ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

روش های کار با Gravatar

زمانی که در یک وب سایت عضو می شوید برای پروفایل شما عکسی در نظر گفته میش ود که به صورت خاکستری رنگ و بئون هیچ شکل مشخصی است. تنها ویژگی خاصی که می تواند داشته باشد این است که شکل آن با جنسیت فرد تغییر کند. این گراواتار ها قابلیت تغییر هم دارند و شما می توانید شکل های مخصوص به خود را برای آن ها بسازید. با ما همراه باشید با روش های آشنایی و ساخت گراواتار.

معرفی گراواتار

روش های کار با Gravatar1

معمولا سایت های ورد پرسی برای اعضای خود محلی در نظر می گیرند که با استفاده از آن می توانند عکسی به پروفایل خود اضافه کنند. این قابلیت Gravatar که مخفف Globally Recognized Avatar است و یکی از راه های معرفی اعضای وب سایت های ورد پرسی محسوب می شود و کاربان در صورت ارائه نظر یا پیشنهاد می توانند از این گراواتار در کنار نام خود برای شناسایی شدن خود استفاده نمایند. این گراواتار می تواند شامل یک تصویر از فرد، بدون تصویر، انیمیشن های تصویری و یا هر چیی که مد نظر شما است، باشد. البته برخی از وب سایت ها برای شخصی سازی وب سایت ها، از

گراواتار های مخصوص به خود استفاده می کنند تا بت دیگر وب سایت ها تمایز داشته باشند.

روش های کار با Gravatar2

علت استفاده از گراواتار چیست

تا به حال بریا همه ممکن است پیش آمده باشد که یک پروفایل ناشناس را که مطالب متعدد و جالبی نشر می دهد با تصویری مشخص بشناسیم. این تصویر مشخص می تواند گراواتار باشد. شما زمانی که از این تصاویر استفاده می کنید می توانید در کنار ناشناس بودن خود، هویتی را داشته باشید که در کنار جذابیت ناشناخته بودن مطالب مختلف را نشر دهید و نگرانی از بابت مورد هجمع قرار گرفتن نداشته باشید. با این گراواتار مخصوص به خود می توانید توجه ها را به خود جلب کنید.

روش های کار با Gravatar3

بدست آوردن گراواتار

وب سایت های ورد پرسی برای اعضای خود یک گراواتار شخصی سازی شده در نظر گرفته اند که شما پس از عضویت می توانید یکی از آن ها را برای پروفایل خود برگزینید. اما اگر برای کسب و کار یا معروفیت نیاز دارید که یک گراواتار برای خود داشته باشید می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید. نحوه دریافت گراواتار هم بسیار راحت است. با ایمیلی که قصد دارید در وب سایت های مختلف ثبت نام کنید و نظر ثبت نمایید به وب سایت Gravatar.com یک تصویر یا یک لوگو ارسال کنید تا گراواتار مورد نظر شما ساخته شود.

روش های کار با Gravatar4

آموزش کار با سایت

برای کار با این وب سایت باید با اکانت ورد پرسی خود به این سرویس مراجعه کنید و به آن متصل شوید. گزینه ثبت نام که به صورت Sign in در بالا و سمت راست صفحه اصلی قرار دارد را انتخاب نمایید.

روش های کار با Gravatar5

صفحه جدیدی به شما نمایش داده می شود که باید اطلاعات اکانت وردپرسی خود را وارد نمایید. این اطلاعات به ترتیب شامل ایمیل و رمز عبور آن است. در صورتی که اکانت ورد پرسی ندارید بر روی گزینه Need an account بزنید.

روش های کار با Gravatar6

برای ثبت نام اکانت ورد پرسی جدید تنها کافیست یک آدرس ایمیل، نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنید و سپس گزینه Sign up را بزنید.

روش های کار با Gravatar7

برای آدرس ایمیل وارد شده یک پیامی فرستاده می شود که حاوی لینک تاییدیه ایمیل مورد نظر است. با کلیک کردن روی لینک، گراواتار شما قابل استفاده می شود. گزینه Activate account را هم باید به عنوان انتهای این فرآیند انتخاب نمایید.

روش های کار با Gravatar8

پس از فعال کردن و تایید شدن آدرس ایمیل به صفحه ای منتقل می شوید که از شما بابت فعال کردن آدرس ایمی  تشکر می شود. برای منتقل شدن به وب سایت گراواتار گزینه Sign In to Gravatar را بزنید.

روش های کار با Gravatar9

در کادری که در تصویر زیر مشاهده می نمایید باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دکمه Get Your Gravatar را بزنید.

روش های کار با Gravatar10

گزینه هایی که برای نحوه وارد کردن عکس به این وب سایت وجود دارد به شما نمایش داده می شود. این گزینه ها شامل: عکس از داخل سیستم، از اینترنت و همچنین عکس های آپلود شده قبلی، می شود.

روش های کار با Gravatar11

منطقه ای از عکس که قصد دارید تبدیل به گراواتار شود را انتخاب نمایید و گزینه Crop and Finish را بزنید.

روش های کار با Gravatar12

رتبه عکس را در مرحله بعد باید انتخاب کنید. گزینه X-rated را به علت عدم پشتیبانی برخی سایت ها انتخاب نکنید.

روش های کار با Gravatar13

کار ساخت گراواتار شما به اتمام رسید و شما می توانید  از آن در وب سایت ها استفاده نمایید.

روش های کار با Gravatar14

نظر خودتان را ارسال کنید