45 زبان دنیا در این وب سایت پشتیبانی می شود.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین3

ترجمه متون Translate.com

این سرویس به دو صورت خدمت رسانی انجام می دهد. سرویس عادی که ترجمه به صورت عادی را به شما ارائه می دهد و سرویس تخصصی که توسط کارشناسان ترجمه، برگردان متن را به شما می دهند. 100 کلمه اول سرویس تخصصی رایگان و برای ادامه آن از شما مبلغی دریافت می شود. این وب سایت هم در آدرس Translate.com در دسترس است.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین4

ترجمه متون Babylon Online

وب سایت و نرم افزار Babylon با پشتیبانی از 30 زبان زنده دنیا جزو قدیمی ترین سرویس های مترجم محسوب می شود. نرم افزار آن را می توانید از وب سایت خود سرویس دانلود کنید و در صورتی که متن یا کلمه ای را متوجه نشدید از این نرم افزار به راحتی استفاده کنید.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین5

ترجمه آنلاین متن Collins Dictionary

سرویس Colinsdictionary.com می تواند ترجمه، مترادف و پیشنهاد هایی برای شما از 30 زبان زنده دنیا ارائه دهد و با وجود سادگی و امکانات اندک، گزینه مناسبی محسوب می شود.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین6

سرویس آنلاین ImTranslator

این سرویس به صورت یک موتور واسطه عمل می کند و ترجمه های مختلف از سرویس هایی مانند مایکروسافت، گوگل و سرویس های دیگر را در مورد یک متن یا یک کلمه را به شما ارائه می دهد. پشتیبانی از زبان های زیادی در این وب سایت انجام می شود.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین7

ابزار ترجمه ایرانی  Aryanpour

در میان سرویس های خارجی زبان این سرویس ها می تواند گزینه خوبی برای ترجمه متون و کلمات محسوب شود. Aryanpour.com به شما این امکان را می دهد که زبان مورد نظر را بیاموزید، ترجمه لغات را انجام دهید و در کنار این موارد به راحتی با این وب سایت با زبان فارسی کار کنید.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین8

سرویس ایرانی ترگمان

این سرویس که در وب سایت Targoman.ir در دسترس است به شما امکان ترجمه زبان های فارسی، انگلیسی، روسی و عربی را به صورت کاملا قابل فهم ارائه می دهد.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین9

ترجمه آنلاین وب سایت  فرازین

این سرویس هم قابلیت دریافت فایل با فرمت های مختلف را دارد. پس از آپلود فایل در این وب سایت می توانید ترجمه فاسی به انگلیسی و بالعکس را در یک فایل متنی دریافت کنید. وب سایت Faraazin.ir مترجمی هوشمند مبتنی بر شبکه عصبی ایرانی است.

معرفی سرویس های مترجم آنلاین10

نظر خودتان را ارسال کنید