ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

کتاب های لقمه مهروماه

کتاب های لقمه مهروماه

حتما اسم کتاب لقمه به گوشتون خورده ، اگر هم اسمشو تا حالا نشنیده بودید تو این مقاله براتون توضیح می دهیم .

حالا چرا بهش می گن کتاب لقمه ؟

علت این نام گذاری اینه که این کتاب ها خیلی کوچک هستند و درواقع کتاب جیبی هستند و برای دانش آموزان به ویژه دانش آموزان کنکوری که وقتشون براشون خیلی مهمه و باید از زمانی که دارند به بهترین نحو ممکن استفاده کنند ، کتاب های بسیار مناسبی هستند چون لقمه ها همه جا قابل حمل هستند و در مسیر هم حتی از این کتاب ها می توان استفاده کرد.

با وجود این که کتاب های لقمه مهروماه خیلی کوچک هستند ولی هیچ مطلبی رو جا نذاشته و به صورت خلاصه هم نیستند که درواقع هم با نکته های کنکوری تو پاسخ به آزمون های سراسری، آزمایشی و … به دادت می رسند و از همه مهم تر با ارائه ی روش های مناسب و حرفه ای از هدر رفتن وقت و پراکنده خونی حفظت می کنه و تک تک کلمات این کتاب های لقمه با برنامه و هدف اومده که شامل درسنامه و نکات کنکوری و تست های مناسب با هر درس هست.

 

کتاب های لقمه مهروماه

 

اولین کتاب لقمه ای که چاپ شد و وارد بازار شد کتاب لقمه حفظیات شیمی بود که با استقبال عالی دانش آموزان مواجه شد و دانش آموزان خواستار چاپ کتاب های لقمه بیشتری شدند و این گونه شد که انتشارات مهروماه تصمیم گرفت که کتاب های لقمه ی درس های دیگر رو هم چاپ کنه و روز به روز تعداد کتاب های لقمه افزایش یافت و از طرف دیگه هم طرفدارای این کتاب هم بیشتر شدند.

لقمه حفظیات شیمی مهروماه

از کتاب های لقمه ی خیلی معروف مهروماه کتاب های لقمه تاریخ ادبیات و لقمه آرایه ادبی و لقمه قرابت معنایی هستند که تمام رشته ها طرفدار و مخاطب این رشته هستند.

 

لقمه آرایه‌های ادبی مهروماه
لقمه مفهوم و قرابت معنایی مهروماه
لقمه تاریخ ادبیات مهروماه

 

هم چنین از کتاب های معروف آقای مصطفی باقری که الان دیگه همه این مولف تیزهوش و نکته سنج رو می شناسند ، سری کتاب های لقمه تکنیک محاسبات سریع هستند که شامل ضرب سریع ، جمع و تفریق سریع ، تقسیم سریع، جذر سریع و … هستند. درواقع این کتاب ها به دانش آموزان یاد می دهد که چطور به صورت خیلی سریع محاسبه کنند و شامل فرمول ها و تکنیک های خیلی پیشرفته می باشند و روش ابداعی خود آقای مصطفی باقری هست و این سری کتاب ها هم طرفدار زیادی پیدا کرده.

 

تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی ویژه کنکور مهروماه
تکنیک‌های ضرب سریع مهروماه
تکنیک‌های جمع و تفریق سریع مهروماه

 

از کتاب های تازه منتشر شده لقمه مهروماه هم می توان به کتاب های زیست یازدهم و فیزیک یازدهم و واژگان عربی دهم اشاره کرد.

 

لقمه زیست یازدهم مهروماه
لقمه فیزیک یازدهم مهروماه
لقمه واژگان عربی دهم مهروماه

نظر خودتان را ارسال کنید