ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

روش های حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم

تا به حال برای همه ما پیش آمده که یک عکس از اینترنت دریفات می کنیم اما لوگوی وب سایت یا فردی که این عکس را تهیه کرده بر روی آن قرار داده شده است. یا ممکن است فیلی که دانلود کردید دارای یک واتر مارک باشد. روش هایی برای این تصاویر اضافه وجود دارد که چند مورد آن را در این مطلب وب سایت مستر آموز معرفی می کنیم.

برنامه های موبایل حذف لوگو و متن از فیلم

نرم افزار فتوشاپ را می توان یکی از بهترین نرم افزار های ادیت عکس دانست که هر کاری توسط آن امکان پذیر است. اما چند مشکل وجود دارد. این نرم افزار نسخه تلفن همراه ندارد، یادگیری آن بسیار زمان بر است، بر روی ویدیو ها کار نمی کند و بسیار از مشکلات دیگر که مجبور می شویم به دنبال روش های ساده تر برای حذف مطالب اضافه از روی عکس و فیلم باشیم. با ما همراه باشید با روش های مختلف حذف اضافات از روی عکس و فیلم.

اپلیکیشن حذف لوگو از روی عکس Background Eraser

یک اپلیکیشن کامل در زمینه ادیت عکس در تلفن همراه شما محسوب می شود. استفاده از این روش ممکن است کمی زمان بر باشد اما نتیجه ای که به دست می آورید می تواند شما را راضی کند.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم1

فرمت ذخیره عکس ها به صورت پیشفرض بر روی PMG قرار گرفته اما این امکان وجود دارد که شما این فرمت را به JPG تغییر دهید. این برنامه به صورت مستقیم به اپلیکیشن های اینستاگرام، فیسبوک و وی چپ هم متصل است و شما می توانید پس از ویرایش به صورت مستقیم عکس را به اشتراک بگذارید.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم2

اپلیکیشن حذف اضافات از روی فیلم Remove Logo From Video

ویدیوی مورد نظر باید در تلفن همراه شما وجود داشته باشد تا از گالری آن را به نرم افزار اضافه کنید. روش حذف اضافات هم به این صورت است که شما قسمت مورد نظر برای پاک شدن را انتخاب می کنید و گزینه Create to remove را می زنید تا عملیات آغاز شود. این اپلیکیشن برای اندروید ساخته شده است.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم3

این اپلیکیشن برای فرمت های بسیاری استفاده می شود و شما از این لحاظ مشکلی نخواهید داشت. هر لوگو و نوشته ای توسط این اپ قابل حذف می باشد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم4

اپ Adobe Photoshop Fix

این اپلیکیشن با رابط کاربری User friendly به صورت تخصصی برای حذف لوگو ساخته شده است و شما می توانید آن را از استور مورد نظر دانلود کنید. روش کار با این اپ به این صورت است که باید گزینه Healing را انتخاب کنید و Spot heal را بزنید. اندازه برش را انتخاب کنید و سپس گزینه برش را بزنید تا قسمت مورد نظر شما حذف شود. امکانات ویرایشی دیگری نیز در این اپ قرار داده شده است ولی تخصص آن روی نکته ای است که به شما نشان داده شد.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم5

اپلیکیشن موبایل حذف لوگو از تصویر  Remove Object

این ابزار هم مانند اپلیکیشن های قبلی ابتدا از شما می خواهد که منطقه ای که قصد حذف کردن آن را دارید انتخاب کنید. این روش ابزاری همچون سختی برش و ترمیم را هم در اختیار کاربران خود می گذارد. از این ابزار استفاده کنید و عکس خود را به بهترین نحو ویرایش کنید.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم6

حذف واترمارک با  YouCam Perfect

این سرویس اندرویدی رایگان به شما این امکان را می دهد که هر چیز اضافه ای را از روی تصویر خود حذف کنید. تنها کافیست گزینه Removable را بزنید، مناطق مورد نظر را انتخاب نمایید و آن ها را پاک کنید. با زدن گزینه Apply هم تغییرات را روی عکس نهایی کنید. امکان اشتراک گذاری تصاویر به صورت مستقیم هم در این اپ وجود دارد که نکته قابل توجهی محسوب می شود.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم7

برنامه اندرویدی حذف نوشته از روی عکس TouchRemove

این ابزار هم یک اپلیکیشن ادیت عکس به صورت کامل است که در کنار ابزار های دیگر می تواند چیز های اضافه موجود در عکس را هم حذف کند. برای حذف لوگو و قسمت های اضافه گزینه Remove را بزنید و با گزینه Pen قسمت مورد نظر را انتخاب کرده و Tick را بزنید تا تغییرات شما اعمال شود.

حذف متن و نشان از روی عکس و فیلم8

نظر خودتان را ارسال کنید