ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چهار سرویس رایگان آپلود ویدیو

اگر ویدیوی جذاب و تماشایی ضبط کردید و قصد دارید آن را در یک وب سایت به نمایش بگذارید، پیشنهاد می کنیم از سرویس های نمایش ویدیوی آنلاین استفاده کنید. اما این سرویس های آپلود ویدیو برای کاربران ایرانی به طور کامل رایگان نیستند. با مستر آموز همراه باشید با معرفی چهار سرویس رایگان آپلود ویدیو.

سایت های اشتراک ویدیو در ایران

سرویس های بسیاری برای آپلود ویدیو و نمایش آن ها وجود دارند. این سرویس ها گاهی به صورت رایگان و بسیاری به صورت پولی هستند. سرویس های رایگانی که در ایران قابل استفاده باشند هم توسط تحریم های بین المللی محدود شده. ما در این مطلب قصد داریم چهار سرویس در دسترس را به شما معرفی نماییم.

آپلود ویدیو در آپارت

یکی از بزرگترین و محبوب ترین وب سایت هایی که برای آپلود ویدیو قصد داریم به شما معرفی کنیم، آپارات است. این وب سایت که سرور هایش در ایران قرار دارند، به صورت رایگان قابلیت اشتراک گذاری ویدیو را به تمامی کاربران ایرانی و غیر ایرانی می دهد. کانال های موجود در آپارات به اشتراک گذاری ویدیو با موضوع مورد نظر خود می پردازند. گسترش استفاده از این کانال ها به حدی زیاد است که
حتی افراد دارای منصب حکومتی در این وب سایت کانال اشتراک ویدیو دارند.

آپلود ویدیو1

این سرویس اشتراک ویدیو قابلیت های بیشماری همچون پخش زنده نیز به وب سایت خود افزورده است. شما به صورت رایگان می توانید تا حداکثر حجم 1.5 گیگابایت فایل بارگذاری نمایید و برای بیشتر از این مقدار باید در وب سایت آن عضو شوید.

آپلود ویدیو2

امکان ارسال مستقیم فیلم های یوتیوب به آپارات وجود دارد و شما می توانید از این امکان سرویس آپارات استفاده نمایید.

آپلود رایگان فیلم در Picofile

سرویس picofile.comهم از جمله روش های دیگری است که می توانید استفاده نمایید. این سرویس از جمله وب سایت های قدیمی در حوزه اشتراک گذاری محسوب می شود ولی تنها قابلیت این سرویس اشتراک گذاری ویدیو نیست و شما امکان اشتراک هر فایلی را خواهید داشت. فضایی که به صورت رایگان در اختیار هر کاربر قرار میگیرد 20 گیگابایت است و برای فضای بیشتر باید در وب سایت عضو شوید. عضویت در این وب سایت به صورت غیر مستقیم و با کمک وب سایت blogsky.com انجام می شود.

آپلود ویدیو3

قدمت و اعتبار این وب سایت امکان اشتراک گذاری ویدیو برای هر کاربری را تضمین می کن و شما می توانید اطمینان حاصل کنید پس از اشتراک ویدیو در این وب سایت، از روی سرور حذف نخواهد شد.

وب سایتWistia  برای آپلود ویدیو

وب سایت wistia.com کمتر شناخته شده است و علت آن هم تخصصی تر بودن کاری بوده که در آن در حال انجام است. اگر شما کسب و کاری دارید و قصد به اشتراک گذاری ویدیو به صورت تخصصی را در ذهن می پرورانید، این وب سایت گزینه خوبی برای شما است و می توانید به آن اطمینان کنید. این سرویس در مواردی همچون بهبود سئو، افزایش ترافیک سایت و ارائه انواع ویدیو های تحلیل به شما کمک می کند.

آپلود ویدیو4
سرویس اینترنتی  Sproutvideo

اگر حریم شخصی برای شما اهمیت زیادی دارد و در کنار امنیت به یک سرویس با کاربری ساده نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما sproutvideo.com است. این سرویس امکان بلاک کردن کاربران یک  منطقه خاص یا کاربری که دارای آی پی خاصی است نتواند ویدیو های به اشتراک گذاری شده شما را مشاهده نماید. قالب ها و تم هایی در این سایت لحاظ شده تا صفحه شخصی را به سلیقه خودتان تزئین کنید.

آپلود ویدیو5

نظر خودتان را ارسال کنید