ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین منبع شیمی یازدهم

برای خیلی از دانش آموزای یازدهم این سوال پیش میاد که برای درس شیمی یازدهم چه کتاب کمک درسی رو بخونن که بتونن کاملا بر درس شیمی یازدهم مسلط بشن.

ما در این مطلب به شما راهنمایی می کنیم که چه کتاب کمک درسی رو مطالعه کنید تا در این درس موفق شوید. با ما همراه باشید:

 

تست شیمی یازدهم خیلی سبز :

این کتاب که یکی از بهترین منابع برای شیمی یازدهم هست واقعا ترکونده. کتاب تست شیمی یازدهم خیلی سبز دارای تست های کنکور و کنکورهای آزمایشی و تست های تالیفی بسیاری می باشد که این کتاب رو حائز اهمیت کرده و این تست ها شامل تست های ترکیبی می باشد که در کنکور تعداد این تست ها بسیار زیاد شده و دانش آموز سال یازدهمی باید حتما با این تست ها آشنا باشد تا بر تست های ترکیبی کامل مسلط باشد و در کنکور بتواند سریع این تست ها رو حل کند.

این کتاب با پاسخنامه ی جامعی که در اختیار دانش آموز قرار می دهد کاملا بر مباحث شیمی می شود. پس اگر می خواهید که بر تست شیمی یازدهم کاملا مسلط شوید این کتاب رو در نظر داشته باشید.


ماجراهای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز :

از کتاب های خیلی سبز که خیلی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته کتاب های ماجراهای من و درسام هست.

کتاب ماجراهای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز کتابی هست که درسنامه ی خیلی خوبی دارد و در این درسنامه با آوردن مثال های متعدد تلاش کرده تا شیمی رو خیلی راحت به دانش آموزان در هر سطحی که هستند آموزش دهد و با خواندن این درسنامه دانش آموز هر اندازه که شیمی یازدهم رو بلد باشد و در هر سطحی که باشد برای 20 گرفتن در امتحان پایان ترم آماده می شود و کاملا بر این درس مسلط می شود.

در این کتاب نمونه سوالات امتحانی سال های قبل قرار دارد و پاسخنامه ی تشریحی این سوالات نیز موجود است و با انواع سوالات مربوط به هر مبحث آشنا می شوید.


آموزش و تست شیمی یازدهم مهروماه :

یکی از بهترین کتاب هایی که می خواهیم بهتون معرفی کنیم کتاب آموزش و تست شیمی یازدهم مهروماه هست که یکی از مولفان این کتاب آقای محمد حسین انوشه هست که این مولف دقیق و نکته سنج چیزی از شیمی ور جا نذاشته و به همه ی نکتاب شیمی در این کتاب توجه کرده و با آوردن تصاویر متعدد ، درک مطالب شیمی رو راحت تر کرده.

این کتاب هم درسنامه دارد و هم تست های کنکور و تست های تکمیلی دارد و تست های دشوار رو با علامت مشخص کرده که دانش آموز توجه بیشتری به آن ها داشته باشد.

پاسخنامه ی کاملا تشریحی در این کتاب هست و راهبردهای حل مسائل رو به شما یاد می دهد.

در ابتدای هر فصل یک flash back دارد که نگاهی به مطالب گذشته می باشد و این قسمت رو حتما بخونید تا با پایه ی قوی تر سراغ مباحث اون فصل بروید.

در این کتاب مسائل شیمی رو به خوبی آموزش داده و با حل کردن و مطالعه ی آن ها هر مسئله ی شیمی دیگری که باشد راحت می تونید حل کنید.


لقمه شیمی یازدهم مهروماه :

یکی دیگه از کتاب های لقمه مهروماه کتاب لقمه شیمی یازدهم هست که به تازگی چاپ شده و با استقبال خیلی خوبی مواجه شده.

این کتاب شامل واژه نامه ( تعاریف ) و تصاویر و جدول و نمودار است.

این کتاب شیمی یازدهم رو به صورت خیلی واضح و ساده توضیح داده و مثل آب خوردن می تونید مطالبش رو یاد بگیرید و با تصاویر خیلی زیاد مطالب رو جذاب تر کرده.

در یک فصل نیز واکنش های موجود در کتاب درسی رو بررسی کرده.

این کتاب لقمه و کوچولو که قابل حمل به همه جا هست رو بهتون پیشنهاد می کنم تا تو یک زمان خیلی کوتاه کاملا بر شیمی مسلط بشوید.

 


شیمی یازدهم مرشد مبتکران :

یکی دیگه از کتاب هایی که برای شیمی یازدهم می خواهیم بهتون معرفی کنیم کتاب شیمی یازدهم مبتکران هست که با خواندن این کتاب کاملا بر درس شیمی یازدهم مسلط می شوید.

کتاب های مبتکران همیشه به این صورت هست که سوال ها رو از ساده به سخت دسته بندی کرده تا ابتدا دانش آموز بر سوال های ساده مسلط شود و سپس به سراغ سوال های سخت برود و علاوه بر پرسش های سال های گذشته پرسش های تالیفی هم در این کتاب قرار دارد و پاسخنامه ی جامعی دارد که نکات کلیدی و آموزنده نیز در پاسخنامه اش قرار دارد.

پس این کتاب می تونه منبع خوبی برای شیمی سال یازدهم باشد.


شیمی یازدهم تست نشر الگو :

کتاب شیمی یازدهم تست نشر الگو هم می تواند منبع خوبی برای درس شیمی یازدهم باشد. این کتاب با ارائه ی درسنامه ی کامل سعی در فهم بهتر مطلب کرده و نکات مهم هر درس رو به صورت خلاصه توضیح داده و مطالب رو جمع بندی کرده.

بعد از هر درسنامه پرسش های چهارگزینه ای رو قرار داده و سوالات رو از نظر سطح دشواری تفکیک کرده.

علاوه بر این ترفند های ویژه برای حل سریع مسائل شیمی ارائه داده. بعد از هر درسنامه نیز سوال های کنکور مرتبط با آن درسنامه نیز قرار داده شده.

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم منابع خوب برای مطالعه ی شیمی یازدهم رو به شما معرفی کرده باشیم و استفاده کنید. پیروز و موفق باشید.

نظر خودتان را ارسال کنید