ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هشت سرویس یافتن آهنگ از روی متن

تا به حال برای همه ما پیش آمده که آهنگی را در یک محیط عمومی یا یک مکان دیگر شنیده ایم و قصد کردیم بعدا آن را دانلود کنیم. اما در هنگام رسیدن به مکانی که امکان دانلود آن فراهم شده یا متن آهنگ را به طور کلی فراموش کردیم یا قسمتی از متن آن را به خاطر می آوریم. در این مواقع در اینترنت به دنبال روش هایی برای یافتن آهنگ از روی متن آن هستیم. این مطلب مستر آموز را تا پایان دنبال کنید تا هشت روش پیدا کردن و دانلود کردن آهنگ از روی متن آنرا به شما معرفی کنیم.

بهترین سرویس های آنلاین شناسایی موزیک

پیدا کردن آهنگ از روی متن، جستجوی یک آهنگ از طریق نام خواننده و یا جستجوی یک آهنگ از صدایی که از آن در تلفن خود ذخیره کردیم بسیار سخت و غیر ممکن است. تا به حال نرم افزارها، وب سایت ها و ربات های تلگرامی بسیاری برای یافتن یک آهنگ از طریق متن یا خواننده ساخته شده اند. ما قصد داریم هشت سرویس برتر آنلاین را برای شما معرفی کنیم تا مشکل خود را رفع کنید.

یافتن آهنگ با وب سایت  Midomi

این بستر اینترنتی برای یافتن آهنگ به شما کمک می کند. شما می توانید قسمتی از متن آهنگ را با صدای خود بخوانید تا نام آهنگ را برای شما نمایش دهد. همچنین اگر قسمتی از آهنگ را در گوشی خود ضبط کرده باشید می توانید با پخش آن در نزدیکی میکروفون، نام آهنگ را دریافت کنید. امکان پشتیبانی از نرم افزار soundhound در وب سایت midomi.com وجود دارد.

یافتن آهنگ از روی متن1

وب سایت تشخیص آهنگ AudioTag

امکان تشخیص آهنگ در این وب سایت به دو صورت انجام می شود. اگر یک فایل صوتی حداکثر 45 ثانیه ای دارید آن را آپلود کنید تا وب سایت audiotag.info آن را با پایگاه داده خود مقایسه کند و آهنگ شما را شناسایی کند. روش دوم ارسال آدرس فایل صوتی است که آن را شنیده اید و قصد دانلود آهنگ آن را دارید. پس از آپلود آهنگ یا نوشتن آدرس آن باید کد امنیتی را وارد کنید. در صورتی که آهنگ در پایگاه داده وب سایت باشد، آن را در اختیار شما قرار می دهد.

یافتن آهنگ از روی متن2

نرم افزار شناسایی آهنگ Tunatic

این نرم افزار را می توانید از وب سایت مربوط به آن دانلود و نصب کنید. امکان نصب این نرم افزار روی ویندوز و مک وجود دارد. موسیقی مد نظر خود را پخش کنید و سپس گزینه search را انتخاب کنید تا موسیقی مورد نظر در پایگاه داده نرم افزار مورد جستجو قرا گیرد. این نرم افزار برای وصل شدن به پایگاه داده خود نیاز به اینترنت دارد؛ بنابراین از وصل بودن کامپیوتر خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید. پس از مشخص شدن آهنگ مورد نظر، نام خواننده و نام آهنگ به شما نمایش داده می شود.

یافتن آهنگ از روی متن3

تشخیص آهنگ با نرم افزارAudiggle

این نرم افزار بسیار شبیه به نرم افزار tunatic عمل می کند. وجوه تمایز این نرم افزار نسبت به نرم افزار قبلی را می توان تشخیص سریال های تلوزیونی، فیلم های سینمایی، ویدیو های آنلاین و … دانست. این نرم افزار تحت ویندوز قابلیت دانلود زیرنویس برای آهنگ هم دارد.

یافتن آهنگ از روی متن4

بستر آنلاین تشخییص آهنگ WatZatSong

وب سایت watzatsong.com یک شبکه اجتماعی برای علاقه مندان به موسیقی است. شما می توانید قسمتی از متن آهنگ یا موسیقی که از آن دارید را در این شبکه اجتماعی قرار دهید و با کمک کاربران آن، آهنگ مورد نظر را پیدا کنید. پیدا کردن آهنگ مورد نظر شما در این وب سایت مبتنی بر کاربرانش است و هیچ پایگاه داده ای برای آن وجود ندارد.

یافتن آهنگ از روی متن5

تشخیص آهنگ آنلاین با  Lyrster

وب سایت lyrster.com می تواند آنگ شما را با اتصال به 450 سایت تخصصی موسیقی جستجو کند و آهنگ شما را پیدا کند. شما می توانید با وارد کردن قسمتی از متن که به خاطر دارید، آهنگ مورد نظر را پیدا کنید. روش این وب سایت هم به این صورت است که متن مورد نظر را با متن آهنگ های پایگاه داده خود مقایسه کرده و گزینه های احتمالی را به شما معرفی می کند.

یافتن آهنگ از روی متن6

جستجوی آهنگ در  Acrcloud

جستجو به دو روش در این وب سایت فراهم شده. روش اول انتخاب گزینه record nowاست. با انتخاب این گزینه می توانید قسمتی از متن آهنگ را پخش کنید تا وب سایت به جستجوی آهنگ شما بپردازد. روش دوم اضافه کردن افزونه ای برای گوگل کروم است. گزینه AHA music را انتخاب کنید تا افزونه مورد نظر برای شما به نمایش در آید. پس از نصب و فعال کردن افزونه می توانید آهنگ خود را با روش های در دسترس، جستجو نمایید.

یافتن آهنگ از روی متن7

ربات تلگرامی headphonebot

ربات های تلگرامی بسیار گسترده با امکانات زیاد در این اپلیکیشن ارتباطی وجود دارند روش فراخوانی ربات به این صورت است که در هر چت رومی می توانید با انتخاب گزینه @ و سپس وارد کردن نام ربات بدون فاصله آن را فراخوانی کنید. با وارد شدن این این ربات و زدن گزینه Start ربات شروع به کار می کند. در گزینه های موجود در این ربات، گزینه تشخیص آهنگ با ارسال ویس می تواند به شما کمک کند تا آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

یافتن آهنگ از روی متن8

 

 

shazam بهترین اپلیکیشن تشخیص آهنگ

شزم هم یک اپلیکیشن هست که با اون میتونید آهنگی که داره پخش میشه چیه

نظر خودتان را ارسال کنید