ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سرویس های آنلاین نمایش رتبه وب سایت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که به یک وب سایت ارزش می بخشد میزان بازدید کنندگان آن هستند. ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای یک مورد به خصوص مثلا یک خرید اینترنتی اولین جستجوی انجام شده رتبه بندی آن ها باشد. وب سایت های بسیار در این مورد فعالیتی می کنند که برخی از آن ها در این مقاله گرد آوری شده است. با ما همراه باشید.

رتبه وب سایت

در الگوریتم های ارزیابی وب سایت، شاخص های عمومی و شاخص مبتنی بر دسته بندي موضوعی وجود دارند. شاخص عمومی، شاخص هایی هستند که کلیه ي وب سایت ها را بر اساس یک مجموعه ي استاندارد  و فارغ از موضوع فعالیت ارزیابی می کنند که می توانند شامل رابط کاربری، فناوری، امنیت، محتوا، به روز رسانی، دسترسی پذیری و سایر موارد باشد. با ما همراه باشید با وب سایت های رتبه بندی بستر های اینترنتی.

بررسی رتبه با الکسا

الکسا را می توان معتبر ترین سرویس برای بررسی رتبه وب سایت ها معرفی کرد. این وب سایت بر اساس بازدید مخاطبان یک دسته بندی کامل دارد که پر بازدید ترین آن ها به نمایش در می آید.

نمایش رتبه وب سایت1

دسته بندی وب سایت ها در این سرویس فقط به پر بازدید ترین های جهانی بسنده نمی کند و در هر کشور می توان رتبه وب سایت ها را مشاهده نمود. اگر نام وب سایت خود را هم در گزینه های منظور شده جستجو کنید می توانید رتبه جهانی و رتبه آن در ایران را به طور کامل مشاهده کنید.

بررسی رتبه با Similar Web

وب سایت Similarweb.com هم گزینه دیگری است که به شما کمک می کند تبه وب سایت خود و یا رتبه وب سایت های مختلف را به دست آورید.

نمایش رتبه وب سایت2

گزینه جستجوی نام های تصادفی هم در این وب سایت انجام می شود که تنها کافیست این کار را در باکس بالای وب سایت وارد کنید. برای استفاده از این وب سایت باید از تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید.

بررسی رتبه بندی سایت ها در Moz

رتبه بندی این وب سایت بر اساس جستجو های انجام شده نمایش داده می شود. رتبه های این وب سایت از 1 تا 100 قابل نمایش است که رتبه 1 نشان دهنده بهترین و پر بازدید ترین وب سایت است.

نمایش رتبه وب سایت3

این سرویس به صورت یک افزونه فعالیت می کند. برای استفاده از آن کافی است که افزونه را نصب کنید، در وب سایت ثبت نام کنید و از این سرویس به صورت محدود استفاده نمایید. البته وب سایت Checkmoz.com به صورت غیر رسمی و بدون محدودیت به این سرویس متصل است و محدودیتی ندارد.

بررسی رتبه سئو در سرویس  GTmetrix

یکی از روش های بالا بردن رتبه سایت در سرویس های معرفی شده، افزایش بازدید است که این عمل توسط سئو فراهم می شود. رتبه سئو می تواند به صورت تخصصی در وب سایت GTmetrix.com بررسی و مقایسه شود.

نمایش رتبه وب سایت4

پارامتر های مختلفی برای محاسبه رتبه سو وجود دارد که می توانید پس از انجام جستجوی رتبه سئو وب سایت مورد نظر، آن ها را مشاهده نمایید. اگر مطلوبیت چندانی نداشت هم می توانید با بهبود پارامتر هایی که در نتایج به شما نشان داده شده است، این رتبه را بهبود بخشید.

بررسی رتبه در WOOrank

وب سایت WOOrank.com می تواند به صورت همزمان رتبه وب سایت و رتبه سئو شما را نمایش دهد.

نمایش رتبه وب سایت5

برای انی کار کافیست در نوار جستجو نام وب سایت خود را وارد نمایید تا با بررسی و جستجوی چند لحظه ای، رتبه سئو و خود وب سایت برای شما نشان داده شود. یک بازه زمانی 14 روزه جهت تست رایگان وب سایت وجود دارد اما برای بهره بردن از امکانات بیشتر باید اشتراک این وب سایت را خریداری نمایید که این امکانات شامل راهنمایی هایی برای بهبود رتبه وب سایت است.

بررسی و مشاهده رتبه سئو در SiteChecker

به وب سایت Sitecheker.pro مراجعه کنید تا بتوانید رتبه سئو خود را جستجو کنید.

نمایش رتبه وب سایت6

قسمت وسط صفحع اصلی یک گزینه جستجو مشاهده می کنید که برای وارد کردن نام وب سایت تعبیه شده است. پس از وارد کردن نام وب سایت و اسکن های صورت گرفته می توانید تحلیل هایی را مشاهده نمایید و مشکلات موجود را دریافت کنید تا امکان رفع آن ها و در نتیجه بهبود رنک سئو و سایت به وجود آید.

نظر خودتان را ارسال کنید