ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

پنج سرویس برتر آنلاین طراحی کارت دعوت

طراحی یک کارت دعوت ممکن است گاهی بسیار هزینه بر باشد. این مساله را هم نمی توان نادیده گرفت که ممکن است پس از صرف هزینه بسیار زیاد، به طراحی مورد نظر خودمان نرسیم. در صورتی که قصد هزینه کردن مبلغ زیادی هم نداشته باشیم باید کار با نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ را به خوبی یاد داشته باشیم که در صورتی که توانایی طراحی  هم نداشته باشیم، این گزینه هم منتفی خواهد شد. ما در  مستر آموز قصد داریم سرویس های آنلاینی را به شما معرفی کنیم که به راحتی کارت دعوت خود را طراحی کنید.

ساخت و طراحی آنلاین کارت دعوت

سرویس ها و آموزش های متنوعی برای نرم افزار فتوشاپ تهیه شده تا به کمک این نرم افزار، طراحی های دلخواه خود را انجام دهید. اما این کار نیازمند صرف زمان و هزینه بسیاری است. اگر زمان کافی برای یادگیری نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ را نداشته و قصد هزینه کردن برای برون سپاری  را ندارید، این مقاله برای شما تدوین شده است.

وب سایت طراحی cannva

قالب های طراحی شده در این وب سایت شامل قالب های عروسی، تولد، مراسم رسمی و بسیاری دیگر از قالب های موجود است که شما می توانید برای طراحی کارت مورد نظر خود از آنها استفاده نمایید. طراحی کارت در این وب سایت شامل مرحل زیر است:

یک تصویر پس زمینه آپلود کنید یا از بین تصاویر موجود انتخاب کنید.

فونت های موجود در این وب سایت برای نوشته ها بسیار گسترده هستند و شامل 130 فونت می شوند.

قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

رنگ های مورد نظر خود برایزبخش های مختلف کارت را تعیین کنید.

طراحی کارت دعوت1

طراحی کارت دعوت با Venngage

وب سایت venngaga.com هم می تواند نیاز شما برای طراحی یک کارت دعوت با قالب های مختلفی که در آن تعبیه شده فراهم کند. این وب سایت امکان خلاقیت را با طراحی انعطاف پذیر بسیار بالا می برد.

طراحی کارت دعوت2

در میان ویژگی های موجود در این وب سایت شما می توانید از 500 کارت دعوت آماده نیز استفاده نمایید. طراحی در این وب سایت پس از انتخاب قالب مورد نظر و متن داخل آن، شامل انتخاب نوع فونت، رنگ، تصاویر و آیکون ها و … می شود.

کارت دعوت آنلاین با وب سایت  Crello

وب سایت crello.com مزایای بسیاری دارد که می تواند آن را از دیگر وب سایت های معرفی شده متمایز کند. عناصر طراحی شده در این سرویس آنلاین بیشمار هستند و قالب های آماده این وب سایت شامل دوازده هزار قالب طراحی است. علاوه بر قالب ها و عناصر طراحی، امکاناتی نظیر نوع فونت، رنگ بخش های مختلف و متن های از پیش نوشته شده می تواند در طراحی کارت شما کمک کند.

طراحی کارت دعوت3

کارت دعوت آنلاین در سایت  Psprint

راحتی و سادگی طراحی کارت های دعوت تولد، عروسی، و مراسم رسمی در وب سایت Psprint.com این سایت را در زمره وب سایت های خوب طراحی کارت قرار می دهد. قالب های آماده این وب سایت، اضافه کردن لوگو و فونت های آماده نیز از جمله ویژگی های دیگری است که باعث شد آن را معرفی کنیم.

طراحی کارت دعوت4
طراحی کارت های شیک با Fotojet

قالب هایی که در این وب سایت برای شما آماده شده، طراحی های شیک و منحصر به فردی دارند. شما می توانید برای مراسم های رسمی یا عروسی های مختلف از 700 قالب مجلسی و منحصر بفرد بهره ببرید. فونت های این وب سایت متناسب اب قالب های خاص آن طراحی شده. پوستر ها و کارت های آماده در این وب سایت قابل تغییر و شخصی سازی هستند. کار کردن با این وب سایت و طراحی در آنکاملا رایگان است.

طراحی کارت دعوت5

نظر خودتان را ارسال کنید