ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین منابع زبان انگلیسی برای کنکور 98

درس زبان انگلیسی آخرین درس در دفترچه عمومی می باشد که همه ی رشته ها این درس رو دارند.

چون این درس آخرین درس از دفترچه عمومی هستش خیلی ها ممکن است وقت کم بیاورند و این درس رو مجبور بشن خیلی سریع تست هاش رو بزنن ، اما اگر به صورت کنکوری درس خوانده باشید می توانید وقت خودتون رو طوری تنظیم کنید که با خیال راحت سوال های درس زبان انگلیسی رو پاسخ بدهید.

مهم ترین چیزی که در سال های اخیر در کنکور خیلی به آن توجه می شه لغات هستش یعنی شما باید دایره ی لغات خودتون رو افزایش بدهید .

البته این به این معنی نیست که در کنکور خارج از کتاب درسی سوال می آید ولی در درجه ی اول لغات هستش به خصوص برای ریدینگ و کلوز تست که حدود نصف سوالات کنکور از این دو قسمت هستندو باید در این دو ، آن قدر مهارت کسب کنید و مسلط شوید که بتونید در وقت کم متن رو کامل بخونید و به تست ها جواب دهید.

پس اگر می خواهید در کنکور در درس زبان موفق شوید تا می تونید روی واژگان کار کنید و دایره ی لغاتتون رو افزایش بدید.

حتما تست های کنکور 10 سال اخیر رو چند بار مرور کنید. برای دانلود دفترچه کنکور 97 می توانید کلیک کنید.

ما در این قسمت بهترین منابع کمک درسی و کنکور برای درس زبان رو برای شما فراهم کردیم که می توانید بهترین منابع کنکور 98 رو شناسایی کنید و بسته به نیاز خود کتابتون رو خریداری کنید.

یکی از بهترین کتاب هایی که در بازار موجود هست و خیلی طرفدار داره کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران هست که مولفش آقای شهاب اناری هست که خیلی کتاب خوبی هست و هم چنین کتاب های زبان انگلیسی پایه دهم و یازدهم سیر تا پیاز گاج و کتاب زبان انگلیسی یازدهم IQ گاج نیز کتاب های خوبی برای کنکور هستند.

 

هم چنین کتاب های تست انگلیسی یازدهم خیلی سبز که کمک خوبی برای مهارت در تست زنی می کند و کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم تخته سیاه و کتاب آموزش و آزمون انگلیسی کانگرو مبتکران در زمینه ی تست زنی کتاب های خوبی برای زبان می باشند.

 

 

هم چنین کتاب های انگلیسی ماجراهای من و درسام یازدهم خیلی سبز و کتاب لقمه واژگان زبان انگلیسی یازدهم مهروماه و واژگان سطر به سطر انگلیسی مهروماه می توانند کتاب های خوبی برای تقویت زبان انگلیسی باشند.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید