ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

مبتکران از بهترین انتشارات کمک درسی و کنکور

مبتکران از بهترین انتشارات کمک درسی و کنکور

همه ی دانش آموزان چه کنکوری و چه غیر کنکوری نام مبتکران رو می شناسند و در واقع هیچ محصلی نیست که نام مبتکران رو نشناسه.

انتشارات مبتکران جزو اولین انتشاراتی بود که در حوزه ی کتاب های کمک آموزشی شروع به کار کرد و واقعا هم در این حوزه موفق بوده.

کتاب های مبتکران هم برای دانش آموزان در حد متوسط و هم دانش آموزان در سطح بالا مناسب است.

البته بیشتر کتاب های مبتکران رو به کتاب های در سطح بالا می شناسند و خیلی برای کنکور مناسب است و تست های خیلی حرفه ای داره که با مطالعه ی کتاب های مبتکران و تست زدن های کتاب های این انتشارات کاملا بر سوالات کنکور مسلط می شوید و هیچ تستی رو جا نذاشته حتی تست های در سطح بالا تر نیز وجود دارد.

کتاب های مبتکران

کتاب های مبتکران توانسته جایگاه مناسبی در بازار کتاب های کمک آموزشی پیدا کنه و فروش بالای کتاب های این انتشارات نشان دهنده ی طرفداران این انتشارات است و این به دلیل کیفیت بالا و خوب این کتاب ها می باشد.

مبتکران شامل کتاب های رشادت ، مرشد ، فیل ، شهاب ، یوز و … می باشد.

یکی از معروف ترین کتاب های مبتکران که خیلی هم طرفدار داره کتاب زبان جامع مبتکران هست که یک دفترچه رایگان هم به همراهش هست و مولف این کتاب شهاب اناری است.

 

هر کسی که کنکور داره محاله این کتاب رو نخره.

از دیگر کتاب های پرطرفدار مبتکران نیز می توانیم به کتاب های فارسی دهم طالب تبار مبتکران ، درک متن انگلیسی به زبان ساده مبتکران ، مسابقات ریاضی ششم مرشد مبتکران ، آموزش شیمی یازدهم یاقوت رشادت مبتکران ، آموزش زیست یازدهم یاقوت رشادت مبتکران ، فیزیک یازدهم تجربی مرشد مبتکران و … اشاره کنیم.

 

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید