ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های دوازدهم برای کنکور

سلام خدمت همه ی دوستان دوازدهمی یا همون کنکوری های عزیز که امسال می خواهند در کنکور شرکت کنند و به قول خودمون بترکونند و خودشونو در عرصه ی رقابت گسترده نشون بدهند.

همان طور که می دونید امسال اولین سالی هست که مقطع دوازدهم تغییر کرده یعنی سال چهارم به دوازدهم تغییر کرده و همین موضوع باعث نگرانی دانش آموزان کنکوری شده و از این که کتاب هاشون تغییر کرده کمی استرس دارند اما باید بگوییم که نگران نباشید این هم یک چالشه و با برنامه ریزی دقیق می توانید کاملا بر درس های مقطع دوازدهم مسلط شوید.

اگر در سال های قبل یعنی مقطع دهم و یازدهم توانستید بر کتاب های دهم و یازدهم مسلط شوید و همه چیز رو خوب به خاطر بسپارید مطمئن باشید که از پس درس های دوازدهم هم به خوبی برمی آیید.

البته درس های دهم و یازدهم رو هم فراموش نکنید و اینو بدونید که درس های پایه کنکور تاثیر مهمی در کنکور داره و خیلی باید به آن توجه کنید.

کتاب های کمک درسی برای مقطع دوازدهم :

از کتاب های خیلی سبز که خیلی هم پرطرفدار هستند می توانیم به کتاب های زیر اشاره کنیم.

کتاب تست زیست دوازدهم جلد اول خیلی سبز ، کتاب تست شیمی دوازدهم جلد اول خیلی سبز ، کتاب تست دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز که از کتاب های تست خیلی خوب می باشند.

هم چنین از دیگر کتاب های تست معروف خیلی سبز که با استقبال زیادی رو به رو شده می توان به کتاب های تست فیزیک دوازدهم تجربی خیلی سبز ، ریاضی تجربی جامع نردبام خیلی سبز و تست فارسی دوازدهم خیلی سبز اشاره کرد.

از کتاب های مهروماه هم می توان به کتاب های آموزش فضایی ریاضی تجربی دوازدهم مهروماه ، لقمه زیست دوازدهم مهروماه ، لقمه طلایی عبارت های کلیدی زیست مهروماه اشاره کرد.در مورد کتاب های نشر الگو هم می توانیم بگوییم که کتاب های خیلی خوبی به چاپ رسیده که در زیر به این کتاب ها اشاره می کنیم.

کتاب های لغت و املا دهم و یازدهم و دوازدهم نشر الگو و کتاب قرابت معنایی دهم و یازدهم نشر الگو و کتاب تست شیمی دوازدهم نشر الگو کتاب های خیلی خوبی است.

برای رشته ی ریاضی هم می توانیم کتاب های زیر رو معرفی کنیم.
کتاب های تست حسابان دوازدهم نشر الگو ، تست فیزیک دوازدهم ریاضی جلد اول خیلی سبز و هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو کتاب های خیلی خوبی هستند.
هم چنین از کتاب های لقمه مهروماه هم کتاب های زیر رو به شما معرفی می کنیم.
کتاب لقمه طلایی شیمی آلی مهروماه ، کتاب لقمه طلایی واژگان تصویری زبان انگلیسی مهروماه و لقمه طلایی واژگان عربی مهروماه جزو کتاب های لقمه ی مهروماه هستند.
در این قسمت بهترین کتاب های دوازدهم انسانی رو به شما معرفی می کنیم.
کتاب علوم و فنون ادبی دهم و یازدهم خیلی سبز ، کتاب ماجراهای من و درسام جغرافیا دوازدهم خیلی سبز و زبان انگلیسی دوازدهم سیر تا پیاز گاج کتاب های خوبی هستند.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید