ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هفت تست استرس و اضطراب آنلاین

دنیای امروزی به علت مشغله بسیار زیاد و فراهم کردن نیازهایی که برای یک زندگی بسیار مهم هستند، استرس های ناشی از نگرانی و فکر و خیالات را افزایش می دهد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به صورت ناخود آگاه پای خود را تکان می دهید یا در مواقع نگرانی نمی توانید در جایی نشسته بمانید به استرس و اضطراب مبتلا هستید. اماهمیشه این استرس ها به این صورت به شما نمایش داده نمی شوند و ممکن است شما ندانید دارای استرس و اضطراب هستید. با سایت مستر آموز همراه باشید با هفت آزمون سنجش استرس و اضطراب.

اندازه گیری نگرانی و اضطراب با تست استرس

یکی از روش های آگاهی از داشتن استرس و اضطراب، مراجعه به روانشناس یا روانپزشک است. اما این روش با توجه به هزینه های بالا ممکن است یک روش مناسب شمرده نشود و برخی نیاز دارند بدون صرف هزینه از داشتن استرس و اضطراب خود آگاه شوند. در ادامه هفت آزمون سنجش استرس و اضطراب را به شما معرفی می کنیم.

وب سایت فارسی سنجش اضطراب Shahrvandfarda

تست استرس و اضطراب آنلاین1

این وب سایت را می توان از جمله جامع ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات مشاوره دانست. وب سایت Shahrvandfarda.ir از دو منظر به مخاطبین خود کمک می کند. اگر از جمله افراد عادی جامعه هستید می توانید از اطلاعات، مقالات و بخش های مختلفی که برای آموزش شما وجود دارد مطلع شوید و به آگاهی های زندگی اجتماعی خود بیافزایید. اگر از دسته مشاوران و یا روانشناسان هستید می توانید با قرار دادن مرکز خود در میان مراکز موجود در این وب سایت، علاوه بر معرفی روش های نوبت دهی و معرفی مرکز مشاوره خود، به وب سایت در گسترش هر چه بیشتر خدمات درمانی کمک کنید. این وب سایت که توسط برخی دانشجویان روانشناسی و زیر نظر اساتید برتر اداره می شود، برای نوبت دهی و ارجاع شما به یک مرکز مناسب، شرایط خوبی را فراهم نموده اند.

اما با توجه به ماهیت این آموزش که تست های استرس و اضطراب است، به دسته تست های روانشناسی وب سایت مراجعه کنید و بیش از پیش به جامعیت و کامل بودن آن پی ببرید. آزمون سنجش اضطراب این وب سایت هم دارای 20 سوال روانشناسی است که پس از پاسخ دادن به همه سوالات می توانید میزان استرس و اضطراب خود را اندازه گیری نمایید.

سرویس آنلاین Psychoexir

تست استرس و اضطراب آنلاین2

به وب سایت Psychoexir.ir مراجعه کنید و به قسمت تست های مختلف آن رفته و به بیست سوال مختلف در بخش آزمون استرس و اضطراب پاسخ دهید. این وب سایت برای شما مشخص می کند با توجه به میزان استرس و اضطراب نیازی به مراجعه به متخصص دارید یا خیر. علاوه بر سنجش میزان اضطراب و کارگاه های آموزشی در زمینه روانشناسی، رزرو آنلاین وقت مشاوره هم در این سرویس امکان پذیر است.

وب سایت آزمون روانشناسی Khodyabi

تست استرس و اضطراب آنلاین3

این وب سایت هم در کنار ارائه مقالات مختلف روانشناسی که خواندن آن ها خالی از لطف نیست، آزمون هایی ترتیب داده که با پاسخ به آن ها می توانید خود را در مسائل مختلف روانشناسی بیشتر بشناسید. این وب سایت هم دارای آزمون سنجش میزان استرس و اضطراب است که با پاسخ به 21 سوال موجود، سطح استرس و اضطراب شما را مشخص می کند.

وب سایت انگلیسی زبان Bemindfulonline

تست استرس و اضطراب آنلاین4

این وب سایت انگلیسی زبان کاملا رایگان نیست. در بخش ویدیو های آن می توانید مقدمه ای از آن ها را مشاهده کنید و در صورتی که از این ویدیو ها راضی بودید آن ها را خریداری کنید. در بخش آزمون سنجش میزان استرس و اضطراب هم می توانید با پاسه به 10 سوال موجود، یک طراحی گرافیکی از میزان استرس خود در بازه 0 تا 40 دریافت کنید و سطح آن را مشاهده نمایید.

سرویس آنلاین15minutes4me

تست استرس و اضطراب آنلاین5

طراحی گرافیکی وب سایت 15minutes4me.com به شما کمک می کند که پس از پاسخ دادن به 25 سوال مربوط به سنجش استرس و اضطراب، میزان تنش و افسردگی را هم بسنجید. این سنجش میزان تنش و افسردگی در کنار سنجش میزان اضطراب به شما در خود شناسی بسیار کمک می کند.

سنجش میزان اضطراب با Psychologistworld

تست استرس و اضطراب آنلاین6

وب سایت Psychologistworld.com می تواند نیاز شما را از هر نوع اطلاعات روانشناسی بر طرف نماید. این وب سایت دسته بندی موضوعی احساسات، عملکرد مغز، شخصیت شناسی و بسیاری از موضوعات را در بر می گیرد. تست استرس و اضطراب این سرویس دارای 40 سوال است که پس از مشخص کردن سن و جنسیت خود می توانید مقدار استرس و اضطراب خود را اندازه بگیرید.

سرویس آنلاین Psychcentral

تست استرس و اضطراب آنلاین7

سرویس Psychcenter.com بسیاری از نیاز های شما را در زمینه های روانشناسی می تواند رفع کند. این وب سایت تست های مختلفی هم دارد. آزمون سنجش می زان استرس و اضطراب آن هم پس از مشخص کردن سن و جنسیت و پاسخ به پرسش های موجود، اطلاعاتی در زمینه میزان و اندازه آن به شما ارائه می کند.

نظر خودتان را ارسال کنید