ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سه روش درخواست شارژ اضطراری

ممکن است در شرایطی قرار گرفته باشید که دسترسی به مکانی برای خرید شارژ ندارید، عابر بانکی در منطقه شما وجود ندارد و اینترنت شما آنتن ندارد. برای خرید شارژ اضطراری توسط بسیاری از اپراتور ها به عنوان یک خدمت به مشتریان عرضه می شود. با مستر آموز همراه باشید با سه روش درخواست شارژ اضطراری.

درخواست اضطراری رایگان

روش های مختلفی توسط اپراتور ها برا یدرخواست اضطراری وجود دارد. در برخی اپراتور ها می توانید درخواست تماس اضطراری داشته باشید، سیم کارت خود را شارژ کنید و مبلغ آن را بعدا پرداخت کنید و بسیاری از خدمات اضطراری که برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است. در ادامه این مقاله روش های این خدمات اضطراری را مورد بررسی قرار می دهیم.

سرویس اضطراری همراه اول

سرویس خدمات اضطراری که توسط همراه اول می تواند در مواقع اضطراری خدمات تماس، پیامک و شارژ را انجام دهد، چتر اضطراری نام دارد. این خدمات به تفصیل در ادامه معرفی می شوند:

مکالمه اضطراری همراه اول با شماره گیری *10*261# برای کاربران فعال می شود و به شکاربران این امکان را می دهد که 5 دقیقه مکالمه داشته باشند. شما می توانید تا یک روز از این امکان استفاده نمایید.

سه روش درخواست شارژ اضطراری1

با شماره گیری *10*262# با سیم کارت همراه اول از سیم کارت های همراه اول درخواست تماس کنید تا با شما تماس بگیرند.

شماره دیگری که در این مواقه به کار شما می آید درخواست ارسال شارژ از دوستان است. زمانی که شارژ ندارید می توانید با شماره گیری *10*263# و وارد کردن یک شماره از او درخواست شارژ کنید که این درخواست با وارد کردن شماره 1 توسط فرد نوافقت می شود و برای رد درخواست عدد 2 را می زند. مبلغ شارژ دریافتی برای شما 1000 تومان است که با کسر کارمزد 40 تومانی برای کارمزد، این مبلغ ارسال می شود.

شرایط استفاده و روشهای آن را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

سه روش درخواست شارژ اضطراری2

شرایط اضطراری ایرانسل

شارژ اضطراری ایرانسل برای مشترکانی است که شارژ سیم کارتشان تمام شده و قصد دارند به صورت اضطراری و فوری تلفن همراه خود را شارژ نمایند. این شرایط به شرح زیر است:

شارژ اضطراری سیم کارت اعتباری شما با شماره گیری *815# انجام می شود. هزینه این شارژ در اولین شارژ از حساب شما کسر می شود به اضافه هزینه این خدمت که 50 تومان است.

از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده نمایید. این اپلیکیشن در بخش شارژ اضطراری روش ها و شرایط فعال سازی شارژ را به شما نشان می دهد.

سه روش درخواست شارژ اضطراری3

شرایط اضطراری رایتل

سرویس شرابط اضطراری اپراتور رایتل، “به جای من” نام دارد. قبل شماره شخصی که قصد تماس با او را دارید شماره 444 را بگیرید تا با حساب او تماس برقرار شود. روش دیگر این فعال سازی می تواند با استفاده از کد *444# است. پس از شماره گیری با شماره مورد نظر یک تلفن گویا به او متصل می شود که درخواست شما را با او مطرح می کند. با پذیر این امکان شما می توانید تماس را برقرار کنید.

سه روش درخواست شارژ اضطراری4

این سرویس برای شما رایگان است و از حساب کسی که درخواست شما دریافت می شود علاوه بر هزینه تماس، 50 تومان کسر می شود. هزینه تماس هم یا از حساب و شارژ او کسر خواهد شد یا روی قبض پایان دوره محاسبه می شود. برای خرید شارژ هم فقط کافیست شماره *789*999# را وارد نمایید.

نظر خودتان را ارسال کنید