ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

ابراز علاقه رهبر انقلاب از کتاب آتش و خشم در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

رهبر معظم انقلاب از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد که در نمایشگاه کتاب تهران مشغول به ورق زدن کتاب آتش و خشم شد که این تصویر بازتاب بسیار زیادی در دنیا داشته است.
«عکسی از رهبر معظم ایران آیت‌الله خامنه‌ای با کتاب ترجمه شده «خشم و آتش: درون کاخ سفید ترامپ» مایکل وولف به زبان فارسی منتشر شده است. این دقیقا زمانی اتفاق افتاد که چند روز پیش دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا، کشورش را از برجام و توافق هسته‌ای با ایران خارج کرد.

کتاب مایکل وولف که ترامپ و تمام عوامل کاخ سفید را بمباران کرده بود، رکورد پرفروش‌ترین کتاب ماه ژانویه را برای سایت «آمازون» و «بارنز اند نوبل» به دست آورد.
در این کتاب نویسنده ادعا می کند که از جزییاتی از درون کاخ سفید اطلاع دارد .
حرف اصلی این کتاب با ذکر تمام جزییات حاکی از بی‌کفایتی درون کاخ سفید است؛ لیکن شدیدا توسط آقای ترامپ و کارکنانش در کاخ سفید رد می‌شود.

ابراز علاقه رهبر انقلاب از کتاب آتش و خشم در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران
اول همین هفته آیت‌الله خامنه‌ای به اعلام خروج ترامپ از برجام چنین پاسخ داد: بیش از 10 دروغ در حرف‌های ترامپ وجود دارد. اعلام خروج از برجام تهدیدی برای مردم ایران و حکومت دینی آن است. جسد این مرد، ترامپ، به خاکستر تبدیل خواهد شد و خوراک کرم و مور خواهد شد مادامیکه جمهوری اسلامی ایران پابرجا خواهد بود.»
در این میان یاهو با انتشار عکسی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حال ورق زدن ترجمه کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» اثر «مایکل وولف» در نمایشگاه کتاب تهران، این اتفاق را در میان مهم‌ترین خبرهای خود بازتاب داد.
سی بی اس آمریکا نوشت: روز جمعه تصویری از رهبر ایران منتشر شد که د رآن در حال مطالعه ترجمه فارسی کتاب «آتش و خشم؛ درون کاخ سفید ترامپ» است.

نظر خودتان را ارسال کنید