ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هفت وب سایت حل سودوکو

بازی های فکری می توانند علاوه بر فراهم کردن سرگرمی برای افراد، موجب تقویت حافظه و جلوگیری از بیماری هایی همچون آلزایمر در پیری شوند. علاقه مندان به این نوع بازی ها به جدول، سودوکو و بازی های ریاضی هم علاقه ویژه ای دارند. اگر از جمله علاقه مندان به سودوکو هستید، این مطلب مستر آموز که معرفی سرویس های آنلاین سودوکو است، به شما کمک می کند.

بازی سودکو آنلاین

سودوکو یک بازی جدول اعداد است که اولین بار در یک مجله آمرکایی منتشر شد اما ریشه آن در ژاپن است. شما در این بازی باید اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه ها بچینید تا در هیچ سطر و هیچ ستونی اعداد تکرار نشوند. همچنین در جدول های نه تایی کوچک هم این تکرار نباید وجود داشته باشد. در ادامه هفت سرویس بازی انلاین سودوکو را معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

سودوکو آنلاین Sudoku Bum

وب سایت حل سودوکو1

به وب سایت SudokuBum.com مراجعه کنید تا در نگاه اول یک جدول آماده برای بازی را مشاهده نمایید. سطح سختی بازی را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید و بازی را آغاز کنید. امکان خروجی گرفتن از یک بازی نیمه تمام در این وب سایت فراهم شده تا در صورتی که بازی را نتوانستید حل کنید، آن را بعدا ادامه دهید.

جدول سودوکو در وب سایت  Komoroske

وب سایت حل سودوکو2

در این وب سایت هم مانند سرویس قبلی می توانید سطح بازی را انتخاب کنید و سپس بازی کنید. برای ادامه دادن بازی در یک زمان دیگر باید در وب سایت ثبت نام کنید تا انی قابلیت برای شما فراهم شود. در این وب سایت می توانید با کلید های اشاره روی کیبورد خود حرکت کرده و با آن ها اعداد را جایگذاری کنید.

سودوکو در وب سایت Web Sudoku

وب سایت حل سودوکو3

اگر علاقه مند به بازی بر روی کاغذ هستید و بازی کردن روی یک کاغذ برای شما جذابیت بیشتری دارد می توانید از این وب سایت استفاده کنید. این سرویس با امکان پرینت گرفتن از هر بازی، ارائه برنامه های اندروید و ویندوز و تنظیمات مختلف یک گزینه مناسب بریا انجام بازی سودوکو محسوب می شود.

سرویس بازی آنلاین Sudoku

وب سایت حل سودوکو4

این وب سایت هم به صورت مخصوص برای بازی سودوکو طراحی شده است. قابلیت های زیادی در آن مشاهده نمی کنید و فقط با کلیک بر روی هر خانه می توانید عدد مورد نظر را به آن اضافه کنید و یا بر روی گزینه هایی که مشکوک هستند علامت مناسب بزنید. سطوح مختلف این وب سایت هم در ابتدای بازی باید انتخاب شوند.

 سودوکو پیشرفته در 247Sudoku

وب سایت حل سودوکو5

محیط کاربری جذاب و گزینه های موجود در این وب سایت می تواند به جذاب کردن این بازی بیافزاید. زمان دار بودن بازی یکی از گزینه های جالب توجه است که پس از انتخاب هر گزینه اگر درست باشد که گزینه را به رنگ سبز در می آورد و اگر نا درست باشد 15 ثانیه به زمان شما می افزاید. در پایان بازی هم می توانید رکورد زمان حل خود را با دیگران مقایسه نمایید. امکان بازی به صورت عادی و بدون زمان هم وجود دارد.

وب سایت بازی Sudoku.com

وب سایت حل سودوکو6

وب سایت مورد نظر دارای اپلیکیشن تلفن همراه هم هست. این وب سایت هم یک رابط کاربری ساده دارد که می توانید به صورت زمان دار یا بدون زمان آن را حل کنید. در هر بخش از جدول مورد نظر می توانید گزینه را انتخاب کنید یا اگر بین چند گزینه مشکوک هستید آن ها را به صورت ریز بنویسید تا بعدا گزینه درست مشخص شود. امکان توقف زمان هم وجود دارد. در صورتی که با موردی در این وب سایت مشکل داشتید حتما از راهنمای ان استفاده نمایید.

سودوکو فارسی  Jadval Online

وب سایت حل سودوکو7

سودوکو نیازی به دانش زبان انگلیسی و لزومی به پشتیبانی وب سایت از زبان فارسی ندارد و به شما اجازه می دهد که با هر دانش زبانی این بازی را انجام دهید. به وب سایت بازی فارسی Jadvalonline.com مراجعه کنید و در کنار بازی های بیشماری که در آن وجود دارد از بازی سودوکو هم لذت ببرید. این وب سایت قابلیت چت روم را در خود دارد که تنها ویژگی متمایز کننده آن نسبت به باقی سرویس ها محسوب می شود.

نظر خودتان را ارسال کنید