ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چهار روش آنلاین ادغام ویدیو

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک ویدیویی ضبط می کنید و به علت تماسی که با تلفن همراه شما برقرار می شود یا هر علت دیگری، ویدیو قطع شده و باید دوباره ادامه آن را ضبط کنید. یا ممکن است به هر دلیلی ب  خواهید دو یا چند فیلم ضبط شده را با هم ادغام کنید. این مقاله وب سایت مستر آموز برای شما نوشته شده تا روش های ادغام ویدیو را بشناسید.

کنار هم قرار دادن دو ویدیو با سرویس های آنلاین

تاکنون نرم افزارهای میکس ویدیوی بسیار به بازار عرضه شده اند. اما این نرم افزار ها یا رابط کاربری مناسب و آسانی ندارند که کار میکس کردن را سخت می کند و یا رایگان نیستند. سرویس های آنلاین بسیار برای ادفام ویدیو وجود دارند که در این مطلب قصد معرفی چهار تای آن را داریم.

سایت Aconvert

ادغام ویدیو1

این وب سایت قابلیت کار کردن با بسیاری از فرمت ها را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قصد ادغام فایل ها یا تغییر فرمت فایل های پی دی اف، ورد، فایل های صوتی و تصویری را دارید، پیشنهاد اول ما به شما وب سایت Aconvert.com است. در قسمت تغییرات ویدیو می توانید امکاناتی نظیر برش قسمت های فیلم، چرخش تصویر، به هم چسباندن دو دو ویدیو و تغییر فرمت آن را مشاهده نمایید. برای ادغام دو ویدیو به بخش Merge وب سایت بروید. با انتخاب گزینه Choose file فایل ویدیویی خود را انتخاب کنید یا با درگ و دراپ آن را به این قسمت اضافه کنید. کار ادغام انجام می شود. حجم فایل قابل بارگذاری در این وب سایت هیچ محدودیتی ندارد و شما پس از انتخاب Submit می توانید دستور عملیات ادغام را بدهید.

باید توجه داشته باشید که فایل های ویدویی که قصد ادغام آن ها را دارید فریم های یکسان و فرمت یکسانی داشته باشند. نخستین ویدیویی که آپلود کنید ر ابتدای فیلم ادغامی قرار خواهد گرفت. این سرویس قابلت پشتیبانی از فضای ابری را هم دارد.

سایت ادغام ویدیوی Mergevideo

این وب سایت رابط کاربری ساده ای دارد و روش ادغام آن بسیار راحت است. با زدن دکمه Choose file ابتدا فایل های ویدیویی خود را بارگذاری کنید. این آپلود از فضای ابری هم امکان پذیر است. بارگذاری چند ویدیو به صورت همزمان هم در این وب سایت امکان پذیر است و نیازی نیست برای ادغام چند ویدیو، آن ها را به صورت جداگانه و تک به تک آپلود کنید.

ادغام ویدیو2

پس از آپلود شدن ویدیو ها باید ترتیب فیلم های آپلود شده را مشخص کنید. فرمت خروجی و نام فایل خروجی را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه Merge and convert عملیات ادغام را آغاز کنید. در نهایت با زدن گزینه Download می توانید فایل را دریافت کنید.

ترکیب دو ویدیو در سایت  Videotoolbox

وب سایت Videotoolbox.com را هم می توان یک ویرایشگر جامع فیلم ها دانست. از جمله قابلیت های بیشمار آن می توان به اذغام ویدیو، برش قسمتی از ویدیو، نمایش جزئیات ویدیوی آپلود شده و تغییر فرمت آن اشاره کرد. این وب سایت قابلیت ادغام فیلم های با حجم بیش از 1500 مگابایت را برای کاربران فراهم می کند.

ادغام ویدیو3

از منوی مورد نظر گزینه Merge file را انتخاب کنید و سپس فایل های خود را آپلود کنید و آن ها را با هم ادغام کنید.

کنار هم قرار دادن ویدیو در Kapwing

این وب سایت هم می توان یک ویرایشگر جامع معرفی کرد. ضمن این که این سایت قابلیت ادغام ویدیو که هذف اصلی این مقاله است را فراهم می کند. شما می توانید فایل های تصویری و گیف را هم به آن ها اضافه کنید. برای آپلود ویدیوها به صورت تک به تک یا به صورت گروهی به قسمت Merge وب سایت Kapwing.com بروید و ویدیو های خود را بارگذاری کنید.

ادغام ویدیو4

برای آپلود فایل از درگ و دراپ هم می توانید استفاده کنید. ترتیب فایل ها را مشخص کنید و یا قسمتی از فیلم را به طور کامل حذف کنید تا در نسخه نهایی قرار نگیرد. فرمت نهایی ویدیو و فایل خروجی هم می تواند توسط شما تعیین شود. ضمن اینکه اگر بخواهید عکسی هم نمایش داده شود، مدت زمان نمایش آن را نیز می توانید در این وب سایت تعیین کنید.

ادغام ویدیو5

با زدن دکمه Create عملیلت شروع می شود و پس از پایان مراحل ادغام می توانید آن را دریافت کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید