ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چهار سرویس آنلاین طراحی تیشرت

صنعت طراحی را می توان یکی از گسترده ترین ها معرفی کرد. از طراحی کارت عروسی در نظر بگیرید تا طراحی یک نقش روی لباس با رنگ های متنوع. این طراحی در ابتدای کار به یک توانایی اولیه نیاز دارد که شما بتوانید با نرم افزار های مختلف این حوزه کار کنید. این روش بسیار زمان بر است. روش های آنلاینی برای طراحی رایگان وجود دارند که به سادگی هر چه تمام تر این طراحی را انجام می دهند. با ما همراه باشید با چهر روش طراحی نقش روی لباس.

سرویس های طراحی روی تیشرت

حتما در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات وب سایت ها به مطلب طراحی تصویر دلخواه روی تیشرت برخورد داشته اید. این روش ساده می تواند برای برخی بسیار سودمند باشد ویک طراحی دلخواه را برای شما به ارمغان آورد. با مستر آموز همراه باشید با روش های طراحی روی تیشرت به صورت آنلاین.

طراحی روی تیشرت در Broken Arrow

نخستین سرویسی که برای طراحی روی تیشرت برای شما در نظر گرفتیم Brokenarrowwear.com است. البته این وب سایت تنها به طراحی روی تیشرت بسنده نمی کند و شما می توانید روی کلاه، سنگ های قیمتی و بسیاری  از اشیاء مختلف طراحی انجام دهید. این سایت انگلیسی زبان امکان طراحی هر چیزی بر روی تیشرت را به شما می دهد. از تصاویر و لوگو در نظر بگیرید تا متن دلخواه که همی این امکانات قابلیت ویرایش های محدود هم دارند. رنگ تیشرت شما هم قابلیت تعویض دارد. این وب سایت 28 سال است که فعالیت می کند و قابلیت ارسال به کشور آمریکا در عرض شش روز را دارد.

طراحی تیشرت1

طراحی روی تی شرت با وب سایت Customink

با ورود به وب سایت Customink.com یک تیشرت در اختیار شما قرار می گیرد که با ابزار مختلف می توانید تغییرات مختلفی روی آن انجام دهید. با قسمت مشخص شده برای رنگ تیشرت، رنگ آن را تغییر دهید، طراحی و نوشته مورد نظر را به این وب سایت اضافه کنید یا با زدن گزینه Add art از کلیپ های هنری استفاده نمایید. این طراحی روی جلو و پشت تیشرت قابل زدن است و در پایان عملیات طراحی می توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید یا با ذخیره، به چاپ آن بپردازید.

طراحی تیشرت2

 طراحی دلخواه با سرویس Uberprints

این وب سایت هم با در دست قرار دادن یک تیشرت اولیه به شما امکان طراحی های مختلف را می دهد. منویی که در سمت راست تصویر وب سایت مشاهده می کنید برای تغییر رنگ تیشرت، نوشتن یک متن، اضافه کردن یک تصویر و بسیاری از قالب های مختلف است. در نهایت از امکانات ذخیره و به اشتراک گذاری این طراحی لذت ببرید.

طراحی تیشرت3

طراحی تیشرت در  Rushordertees

طراحی کاربری وب سایت Rushordertees.com بسیار ساده است که به شما امکان می دهد برای طراحی کار راحتی داشته باشید. این وب سایت هم برای طراحی منویی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با کمک آن نوشته ای را به تیشرت اضافه کنید، تصویری روی آن بزنید، یک کلیپ هنری آپلود کنید و آن را بر روی پشت و روی آن اعمال کنید و در نهایت با ذخیره و یا اشتراک گذاری آن از امکانات به خوبی استفاده کنید.

طراحی تیشرت4

نظر خودتان را ارسال کنید