ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش چهره نگاری آنلاین

چهره نگاری یک هنر بسیار سخت و پیچیده محسوب می شود و بسیار از افراد برای انکه بتوانند یک چهره کامل را طراحی کنند، به یک آموزش طولانی و تمرین و طراحی های مستمر نیاز دارند. روش های مختلفی از جمله طراحی به کمک فتوشاپ وجود دارد اما یادگیری آن ها بسیار زمان بر است. سرویس های معرفی شده این مطلب وب سایت مستر آموز برای طراحی چهره به شما کمک می کنند.

بهترین سایت های چهره نگاری

ممکن است برای شما جالب باشد که بتوانید چهره فردی را به تصویر بکشید و برای او نقاشی کنید. یا برای هدیه دادن برای یک نفر بخواهید چهره او را نقاشی کنید تا از آن لذت ببرد. در ادامه این مقاله روش های آسانی به شما معرفی می شود تا بدون دردسر بتوانید چهره نگاری را انجام دهید.

سرویس طراحی چهره Face Maker

به صورت تخصصی وب سایت Facemaker.uvrg.org در زمینه طراحی چهره فعالیت می کند. به صورت سه بعدی چهره ها توسط این وب سایت رندر می شوند و سپس قابلیت ذخیره سازی و اشتراک گذاری برای شما فعال می شود.

پشتیبانی این وب سایت توسط دانشگاه اشتوتگارت آلمان انجام می شود. سیستم مورد نیاز شما برای استفاده از این سرویس آنلاین باید دارای حداقل 4 گیگابایت رم و پردازنده 2 گیگاهرتزی باشد. برنامه هایی که بلا استفاده هستند ببندید، مرورگر خود را به صورت تمام صفحه کنید (مرورگر فایر فاکس توصیه می شود) و کار طراحی چهره را به راحتی آغاز کنید.

چهره نگاری آنلاین1

سوالاتی در ابتدای آغاز به کار این وب سایت از شما پرسیده می شود که باید آن ها را پاسخ دهید. این سوالات شامل: انتخاب سال میلادی، جنسیت، کشور محل زندگی، میزان انجام بازی های کامپیوتری، میزان تماشای فیلم و فعال کردن گزینه 6 می شود.

چهره نگاری آنلاین2

در پایان گزینه Start را بزنید.

چهره نگاری آنلاین3

در بخش بعد یک چهره اولیه به شما نمایش داده می شود که شما می توانید با امکانات موجود آن ها را تغییر دهید تا به چهره مورد نظر خود دست پیدا کنید.

وب سایت چهره نگاری  Morphases

در ابتدای شروع به کار با وب سایت Morphases.com باید جنسیت چهره مورد نظر را انتخاب کنید. سپس چهره دلخواه خود را می سازید و تغییرات لازم را در آن اعمال می کنید.

چهره نگاری آنلاین4

ویژگی های اولیه نمایش داده شده قابل تغییر هستند. شما می توانید چهره، ابرو، دهان و بسیار از موارد دیگر را شخصی سازی کنید. امکان جابه جایی این وب سایت به صورت همزمان هم انجام می شود. امکان برگشت از هر تنظیمی امکان پذیر است تا در صورتی که به صورت اشتباهی یک ادیت روی صورت انجام شد بتوانید آن را برگردانید. امکانات ویرایش آن هم به صورت مناسبی برای شما فراهم است.

چهره نگاری آنلاین5

قسمت ها مختلف بدن را از طریق گزینه Image search اضافه کنید و در پایان آن را ذخیره کنید یا برای دوستان خود ارسال کنید.

بستر آنلاین طراحی چهره Sitepal

اگر موارد قبلی مورد توجه شما قرار نگرفت پس به سایت sitepal.com مراجعه کنید. یکی از ویژگی هایی خوبی که این وب سایت در کنار ویژگی های مثبت دیگر در اختیار شما قرا می دهد، امکان تبدیل عکس به طراحی مورد نظر شما است. به صورت سه بعدی چهره مورد نظر را طراحی کنید و با صدا گذاری روی آن از کار خود لذت ببرید.

چهره نگاری آنلاین6

از بین چهره های آماده در این وب سایت نزدیک ترین چهره را انتخاب کنید و سپس تغییرات لازم را روی آن انجام دهید تا به چهره مورد نظر شما تبدیل شود. برای بارگذاری عکس و تبدیل چهره در آن به یک طراحی هم می توانید از گزینه Upload Your Photo استفاده کنید. پس از انتخاب هر کدام از گزینه های ذکر شده باید دکمه Let’s start را بزنید تا فرآیند طراحی شروع شود.

چهره نگاری آنلاین7

حتی در این وب سایت شما می توانید عکس آپلود شده به صورت سه بعدی کنید که برای این کار کافیست آن را فقط آپلود کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید