ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین منبع زیست یازدهم و کتاب های کمک درسی

دانش آموزای رشته ی تجربی خیلی براشون سوال پیش میاد که چه کتاب کمک درسی رو بخونن تا بتونن بهتر مطالب زیست رو متوجه بشن ، درواقع می خوان بدونن بهترین منبع زیست یازدهم چه کتاب هایی است. در این مطلب شما رو با بهترین منابع زیست یازدهم آشنا می کنیم.

تست زیست یازدهم خیلی سبز :

یکی از بهترین منبع زیست یازدهم کتاب تست زیست یازدهم خیلی سبز هست که هر دانش آموز رشته تجربی این کتاب رو می شناسه و یا این کتاب رو داره و مخصوصا همه اون رو از روی جلدش که دست یک دانش آموز شکسته شده می شناسند و این کتاب زیست خیلی سبز به قول خودمونی ترکونده و به قول بچه های تجربی که می گن این کتاب همه چی رو حالیمون می کنه.

این کتاب درسنامه ی خیلی جامع و مفصل داره که همراه با شکل مباحث رو توضیح داده و این درسنامه نکات کنکوری رو هم شامل می شه و بعد از درسنامه تست های کنکور و آزمون های آزمایشی قرار گرفته و از همه مهم تر تست های ترکیبی این کتاب می باشد که این کتاب رو بسیار متمایز کرده. درواقع این کتاب رو می تونیم یکی از بهترین منابع برای زیست یازدهم معرفی کنیم.

 

ماجراهای من و درسام زیست یازدهم خیلی سبز :

از سری کتاب هایی که خیلی سبز چاپ کرده ماجراهای من و درسام هست که خودشو تو دل دانش آموزان جا کرده. یکی از این کتاب ها کتاب ماجراهای من و درسام زیست یازدهم خیلی سبز هست که این کتاب هم جزء بهترین منابع خوب کمک به مطالعه ی زیست یازدهم هست ، البته این نکته رو هم باید در نظر داشته باشید که باید بر خود کتاب درسی کاملا مسلط باشید.

این کتاب درسنامه ی خیلی خوبی دارد که مطالب رو همراه با تصاویر توضیح داده و بعد از هر درس سوال امتحانی مربوط به آن درس قرار گرفته شده تا دانش آموز خودش رو محک بزنه و بر اون درس مسلط بشه و در انتهای کتاب پاسخ سوال های امتحانی قرار داده شده که خودش یک درسنامه ی کامله.

لقمه زیست مهروماه:

کتاب های لقمه مهروماه رو دیگه همه می شناسند. اصلا مهروماهه و لقمه هاش که این لقمه ها کلی طرفدار داره و نظر همه رو به خودش جلب کرده و همه منتظر چاپ لقمه های بیشتری از مهروماه هستند. این کتاب های لقمه جیبی و قابل حمل به همه جا هستند و حالا نوبت کتاب لقمه زیست یازدهم رسیده که یکی از بهترین کتاب های زیست یازدهمه که شامل واژه نامه، تصویرنامه، قیدنامه، جاندارنامه و جدول نامه است و همه ی مباحث رو به صورت خیلی واضح بیان کرده.

در قسمت واژه نامه تمام واژه های دشوار که در کتاب زیست یازدهم آمده است رو توضیح داده و با شکل هر کدام از واژه ها رو مشخص کرده ، در قسمت تصویرنامه تصویر یک مبحث رو مثلا تصویر کره ی چشم رو قرار داده و ساختار کره ی چشم رو بر روی تصویر مشخص کرده. در قسمت قیدنامه انواع قیدها رو آورده. حتما می دونید که تعداد سوالات قیدنامه در کنکور افزایش یافته و دانش آموز باید برای پاسخ به این سوالات خیلی حواسش رو جمع کند ولی نگران نباشید کتاب لقمه زیست یازدهم مهروماه این کمک رو به شما می کند. در قسمت جدول نامه مباحث رو به صورت جدول قرار داده و برای زود یاد گرفتن مطلب کمک بزرگی به شما می کند. مثلا در یک جدول گیاهان رو از لحاض طول عمر با هم مقایسه کرده.

پس حتما این کتاب کوچولو رو به عنوان یکی از منابع خوب زیست یازدهم در نظر داشته باشید.

 

 

کتاب آموزش و تست زیست یازدهم مهروماه :

یکی دیگه از کتاب های انتشارات مهروماه کتاب آموزش و تست زیست یازدهم هست که البته این کتاب در دست چاپ هست ولی به زودی این کتاب چاپ می شود و مانند دیگر کتاب های تست مهروماه این کتاب هم عالی هست و می دونیم که دانش آموزان زیادی منتظر چاپ این کتاب هستند.

از ویژگی های این کتاب این هست که هر مطلبی که از زیست فکر کنید در این کتاب هست و چیزی رو جا نذاشته و علاوه بر تست های کنکور و آزمون های آزمایشی تست های تالیفی رو هم در خود جای داده و تست ها رو از ساده به دشوار در هر مبحث جدا کرده و پاسخنامه ی کاملا تشریحی و جامع دارد و با مطالعه ی پاسخنامه به صورت مفهومی کاملا متوجه مطلب می شوید و علاوه بر پاسخ شیوه هایی برای حل سریع تست ها رو هم آموزش داده.

میکرو زیست یازدهم گاج :

یکی دیگه از معروف ترین کتاب های زیست یازدهم که در بازار توجه همه رو به خودش جلب کرده کتاب میکرو زیست یازدهم گاج هست. این کتاب مطالب زیست رو خیلی خوب در قالب درسنامه بیان کرده و به دلیل توضیح روشنی که داده دانش آموز ارتباط خوبی می تواند با آن برقرار کند. این کتاب بیشتر از 1400 پرسش های چهار گزینه ای رو بررسی کرده و مهارت های حل این مسائل رو هم در پاسخنامه ارائه کرده و با آوردن تصاویر متعدد فهم مطالب رو نیز برای دانش آموزان راحت تر کرده . این کتاب میتونه زیست رو برای شما بسیار آسان کند.

 

 

زیست یازدهم نشر الگو :

یکی دیگه از بهترین کتاب های زیست یازدهم که می خواهیم بهتون معرفی کنیم کتاب زیست یازدهم نشر الگو هست که شامل درسنامه ی کامل و جامعی است و از تمام شکل های درسی توضیح کاملی ارائه داده و بعد از درسنامه پرسش های چهارگزینه ای که تعداد آن به بیش از 2500 تا می رسد قرار گرفته و پرسش های چهارگزینه ای شامل پرسش های ترکیبی با سایر فصل ها نیز می باشد. هم چنین پاسخنامه ی کاملا تشریحی دارد و نکات مهم در پاسخنامه ها قرار داده شده.

در کل این کتاب ، کتاب خوبی برای تسلط بر زیست یازدهم است.

 

در این مطلب بهترین منابع زیست یازدهم رو به شما معرفی کردیم. امیدوارم بتوانید بر زیست یازدهم به خوبی مسلط شوید. درسته که درس سختی هستش اما با کمی دقت و تمرکز بر این کتاب و به کمک کتاب های کمک درسی می تونید موفقیت خوبی در این درس کسب کنید. پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید