ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چرا کتاب های انتشارات خیلی سبز تا این حد پرطرفدار شدند ؟

هر دانش آموز کنکوری و یا حتی غیرکنکوری یعنی در مقاطع پایین تر تحصیلی حتما تا الآن نام خیلی سبز رو شنیده اند چه در بین دوستان چه خواهر یا برادر بزرگترشون از کتاب های خیلی سبز حتما استفاده کرده اند.

همان طور که دانش آموزان برای امتحان یا کنکور با هم رقابت می کنند ، انتشارات کمک آموزشی هم برای تولید و چاپ بهتر و پرمحتواتر کتاب ها با هم رقابت می کنند و انتشارات خیلی سبز ، خیلی خوب توانسته که در این رقابت پیروز شود و بین انتشارات کمک آموزشی مثل گاج ، مهروماه ، مبتکران ، نشر الگو و … خودش رو نشون بده و بین دانش آموزان طرفدارهای زیادی پیدا کند.

حالا چطور شد که خیلی سبز تا این اندازه دلبر شد ؟

 

اول این که همان طور که همیشه شعار خود خیلی سبز هست این که ادعا می کند که :

انتشارات خیلی سبز ناشر خیلی متفاوت کتاب های کمک آموزشی است

درواقع توانسته این ادعا رو اثبات کند و این رو از تعداد تیراژهای کتاب هایش که چاپ می شود می توان فهمید که چقد کتاب های پرفروشی دارد. هم چنین انتشارات خیلی سبز برای مقطع اول ابتدایی تا یازدهم و دوازدهم و حتی خود کنکور کتاب چاپ می کند و نیاز تمامی سنین محصل کشور رو بر طرف می کند و خیلی هم خوب توانسته کار خودش رو انجام بده حتی برای سنین قبل از تحصیل یعنی برای کودکان نیز کتاب های جذابی چاپ کرده که همه این کتاب ها رو با نام انتشارات پرتقال می شناسند.

مولفان انتشارات خیلی سبز همیشه با به کارگیری ایده های جدید سعی می کنند تا کتاب تازگی داشته باشد و در این کتاب ها تست های تالیفی بسیاری مشاهده می کنیم.

کتاب خیلی سبز

کتاب های انتشارات خیلی سبز شامل ماجراهی من و درسام که خیلی پرفروش هستند و دانش آموزا با مطالعه ی این کتاب فقط باید به نمره ی 20 فکر کند.

کتاب های شب امتحان که خیلی برای شب امتحان مناسب هستند و کتاب های تست خیلی سبز که دیگه همه با این کتاب های معروف خیلی سبز آشنا هستند. کتاب های جمع بندی خیلی سبز که مناسب برای جمع بندی به ویژه نزدیک کنکور هستند.

برای تیزهوشان نیز خیلی سبز کتاب های متفاوتی نسبت به سایر انتشارات چاپ کرده. هم چنین کتاب های کار ، هفت خوان ، آزمون ، آموزش شگفت انگیز و نردبام نیز از دسته بندی های این انتشارات هستند.

یکی دیگه از چیزهای جذاب خیلی سبز عروسک کلروفیل هست که برای دانش آموزان خیلی جذابه و به رنگ سبز مثل خود خیلی سبز هست.

 

خلاصه که کتاب های خیلی سبز توانسته محبوبیت زیادی بین دانش آموزان به ویژه کنکوری ها پیدا کند و البته این محبوبیت به حق است. کافیه یکی از کتاب های خیلی سبز رو بخونید تا متوجه بشوید که چقدر کتاب هایش با دقت زیادی به چاپ رسیده و خیلی پرمحتوا هستند.

این کتاب ها توانسته روند تحصیلی خیلی از دانش آموزان رو تغییر بده و کنکوری های سال های قبل هم که توانسته اند با مطالعه ی کتاب های خیلی سبز رتبه های خوبی رو در کنکور بیاورند.

.

نظر خودتان را ارسال کنید