ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های فیزیک کنکور 98

بهترین کتاب های فیزیک کنکور 98

درس فیزیک یکی از مهم ترین دروس در کنکور است که هم برای بچه های رشته ی ریاضی و هم برای دانش آموزان رشته ی تجربی نقش مهمی دارد.

اگر بتوانید در این درس مسلط شوید می تواند درصد خوبی در کنکور به دست آورید که با توجه به بالا بودن ضریب این درس در کنکور رتبه ی کنکور خودتون رو می تونید به مقدار قابل توجهی تغییر بدهید.

این درس برای رشته های تجربی و ریاضی یک مقداری با هم تفاوت دارد و کتاب های کمک آموزشی هم که برای این درس چاپ شده برای رشته ی ریاضی متفاوت است پس در انتخاب کتاب مورد نظر دقت کنید.

با توجه به تغییر کتاب درسی مقطع دوازدهم کتاب های کمک آموزشی هم تغییرات خود را خواهد داشت ولی از این جهت که هنوز کتاب های دوازدهم به چاپ نرسیده اند ما بهترین کتاب های دهم و یازدهم درس فیزیک از انتشارات مختلف مثل خیلی سبز، گاج ، مهروماه ، تخته سیاه، نشر الگو ، مبتکران و … رو به شما معرفی می کنیم.

یکی از مبحث های خیلی مهم در درس فیزیک مبحث الکتریسیته ساکن هست که باید به خوبی بر این مبحث مسلط شوید و با مطالعه کتاب های کمک درسی می توانید بر این مبحث کاملا تسلط پیدا کنید.

شما می‌توانید برای مطالعه درس فیزیک ابتدا هرفصل را بخوانید و سپس وارد مثال ها و تمرین های متن و پایان فصل مربوطه شوید و در مرحله اول یک به یک مثال ها و تمرین ها را با جواب تشریحی آن ها بخوانید و یاد بگیرید و در صورتی که اشکال و یا ایرادی داشتید به متن درس مراجعه کنید تا اشکال و ایراد شما بر طرف شود. در مبحث الکتریسیته‌ی ساکن اول باید مفهوم بار الکتریکی را بدانیم و این‌که چگونه در اجسام انتقال می یابد و بعد باید بفهمیم قانون کولن چیست و سپس این قانون را برای بارهای الکتریکی بکار برد و بعد سراغ میدان الکتریکی برویم وچون مباحث الکتریسیته ساکن بهم مرتبط می‌باشد باید یک مبحث را به طور کامل فهمید ،بعد سراغ مباحث بعدی بروید .

حتما خلاصه نویسی انجام دهید چون اکثر فرمول‌های آن شبیه هم هستند و مرور آن ها خیلی مهم است و برای یادگیری و تسلط روی مباحث جریان الکتریکی و مدارها ابتدا به کتاب درسی خود مراجعه کرده و جزوه معلم و هم چنین تمرین ها و مثال های کتاب درسی را به صورت تشریحی حل کنید و بعد به سراغ کتاب های کمک آموزشی بروید.

در این جا به شما بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس فیزیک رو معرفی می کنیم.

برای تست فیزیک در پایه یازدهم می توانیم کتاب تست فیزیک تجربی خیلی سبز و تست فیزیک ریاضی مهروماه و تست فیزیک یازدهم گاج رو به شما معرفی کنیم.

هم چنین اگر در زمینه کتاب کار و یا آموزش فیزیک کتاب کمک آموزشی بخواهید که در ابتدا بر دروس مسلط شوید و سپس به سراغ تست بروید می توانیم کتاب های آموزش فیزیک پایه کنکور سیر تا پیاز گاج و کتاب کار فیزیک تجربی خیلی سبز و کتاب کار فیزیک یازدهم مهروماه رو به شما معرفی کنید. البته در نظر داشته باشید که تمامی کتاب های یازدهم که به شما معرفی می کنیم همه ی این کتاب ها از این انتشارات رو هم در مقطع دهم چاپ شده اند. پس همین کتاب ها رو در مقطع دهم هم می توانید مطالعه کنید.

هم چنین کتاب های فیزیک یازدهم تجربی رشادت مبتکران و کتاب فیزیک یازدهم تجربی نشر الگو نیز می توانند به عنوان منبع خوب درس فیزیک قرار بگیرند.

این کتاب هایی که به شما معرفی کردیم می توانند منبع خوبی برای تسلط پیدا کردن در درس فیزیک باشند و کمک بزرگی در فهم فیزیک به شما می کنند. بسته به نوع نیاز می توانید هر کدام از این کتاب ها رو مطالعه کنید و در درس فیزیک از همه ی رقیب های خودت جلو بزنید.

پیروز و موفق باشید.

نظر خودتان را ارسال کنید