ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

معرفی بهترین منابع کمک درسی و تست برای درس شیمی سال دهم

مشاوره :

یکی از مهمترین بازه های زمانی برای دانش آموزان ، سال دهم می باشد. در اصل بسیاری از داوطلبانی که در کنکور سراسری موفق می شوند مطالعه دروس کنکور خود را از سال دهم آغاز می کنند. بسیاری از دانش آموزان پایه دهم که در حال آماده شدن برای کنکور هستند و قصد دارند در مورد معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم اطلاعات کافی را بدست آورند این پست را به طور کامل مطالعه کنند. در اصل شیمی یکی از درسهای اختصاصی مهم برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی می باشد و باید داوطلبان زمان کافی برای مطالعه این درس اختصاص دهند و در کنار زمان از منابع قوی و استاندارد کنکوری برای مطالعه درس شیمی استفاده کنند.

در ادامه مطلب به معرفی بهترین منابع کمک درسی و کتاب های تست شیمی دهم می پردازیم.

 

کتاب تست شیمی دهم انتشارات نشر الگو :

این کتاب شامل درسنامه های جامع و سوالات تستی استاندارد مطابق کنکور سراسری می باشد. کتاب تست شیمی دهم نشر الگو سعی کرده است تمام نکات مهم کتاب درسی را به طور کامل پوشش داده و همچنین سوالات چهارگزینه ای استاندارد را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. این کتاب یکی از منابع مناسب جهت مطالعه شیمی دهم می باشد.

از ویژگی های آن می توان به پوشش تمام نکات فصلهای کتاب درسی با استفاده از سوال‌های تألیفی و درس‌نامه‌های کامل ، به همراه توضیحات جامع و سوال‌های ترکیبی از چند فصل و طرح سوال‌های شمارشی مطابق با سبک جدید سوالات کنکور سراسری اشاره کرد.

کتاب تست شیمی دهم انتشارات خیلی سبز :

یکی دیگر از منابع مناسب جهت مطالعه درس شیمی در پایه دهم کتاب تست شیمی دهم انتشارات خیلی سبز می باشد. این کتاب شامل دو بخش تست و درسنامه های شیمی پایه دهم می باشد.

از ویژگی های این کتاب میتوان به تست های طبقه بندی شده مطابق با سوالات کنکور سراسری و درسنامه های جامع و مفهومی اشاره کرد.

 

 

کتاب تست شیمی دهم انتشارات مبتکران :

این کتاب یک بانک کامل از سوالات تست درس شیمی پایه دهم را شامل میشود و همچنین شامل درسنامه نیز می باشد. تست های این کتاب در قالب تست های آسان ، متوسط ، سخت و خیلی سخت طراحی شده است. این کتاب در دو جلد تالیف شده است.

 

 

کتاب میکرو شیمی دهم گاج :

یکی دیگر از منابع مناسب برای مطالعه درس شیمی پایه دهم و تست زنی کتاب میکرو شیمی گاج دهم می باشد. درسنامه ی کامل با بیان ساده و تست های تالیفی ، سراسری و ترکیبی می باشد.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید