ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

هشت سرویس آنلاین ساخت کارت عروسی

زوج های جوان در جامعه امروزی هزینه های بسیاری برای عروسی خود انجام می دهند. یکی از این هزینه ها کرت عروسی است که می تواند از هزینه های بسیار کم تا هزینه های بسیار زیاد دسته بندی شود. یکی از روش های پایین آوردن این هزینه این است که خودمان کارت را طراحی کنیم. روش های مختلفی برای این کار وجود دارند که در این مقاله مستر آموز به برررسی آن ها می پردازیم.

کارت عروسی آنلاین

ازدواج یکی از مهمترین تصمیم های دوره سنی جوانی است. این دوره در دنیای پر هزینه امروز می توان برای شما بسیار پر خرج باشد. کارت عروسی یک زوج جوان به این دلیل که برای دعوت از مهمانان ارسال می شود می تواند نشانه سلیقه زوج باشد و نشانه احترامی که برای مهمانان قائل هستیم. پس طراحی آن می تواند اهمیت ویژه ای داشته باشد. در ادامه روش هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با کمک آن ها و بدون هیچ آموزش خاصی کارت عروسی خود را طراحی کنید.

ساخت کارت عروسی1

ساخت کارت عروسی در سایت Canva

اگر آموزش های وب سایت مستر آموز را پیگیری کنید متوجه می شوید برای هر نوع طراحی به خصوصی وب سایت Canva.com به کار می آید و به شما معرفی می شود. گستردگی و سادگی این وب سایت است که آن را برای هر مدل طراحی مناسب می کند. تصاویر موجود در این وب سایت، کارت های طراحی شده به صورت پیش فرض و امکان آپلود و تغییرات در یک کارت می تواند گزینه های مناسبی باشد که وب سایت Canva در اختیار کاربران قرار می دهد. امکان اشتراک گذاری کارت پس از طراحی برای شما فراهم باشد.

ساخت کارت عروسی2

ساخت کارت عروسی در سرویس  Jukeboxprint

قالب هایی که در این وب سایت وجود دارند می توانند برای شروع طراحی شما مناسب باشند. پس از انتخاب این قالب ها به بخش بعدی طراحی وارد می شوید و ویرایش های لازم را انجام می دهدی تا یک طراحی اولیه شکل بگیرد. پس زمینه ها با موضوعات مختلف هم می تواند در این زمینه به شما کمک کنند. در نهایت امکان پرینت به شما داده می شود تا از کارت عروسی که به صورت منحصر به فرد طراحی شده پرینت تهیه کنید.

ساخت کارت عروسی3

کارت عروسی مجازی در Fotojet

برای طراحی کارت عروسی در وب سایت Fotojet.com چند مرحله را باید طی کنید. قالب مورد نظر برای کارت خود را انتخاب کنید. پس از طراحی یا انتخاب قالب باید متن مورد نظر خود را وارد کنید و فونت آن را مشخص کنید. در نهایت زمانی که ویرایش های رنگی و ویرایش های نهایی انجام شد، آن را دانلود کنید. تصاویر و ویرایش های پیش فرض موجود در این وب سایت به شما کمک خواهند کرد.

ساخت کارت عروسی4

سرویس طراحی کارت عروسی در PsPrint

به وب سایت Psprint.com مراجعه کنید و قالب خود را انتخاب کنید تا شکل اولیه کارت عروسی شما شکل بگیرد. برای این قالب هم می توانید از تصاویر مختلف داخل سیستم خود استفاده نمایید. پس از انتخاب قالب و انجام ویرایش های مورد نظر، عکس ها و تصاویر مورد نظر را به آن اضافه کنید و سپس از قسمت بالای وب سایت کارت عروسی شخصی خود را دانلود کنید. یکی از فرمت های ذخیره برای شما فرمت معروف PDF است.

ساخت کارت عروسی5

نرم افزار طراحی Evite

این وب سایت در بخش رایگان خود یک طراحی متفاوت در نظر گرفته است. زمانی که به وب سایت evite.com مراجعه می کنید از شما خواسته می شود اطلاعات مراس عروسی خود را وارد کنید. این اطلاعات به صورت فرم است و امکان تغییر دادن آن را ندارید. پس از انتخاب قالب مورد نظر و پر کردن فرم مورد نظر حاوی اطلاعات محل برگزاری مراسم، تاریخ برگزاری مراسم و متن مورد نظر، کارت عروسی خود را دانلود کنید.

ساخت کارت عروسی6

سه سایت فانتزی طراحی کارت عروسی

در ادامه وب سایت هایی را قصد داریم معرفی کنیم که به صورت وب سایت های قبلی به طراحی کارت عروسی می پردازد. باید قالب را انتخاب کنید، ویرایش های مورد نظر را انجام دهید و کارت را دانلود کنید.

اولین وب سایت greetingsisland.com است. قالب آن را می توانید شخصی سازی کنید که این امکان با انتخاب Customize انجام می شود. با ورود به صفحه جدید می توانید ویرایش های لازم را انجام دهید، عکس خود را جایگزین کنید و بسیاری از ویرایش های دیگر.

ساخت کارت عروسی7

وب سایت بعدی که قصد معرفی آن را داریم Postermywall.com است. طراحی کنید، ویرایش های لازم را انجام دهید و در نهایت کارت خود را دانلود کنید. تمامی این اقدامات پس از انتخاب قالب ورد نظر قابل انجام است.

ساخت کارت عروسی8

در این وب سایت در ابتدا قالب را باید انتخاب کنید، با زدن گزینه Start customize ویراش های لازم را انجام دهید و سپس کارت عروسی خود را دانلود کنید. این وب سایت به آدرس Greenvelope.com در دسترس است.

ساخت کارت عروسی9

نظر خودتان را ارسال کنید