ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش روش های آپلود فایل از لینک مستقیم در گوگل درایو

سرویس های ابری برای بک آپ گیری، ارسال فایل و بسیاری از امکانات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این سرویس ها که در تمامی گوشی های اندرویدی موجود است و ساخته شرکت گوگل محسوب می شود، گوگل درایو است. با ما همراه باشید با آموش روش های آپلود فایل از لینک مستقیم در این فضای ابری.

انتقال مستقیم فایل ها از لینک

فضای ذخیره سازی فایل در گوگل درایو بسیار مناسب است و مخاطبان زیادی از آن استفاده می کنند. روش ساده ای هم برای این کار وجود دارد. اگر شما از یک مدیا در اینترنت خوشتان بیاید می توانید آن را دانلود کنید، گوگل درایو را باز کرده و با انتخاب فایل مورد نظر این فایل را در این فضای ابری بارگذاری نمایید. اما امکان بارگذاری فایل به صورت مستقیم هم هست. با ما همراه باشید با روش های مختلف این امکان.

آپلود فایل با لینک با وب سایت  Offcloud

یکی از نخستین روش ها برای آپلود یک فایل با این وب سایت قابل انجام است. این وب سایت سعی می کند خود را به روز نگه دارد و با استفاده از کمترین حجم ممکن، فایل شما را بارگذاری نماید. البته محدودیت موجود در این وب سایت به شما امکان آپلود حداکثر سه لینک در ماه را می دهد که این محدودیت با پرداخت 9.99 دلار در ماه و یا 59.99 دلار در سال برداشته می شود. روش استفاده از این وب سایت در ادامه معرفی می شود:

به وب سایت Offcloud.com وارد شوید.

آپلود فایل از لینک مستقیم1

متن مورد نظر را بخوانید و در صورتی که میخواهید از این وب سایت استفاده کنید باید اجازه دسترسی آن به اکانت خود را بدهید. پس Allow را بزنید.

آپلود فایل از لینک مستقیم2

وارد اکانت گوگل درایو شوید. گزینه my Drive را زده و در تب More گزینه Remote Upload را انتخاب نمایید.

آپلود فایل از لینک مستقیم3

لین مورد نظر را در کار مشخص شده مانند شکل زی وارد کنید و گزینه Fetch را بزنید.

آپلود فایل از لینک مستقیم4

چند لحظه ای طول می شکد تا فایل بارگذاری شود.

آپلود فایل از لینک مستقیم5

پس از اتمام روند آپلود، فایل شما قابل مشاهده خواهد بود.

آپلود فایل از لینک مستقیم6

افزونه دانلود فایل ها از طریق لینک

افزون های کروم بسیار کاربردی و زیاد هستند و قطعا در این مان شما می توانید افزونه ای برای آپلود فایل به گوگل درایو هم پیدا کنید. افزونه Copy URL to Google Drive نیازی به دانلود و آپلود مجدد ندارد و با کمک یک لینک به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن لینک مدیا مورد نظر، آن را به گوگل درایو منتقل کنید. فرمت های بسیار هم توسط این افزونه پشتیبانی می شوند. افزونه را دانلود کنید و گزینه Add to chrome را بزنید.

آپلود فایل از لینک مستقیم7

مانند شکل زیر روی گزینه Add app بزنید.

آپلود فایل از لینک مستقیم8

پس از اتمام روند دانلود، به صفحه اپلیکیشن های کروم منتقل می شوید. نشان این افزونه را مشاهده می کنید که باید آن را انتخاب کنید.

آپلود فایل از لینک مستقیم9

با باز شدن این افزونه در قسمت File URL آدرس فایلی که قصد دانلود آن را دارید وارد کنید. فولدر مقصد را در گزینه Target folder انتخاب کنید. گزینه Use Uncompress برای خارج کردن فایل از حالت فشرده در نظر گرفته شده که در صورت نیاز آن را دانلود نمایید. در نهایت Save, Copy to Google Drive را بزنید تا روند آپلود شروع شود.

آپلود فایل از لینک مستقیم10

در پنجره جدید گزینه Unzip & Saving را بزنید تا فایل در گوگل درایو بارگذاری شود.

آپلود فایل از لینک مستقیم11

آپلود فایل با لینک در گوگل درایو از طریق  MultCloud

این وب سایت به شما امکان بارگذاری تا حداکثر دو ترابایت را می دهد و محدودیتی در فضای ابری ندارد و شما می توانید از هر فضایی به جز گوگل درایو هم استفاده نمایید. این سرویس که بیشتر برای مدیریت فضای ابری در دسترس قرار گرفته است، امکان آپلود فایل از طریق لینک را هم به شما می دهد. از جمله فضای ابری که این وب سایت پشتیبانی می کند می توان به وان درایو، مدیا فایر، آمازون و سرویس های دیگر اشاره کرد. لازم به ذکر است سرعت این سرویس در خدمات رایگانش کمتر است.

آپلود فایل از لینک مستقیم12

دانلود لینک در گوگل درایو از طریق  Thoai Media

سرعت سرویس Thoaimedia.com به قدری است که می توانید یک فایل با حجم 4 گیگابایت را در کمتر از پنج دقیقه بارگذاری کنید. برای آپلود از آدرس URL به گوگل درایو، وان درایو، دراپ باکس و فضای ابری بسیاری استفاده نمایید.

آپلود فایل از لینک مستقیم13

نظر خودتان را ارسال کنید