ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های ادبیات فارسی برای کنکور

ادبیات فارسی برای کنکور از درس های خیلی مهمی است که همه ی رشته ها باید به آن توجه داشته باشند و درواقع سر جلسه ی کنکور اولین درسی که در دفترچه کنکور با آن مواجه میشوید درس ادبیات فارسی هستش. پس اگر در این درس مسلط شوید و در کنکور مطمئن شوید که خوب زدید استرس کمتری برای بقیه ی دفترچه کنکور دارید.

تست های ادبیات که در کنکور در سال های اخیر آمده است دشوار تر شده و سوال های ترکیبی درس ادبیات خیلی زیاد شده یعنی این که چند مبحث از ادبیات رو در قالب یک سوال می آورند و اگر شما یک مبحث رو نخوانده باشید یا مسلط نباشید کلا اون سوال رو از دست می دهید.

پس توجه داشته باشید که هیچ مبحثی از ادبیات رو کنار نذارید و سعی کنید بر تمامی مباحث مثلا آرایه یا زبان فارسی و یا هر بخش دیگه ای مسلط باشید ، مخصوصا مبحث تاریخ ادبیات رو جدی بگیرید. درسته که تعداد کتاب های ادبیات فارسی و هم چنین حجم این درس خیلی زیاد می باشد ولی با تکرار مداوم و زدن تست های متعدد و هم چنین انتخاب بهترین کتاب کمک درسی و کنکور می توانید خودتون رو در درس ادبیات فارسی قوی کنید..

هم چنین با بهترین کتاب های کمک درسی کنکور 98 آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب رو داشته باشید.

ما در اینجا برای شما بهترین کتاب های ادبیات فارسی برای کنکور رو قرار داده ایم.

از کتاب های تست خیلی سبز می توانیم به کتاب های تست فارسی دهم خیلی سبز و تست فارسی یازدهم خیلی سبز و فارسی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز اشاره کنیم که از بهترین کتاب های تست برای ادبیات فارسی هستند.

هم چنین کتاب های آموزش و تست یازدهم مهروماه و تست فارسی یازدهم نشر الگو و ماجراهای من و درسام فارسی یازدهم خیلی سبز نیز می توانند منبع خوبی برای ادبیات فارسی باشند.

و هم چنین کتاب های فارسی یازدهم مبتکران و از بهترین کتاب ها برای تاریخ ادبیات می توانیم کتاب های تاریخ ادبیات مصور تخته سیاه و لقمه تاریخ ادبیات مهروماه رو به شما معرفی کنیم.

 

نظر خودتان را ارسال کنید