ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین کتاب های ریاضی تجربی برای کنکور 98

بچه های تجربی یکی از مهم ترین درس هایی که در کنکور باید به آن توجه کنید ریاضی هستش که اگر بتونید در این درس درصد خوبی کسب کنید می تونید رتبتون رو به مقدار قابل توجهی تغییر بدهید.

شاید خیلی از بچه های تجربی میونه ی خوبی با درس ریاضی نداشته باشند اما اینو بهتون بگم که خیلی از کنکوری های سال های قبل به علت قوی بودن در درس های ریاضی و فیزیک نتایج شگفت آوری کسب کردند.

مباحثی که در درس ریاضی تجربی در کنکور می آید شامل آمار و احتمال ، مشتق ، حد و پیوستگی ، مقاطع مخروطی ، انتگرال ، لگاریتم ، معادلات ، تابع ، مثلثات ، تصاعد و دنباله هندسی و حسابی و هم چنین هندسه می باشد.

چون حجم مطالب درس ریاضی تجربی زیاد هست ممکن است مطالبی رو هم که قبلا مطالعه کردید فراموش کنید بنابراین باید در فواصل معین مرور کنید و مرتب تست ها رو حل کنید.

چون درس ریاضی نقطه ضعف اکثر داوطلبان تجربی است کسی که بتونه خودش رو در این درس قوی کنه برنده است و از رقیب هاش جلو میزنه.

حتما تست های 10 سال اخیر کنکور رو مورد بررسی قرار دهید. در کنار مطالعه ی ریاضی تجربی تست زدن رو فراموش نکنید و بعد از این که یک مبحثی رو مطالعه کردید بلافاصله تست های مربوط به اون مبحث رو بزنید و سعی کنید تست ها رو زمان دار بزنید یعنی برای هر تست یک زمان مشخصی رو در نظر بگیرید. این کار باعث افزایش سرعت عمل و دقت شما می شود و برای جلسه ی کنکور آماده می شوید.

در این جا بهترین منابع ریاضی تجربی برای کنکور 98 رو به شما معرفی می کنیم.

برای تست یازدهم می توانیم کتاب های تست ریاضی تجربی یازدهم خیلی سبز و ریاضی تجربی یازدهم نشر الگو و ریاضی یازدهم تجربی IQ گاج رو به شما معرفی کنیم که کتاب های پرطرفدار برای رشته ی تجربی هستند.

 

 

هم چنین کتاب های ریاضی تجربی یازدهم مبتکران و کتاب ریاضی تجربی جامع مهروماه و ریاضی تجربی پایه دهم و یازدهم خیلی سبز از کتاب های بسیار خوب برای رشته ی تجربی هستند و می توانند منبع خوبی برای کنکور تجربی 98 باشند.

 

هم چنین کتاب های لقمه مهروماه رو فراموش نکنید که این کتاب ها جیبی و قابل حمل هستند و حتما این کتاب ها رو به شما توصیه می کنیم. یکی از این کتاب ها لقمه ریاضی تجربی یازدهم مهروماه هست. این کتاب رو حتما پیشنهاد می کنیم که بخونید.

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید