ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین منابع کنکور انسانی 98

بهترین منابع کنکور انسانی 98 چه هستند ؟ باما همراه باشید …

رشته ی انسانی در سال های اخیر مخاطبان بیشتری نسبت به سال های گذشته پیدا کرده و افراد زیادی هستند که خواهان این رشته هستند. یکی از مخاطبان پرطرفدار این رشته کسانی هستند که به رشته ی وکالت علاقه دارند و فقط در رشته ی انسانی هست که فارغ التحصیلان این رشته می توانند در کنکور انسانی شرکت کنند. البته رشته های دیگر هم هست که باز هم طرفدار های خودش رو دارد.

ممکنه اکثرا فکر کنند که رشته ی انسانی خیلی راحت تر از رشته ی تجربی و ریاضی هست در صورتی که این گونه نیست و تعداد درس هایی که این رشته دارد خیلی بیشتر از دو رشته ی دیگر است و اگر دانش آموز بدون برنامه ریزی اقدام به مطالعه کند موفق نخواهد شد. پس برنامه ریزی برای کنکور 98 خیلی مهمه.

انسانی ها باید بدونید که درس هایی که شما دارید نیاز به تکرار فراوان دارد. البته با تسلط بر درس ها می توان نتیجه ی مناسبی دریافت کرد. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین منابع کنکور انسانی 98 رو بشناسید و  مطالعه ی دروس رو راحت تر انجام دهید. کتاب های کمک درسی زیادی از انتشارات مختلف به چاپ رسیده و ما شما رو راهنمایی می کنیم تا با بهترین کتاب های کمک درسی آشنا شوید.


ادبیات فارسی :

درس ادبیات فارسی برای دانش آموزان رشته ی انسانی درس مهمی است که یک ادبیات فارسی عمومی دارند و یک ادبیات اختصاصی که با تسلط بر این درس می تونن درصد خوبی کسب کنند.

کتاب تست فارسی یازدهم خیلی سبز و کتاب تست فارسی یازدهم مهروماه می تواند منابع خیلی خوبی برای این این درس باشند. هم چنین کتاب لقمه فارسی یازدهم مهروماه که جیبی هست این کتاب هم به عنوان منبع فارسی می توانند استفاده کنند.


عربی :

کتاب عربی برای بچه های انسانی خیلی مهم هست و انسانی ها عربی اختصاصی هم دارند که خیلی باید به آن توجه کنند و این درس رو خیلی جدی بگیرند تا به راحتی بتوانند هم به سوالات درس عربی عمومی پاسخ دهند و هم سوالات عربی اختصاصی.

عربی دهم مبتکران و عربی تست دهم خیلی سبز می تواند منبع خوبی برای درس عربی در مقطع دهم باشد.
برای مقطع یازدهم هم می توان کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز و کتاب لقمه عربی یازدهم مهروماه رو معرفی کرد.

دین و زندگی :

کتاب دین و زندگی که تمام رشته این کتاب رو دارند و مهم ترین چیزی که باید در این کتاب توجه کرد پیام آیات مربوط به هر درس هست که تعداد سوالات پیام آیات در کنکور بسیار زیاد شده و نسبت به سال های قبل دشوارتر شده.

کتاب تست دین و زندگی یازدهم انسانی خیلی سبز و کتاب موج آزمون دین و زندگی نشر الگو رو می توان معرفی کرد. و برای پیام آیات کتاب لقمه پیام آیات مهروماه کتاب خیلی خوبی است.

زبان انگلیسی :

برای زبان انگلیسی کتاب های کمک آموزشی مختلفی چاپ شده اند. از جمله می توان به تست انگلیسی یازدهم خیلی سبز و تست انگلیسی یازدهم مبتکران و لقمه انگلیسی یازدهم مهروماه می توان اشاره کرد.


ریاضی انسانی :

خیلی از بچه های انسانی درس ریاضی رو کنار می ذارن در صورتی که اگر دانش آموزان انسانی بتونن به این درس کاملا مسلط بشن می تونن رتبه ی خودشون در کنکور به میزان قابل توجهی پایین بیارن و در درس ریاضی درصد خوبی بگیرند. وقتی که به کتاب درسی ریاضی مسلط شدید در کنار کتاب درسی  می تونید از کتاب های کمک درسی استفاده کنی و به خوبی درس های ریاضی رو یاد بگیرید. پس اصلا این درس رو کنار نذارید که خیلی اشتباه بزرگیه.

کتاب های تست ریاضی انسانی خیلی سبز و تست ریاضی یازدهم مبتکران و لقمه ریاضی انسانی مهروماه منابع خوبی برای ریاضی انسانی هستند.

اقتصاد :

اقتصاد از درس های خیلی مهم رشته ی انسانی است و مسائل اقتصاد در کنکور سوال های بسیاری می آید که نیاز به حل کردن دارد پس باید تمرین زیادی برای مسائل اقتصاد داشته باشید. سوال های اقتصاد به صورت ترکیبی شده و باید بر تمام دروس اقتصاد مسلط باشید.

ما بهترین کتاب های کمک آموزشی اقتصاد رو به شما معرفی می کنیم.

کتاب ماجراهای من و درسام اقتصاد خیلی سبز و کتاب لقمه اقتصاد مهروماه جز بهترین منابع درس اقتصاد هستند.


روان شناسی :

کتاب روان شناسی که فقط در پایه یازدهم این کتاب برای دانش آموزان هست و فقط شما با خواندن یک کتاب می تونید درصدتون در این درس رو بالا بیارید. پس اگر بتونید به خوبی در این درس مسلط شوید می تونید رتبتونو خیلی تغییر بدهید. البته باید در نظر داشته باشید که سوالاتی که در کنکور می آید نیاز به آمادگی خیلی بالا دارد ولی شما می تونید با تسلط بر این درس و با مطالعه ی کتاب های کمک درسی آمادگی خودتون رو بالا ببرید. ما در این جا چند کتاب مناسب رو به شما معرفی می کنیم.

کتاب تست روان شناسی خیلی سبز و کتاب ماجراهای من و درسام روان شناسی خیلی سبز و هم چنین کتاب لقمه روان شناسی مهروماه جز بهترین منابع روان شناسی هستند.

علوم اجتماعی :

از کتاب هایی که در این قسمت می تونیم برای درس علوم اجتماعی معرفی کنیم به شرح زیر است. خیلی از دانش آموزان فکر می کنند که درس جامع شناسی آسان است و خیلی برای آن وقت نمی گذارند در صورتی که باید در نظر داشته باشید که سوال هایی که از این درس در کنکور می آید نیاز به تفکر دارد.

کتاب تست جامعه شناسی خیلی سبز و کتاب آموزش و تست جامعه شناسی مهروماه می تواند کمک خوبی برای مطالعه ی این درس به شما بکند.


تاریخ و جغرافی :

تعداد این دروس و حجم کتاب های تاریخ و جغرافی خیلی زیاد می باشد اما شما بعد از تسلط بر کتاب درسی با مطالعه ی کتاب های کمک درسی می تواند این کتاب های حجیم رو به راحتی مطالعه کنید.

کتاب های تست تاریخ خیلی سبز و تست جغرافی خیلی سبز می تواند منبع خوبی برای این دو درس باشد.

 


فلسفه و منطق :

یکی از بهترین درس های انسای فلسفه و منطق هست که برای اکثر دانش آموزان این درس جذاب هست. البته سوال های کنکور در سال های اخیر برای این دروس دشوار شده و باید حواستون رو جمع کنید زیرا که سوال های ترکیبی هم در این درس زیاد شده.

کتاب تست فلسفه خیلی سبز و کتاب ماجراهای من و درسام فلسفه خیلی سبز می تواند منابع خوبی برای این درس باشد.

تمامی کتاب های کمک آموزشی و کنکور رو می تونید از سایت خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید