ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

لیست درخواست های دوستی ارسال شده در اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یک بستر اشتراک گذاری ویدیو و عکس با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از مهم ترین و محبوب ترین بستر ها محسوب می شود. در این شبکه اجتماعی می توانید دوستان و آشنایان خود را دنبال کنید و یا به دیگران اجازه دنبال کردن خود را بدهید. فرستادن درخواست فالو به یک کاربر دیگر را می توانید در بخش هایی از اینستاگرام پیدا کنید. این روش ها را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم.

لیست فالوئینگ در اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام اصطلاح فالو کردن یا رکوئست دادن وجود دارد. این اصطلاح برای زمانی به کار برده می شود که شما برای یک کاربر درخواستی فرستاده باشید و قصد دنبال کردن او را داشته باشید. در ادامه این مطلب روش هایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید لیست رکوئست های خود را مشاهده نمایید. با سایت مستر آموز همراه باشید.

مشاهده لیست ریکوئست در اینستاگرام

این روشی که در این بخش قصد معرفی آن را داریم در نسخه های تلفن همراه سیستم عامل اندروید و ios کار نمی کند و برای این روش باید به نسخه وب آن از طریق مرورگر مراجعه کنید. مانند شکل زیر بر روی آیکون چرخ دنده بزنید.

درخواست های دوستی ارسال شده 1

سپس به قسمت Privacy and security بروید.

درخواست های دوستی ارسال شده 2

در بخش اصلی Account data گزینه ای وجود دارد با عنوان View account data که باید به این قسمت بروید.

درخواست های دوستی ارسال شده 3

از بین دو ستون اصلی به نمایش در آمده در بخش Connections گزینه ی current all requests را مشاده می کنید. به بخش View all این قسمت بروید.

درخواست های دوستی ارسال شده 4

در این بخش نام تمام افرادی که هنوز رکوئست شما را قبول نکردند مشاهده خواهید کرد.

درخواست های دوستی ارسال شده 5

این لیست به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود و شما می توانید پس از قبول شدن هر رکوئست، نام فرد را در لیست Following مشاهده نمایید. اگر نتوانید نام یک شخص را مشاهده کنید به این معناست که مخاطب مورد نظر شما را بلاک کرده است.

لیست درخواست های دوستی با استفاده از بکاپ

درخواست های دوستی ارسال شده 6

این روش در اپلیکیشن های اینستاگرام هم قابل انجام است. با کمک این روش شما می توانید علاوه بر مشاهده درخواست های ارسالی، یک بک آپ از اینستاگرام خود تهیه کنید تا در صورت پاک شدن اطلاعات آن ها را بازیابی کنید.

نسخه پشتیبان ممکن است تا 48 ساعت به شما نمایش داده نشود و این عملیات تا دو روز به طول بیانجامد.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام

به اپلیکیشن اینستاگرام بروید و بخش تنظیمات را باز کنید. در تنظیمات گزینه Privacy and security را انتخاب کرده و به بخش Data Download بروید تا بتوانید گزینه Request Download را مشاهده کنید. این گزینه را انتخاب نمایید. در قسمت مشخص شده باید یک آدرس ایمیل وارد نمایید تا اطلاعات خواسته شده به ایمیل شما ارسال شود. پس از وارد کردن ایمیل Next را بزنید. برای مشخص شدن درخواست از طرف خود کاربر اکانت نیاز است یکبار دیگر رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه Request Download را انتخاب نمایید.

درخواست های دوستی ارسال شده 7

دانلود و مشاهده درخواست های فالو در بک آپ اینستاگرام

این درخواست پس از حدود دو روز پاسخ داده می شود و فایلی برای شما ارسال می شود که در آن اطلاعات رکوئست های شما هم قابل مشاهده است. با دانلود اطلاعات مورد نظر می توانید بسیار از اطلاعات خود را در کامپیوتر شخصی خود داشته باشید. این روش در نسخه وب اینستا هم قابل انجام است.

درخواست های دوستی ارسال شده 8

نظر خودتان را ارسال کنید