ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های عربی کنکور 98

عربی یکی از درس های خیلی مهمیه که همه ی رشته ها این درس رو دارند و هر سال این درس در کنکور سخت تر میشه و سوال های کنکور مفهومی تر میشه در نتیجه داوطلبان کنکور باید به این درس توجه ویژه ای داشته باشند.

مخصوصا بچه های انسانی که علاوه بر درس عربی عمومی ، یک عربی اختصاصی هم به صورت جداگانه دارند که سوال های دشواری از این درس در کنکور می آید البته نگران نباشید با تسلط بر درس عربی و کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی و کنکور می توانید بر این درس مسلط شوید.

به شما بهترین منابع درس عربی رو معرفی می کند.

یکی از نکاتی که در مطالعه ی عربی مهم هست اینه که بعد از مطالعه ی هر مبحث عربی حداقل 30 تست بلافاصله برای تمرین حل کنید. این کار باعث تسلط بیشتر بر اون مبحث می شود.

نکته ی دیگر این که عربی برای بار اول بهتره به صورت موضوعی خوانده شود و برای بار دوم به بعد می تونید اون رو درس به درس بخونید.

در مطالعه ی قواعد سعی کنید به تمام نکات از جمله افعال تسلط کافی پیدا کنید. در مورد لغات هم تا آن جایی که می توانید دایره ی فراگیری لغات خود را افزایش دهید.

یکی از مهم ترین قسمت های عربی تجزیه و ترکیب است. تجزیه و ترکیب علاوه بر این که در کنکور تست های مستقل و جداگانه دارد از ارکان مهم تست های درک مطلب نیز هست. ولی همه ی شما با تمرین می توانید بر تست های تجزیه و ترکیب مسلط شوید.

از نکات مهمی که خیلی باید به آن توجه کنید انتخاب کتاب کمک آموزشی و تست مناسب با توجه به دوره ی زمانی برای کنکور. یعنی در چه زمانی چه کتابی تهیه کنید.

ما به شما کمک می کنیم و کتاب های مناسبی رو که برای عربی نیاز دارید به شما معرفی می کنیم که شامل کتاب های گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، مبتکران ، تخته سیاه ، نشر الگو و … می شود.

برای تست عربی می توانیم کتاب تست عربی یازدهم خیلی سبز و تست عربی یازدهم انسانی خیلی سبز و هم چنین تست عربی تخته سیاه رو معرفی کنیم که می توانند کتاب های خوبی برای تست عربی باشند.

هم چنین از کتاب های گاج هم می توانیم عربی پایه کنکور دهم و یازدهم سیر تا پیاز گاج و عربی یازدهم انسانی میکرو گاج و عربی پایه کنکور دهم و یازدهم IQ گاج معرفی کنیم که از بهترین منابع کنکور 98 هستند و شامل تست های مفهومی منناسب کنکور هست.

هم چنین اگر می خواهید قبل از تست زدن ابتدا بر درس عربی تسلط پیدا کنید می توانید کتاب های ماجراهای من و درسام عربی یازدهم انسانی خیلی سبز و کتاب ماجراهای من و درسام عربی یازدهم خیلی سبز و لقمه واژگان عربی یازدهم مهروماه رو مطالعه کنید که بر درس عربی مسلط شوید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید