ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی

تا به حال برای کسانی که خانه ای خریداری کردند پیش آمده که برای خرید وسایل و طراحی داخلی آن به مشکل خوردند. مهندسان طراحی دکوراسیون داخلی به شما این امکان را می دهند که یک دکوراسیون منحصر به فرد داشته باشید اما برای هر طراحی مبلغ زیادی از شما دریافت می کنند که در مقابل هزینه ای که برای خانه خود پرداخت کرده اید، دیگر توانی برای این هزینه نخواهید داشت. سرویس هایی که در این بخش قصد معرفی آن ها را داریم به شما امکان طراحی دکوراسیون داخلی را به بهترین نحو می دهند. با معرفی پانزده سرویس آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی

تغییر در نحوه چیدمات منزل، عوض کردن جای مبلمان و لوازم دیگری که در خانه وجود دارند و بسیاری از تغییرات دیگر برای شما ممکن است بسیار سخت باشد. زمانی که این خستگی را تحمل ردید و نتیجه آن رضایت بخش نبوده برای شما ممکن است خستگی را دو چندان کند. پس از سرویس هایی استفاده کنید که در این بخش قصد معرفی آن ها را داریم.

طراحی چیدمان با سرویس آنلاین Planner 5D

در وب سایت Planner5D.com می توانید کوچکترین جزئیات منزل خود را با سلیقه خود تغییر دهید و طراحی کنید. محور سازی نمای بیرونی، نمایش گرافیکی سه بعدی و امکانات دیگر این وب سایت شما را جذب خواهد کرد.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی1

طراحی دکوراسیون با Roomstyler 3D Home Planner

شما یک طرح اولیه در این سرویس دریافت می کنید و در مقابل امکان طراحی جزئیات منزل مانند در ها، پنجره ها، و دیوار ها را به منزل خود اضافه نمایید. از عکس های واقعی استفاده کنید تا امکان طراحی با جزئیات بهتری برای شما فراهم شود.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی2

طراحی دکوراسیون Ikea Home Planner

اگر محصولات Ikea را خریداری کرده باشید حتما با این برند تجاری آشنایی دارید. این وب سایت برای شما امکانی فراهم کرده که با جزئیات و گزینه های موجود طراحی داخلی منزل خود را به بهترین نحو انجام دهید. در صورت نیاز می توانید لواز م مورد نیاز را هم از این وب سایت سفارش دهید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی3

طراحی تخصصی دکوراسیون آشپرخانه Ikea Kitchen Planner

برای آشپزخانه خود قصد تغییرات دارید؟ این وب سایت به صورت تخصصی طراحی را برای شما فراهم می کند که با کمک آن می توانید لوازم آشپزخانه، طراحی کابینت و امکانات دیگر را طراحی نمایید. اندازه های دقیق را به وب سایت بدهید و کار طراحی را آغاز کنید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی4

طراحی و تغییر دکوراسیون با Design a Room

از این وب سایت که به صورت سه بعدی طراحی های مختلف را انجام می دهد برای طراحی و یا باز طرحی استفاده می شود. کفپوش ها را تعویض کنید، کابینت ها را تغییر دهید، دیوار ها را رنگ بزنید و از امکانات بسیار زیاد دیگری که در این وب سایت است استفاده نمایید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی5

طراحی حرفه ای

این ابزار را شرکتی راه اندازی کرده که نرم افزار های AutoCAD و 3Dmax را هم به بازار عرضه نموده است. شما تنها کافیست از رابط کاربری ساده و User friendly وب سایت Homestyler.com استفاده نمایید تا به طراحی دلخواه خود دست پیدا کنید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی6

ابزار طراحی The Home Renovator

با استفاده از وب سایت Thehomerenovator.com می توانید عایق ها، کچ بری، رنگ دیوار ها و سایر فضای خود را طراحی نمایید و یک طراحی زیبا را برای خود داشته باشید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی7

 طراحی سه بعدی در Sweet Home 3D

امکان طراحی سه بعدی برای کسانی که قصد دارند دقیق تر و حساب شده تر این طراحی را انجام دهند اهمیت ویژه ای دارد. به همین منظور وب سایت Sweethome3D.com برای کاربران طراحی شده تا بتوانند به خوبی بر طراحی مکان مورد نظر به صورت سه بعدی تسلط داشته باشند.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی8

نرم افزار طراحی دکوراسیون SmartDraw

امکانات موجود در SmartDraw.com مانند یک نقشه کامل است و به شما نحوه باز شدن درها تا رنگ دیوار و کفپوش را مشخص می کند. نسخه اولیه و رایگان نرم افزار این وب سایت به شما امکانات دوره آموزشی رایگان را می دهد و در صورتی که تمایل و رضایت داشتید می توانید این نرم افزار را به صورت پولی نمایید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی9

دکوراسیون آنلاین در  HomeByMe

در ابتدای کار با وب سایت Home.By.me به شما امکان طراحی دو بعدی داده می شود و در ادامه شما می توانید این طراحی را به سه بعدی تبدیل کنید تا نتیجه کار به صورت کامل و با نمایش بهتری به شما نشان داده شود.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی10

طراحی آنلاین در Floor Planner

وب سایت FloarPlanner.com صرفا برای دفاتر کار و طراحی در آن ها طراحی شده است و شما می توانید برای طراحی در این سرویس آنلاین ابتدا ثبت نام کرده و بعدا از آن استفاده نمایید. نسخه پولی هم برای ارتقای امکانات در دسترس است.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی11

نرم افزار طراحی داخلی Truncad 3DGenerator

اگر برای طراحی سرویس چوب خود و همچنین کابینت ها نیاز به یک سرویس طراحی دارید به این وب سایت حتما سر بزنید. این وب سایت به شما کمک می کند بهترین گزینه برای این بخش های ذکر شده را با بیشترین تطابق پیدا کنید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی12

تغییر دکوراسیون با  Laurel & Wolf

این وب سایت به صورت پولی است و امکاناتش زمانی فعال می شود که شما هزینه اشتراک آن را بپردازید. انواع دکوراسیون برای مکان های مختلف در این وب سایت فراهم شده که می توانید پیش از خرید هر وسیله ای از این وب سایت برای طراحی و انتخاب آن استفاده نمایید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی13

طراحی دکوراسیون در وب سایت Modsy

وب سایت این قسمت هم به صورت پولی است و تا هزینه اشتراک آن را پرداخت نکنید نمی توانید از امکانات طراحی استفاده نمایید. گرافیک مناسب این وب سایت در کنار نمایش سه بعدی این امکان را به شما می دهد که از طراحی خود بیشترین لذت را ببرید.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی14

نرم افزار طراحی دکوراسیون منزل  Find Any Floor

در ابتدای کار با این نرم افزار فقط کافیست نوع کاربری این اتاق را مشخص کنید. گزینه هایی که برای طراحی این اتاق با ویژگی های بسیار زیاد در اختیارتان قرار می گیرد می تواند یک دکوراسیون خوب برای شما فراهم کند.

پانزده سرویس طراحی دکوراسیون داخلی15

نظر خودتان را ارسال کنید