ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های دین و زندگی کنکور

دین و زندگی از درس هایی است که بین تمام رشته ها مشترک هست و در دفترچه ی عمومی کنکور هست.

اگر داوطلبان کنکور بتوانند تست های درس دین و زندگی رو به خوبی بزنند و احساس کنند که تست ها رو درست پاسخ می دهند از استرس آن ها کم می شود و بقیه ی کنکور و به ویژه تست های دفترچه ی اختصاصی کنکور رو با خیال راحت حل می کنند و استرس کمی دارند.

پس اینو بدونید که دین و زندگی از درس های خیلی مهمه که باید توجه ویژه ای به این درس بشه به ویژه که تست های کنکور سال های اخیر مفهومی تر شده و باید تسلط بیشتری بر این درس داشته باشید تا بتونید درصد بالایی رو کسب کنید.

مخصوصا پیام آیات هر درسی رو جدی بگیرید که اکثر داوطلبان در مورد پیام آیات با چالش مواجه می شوند. یک نکته ی بسیار کاربردی که می توانیم در این مطلب به شما بگوییم اینه که برای آیات نشانه گذاری کنید. به این صورت که کلمه ای از وسط آیات انتخاب کنید که یادآوری آن آسان باشد و این که آن کلمه در آیات دیگری نیامده باشد. این کار باعث می شود که تست ها رو با پیامشان راحت تر به یاد آورید.

نکته ی دیگر که خیلی مهمه اینه که وقتی که می خواهید درس دین و زندگی رو شروع کنید ، بار اول برای مطالعه ی آن وقت زیادی بذارید یعنی اگر بتوانید بار اول به درستی بخوانید و وقت زیاد با تمرکز بالا بذارید ، دفعه های بعد خیلی سریع تر می توانید مرور کنید و خیلی راحت در این درس درصد بالایی به دست آورید.

در ضمن بعد از مطالعه ی هر مبحث تست های مربوط به آن مبحث رو بلافاصله بزنید تا ملکه ی ذهنتان شود.

بهترین کاری که خیلی به شما در خواندن درس دین و زندگی کمک می کند استفاده از کتاب های کمک درسی مختلف هست مثل انتشارات خیلی سبز ، گاج ، مهروماه ، تخته سیاه ، نشر الگو و … اما خیلی از داوطلبان در این که چه کتابی رو بخرند سر در گم می شوند.

ما به شما کمک می کنیم و بهترین منابع دین و زندگی کنکور رو به شما معرفی می کنیم و شما رو راهنمایی می کنیم تا از چه کتابی استفاده کنید.

برای تست دین و زندگی می توانیم کتاب های تست دین و زندگی یازدهم خیلی سبز و تست دین و زندگی یازدهم تخته سیاه و دین و زندگی سیر تا پیاز گاج رو به شما معرفی کنیم.
هم چنین اگر بخواهید که ابتدا بر کتاب دین و زندگی مسلط شوید سپس تست های این کتاب رو بزنید می توانیم کتاب ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم خیلی سبز و ماجراهای من و درسام دین و زندگی یازدهم انسانی خیلی سبز و دین و زندگی یازدهم آس گاج رو به شما پیشنهاد کنیم.
یک کتاب بسیار عالی که مخصوص پیام آیات دین و زندگی هست رو می خواهیم به شما معرفی کنیم که با خواندن این کتاب کاملا بر پیام آیات دین و زندگی مسلط می شود و آن هم کتاب لقمه پیام آیات دین و زندگی مهروماه هست که کتاب جیبی و قابل حملی هست و همه می تونید این کتاب رو مطالعه کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید