ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سرویس های آنلاین بازی فکری تک نفره و گروهی

پزشکان و متخصصان مغز و اعصاب آلزایمر را یکی از شایع ترین بیماری های حال حاضر را با توجه به افزایش سن جمعیت کره زمین معرفی می کنند. روش های مختلفی هم برای تقویت حافظه و همچنین جلوگیری از ابتلا به این بیماری در سنین مختلف ارائه شده است که بازی های فکری یکی از آن ها است. اگر شما هم نگران وضعیت سنین میانسالی و پیری خود هستید این مطلب وب سایت مستر آموز را مطالعه نمایید.

بازی فکری و معمایی آنلاین

پازل ها، بازی های چالشی و معمایی همواره برای افراد در سنین مختلف جذاب و سرگرم کننده بودند. این بازی ها اگر به صورت حرفه ای تهیه شده باشند ممکن است حتی هزینه بسیاری را به فرد تحمیل کنند. وب سایت هایی که در این بخش به شما معرفی شده است بازی های فکری آنلاینی را معرفی می کنند که به صورت رایگان ارائه شده. با ما همراه باشید.

 بازی فکری آنلاین Sudoku

بازی فکری 1

یک بازی ریاضی محبوب که مجلات زیادی هم برای آن طراحی شده. وب سایت webSudoku.com به صورت رایگان امکان حل کردن سودوکو ها در سطوح مختلف را به شما می دهند. همچنین شما می توانید اپلیکیشن تلفن همراه آن را دریافت کنید.

وب سایت  Lumosity

بازی فکری 2

این وب سایت با وجود ثبت نام رایگانی که برای همه کاربران دارد، تمامی امکانات را به طور کامل در اختیار کاربران قرار نمی دهد و شما می توانید تنها سه بازی در روز به صورت رایگان انجام دهید. این بازی ها به صورت چالشی طراحی شده و به شما این امکان را می دهد که قوای ذهنی خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

سرویس آنلاین بازی Happy Neuron

بازی فکری 3

این وب سایت بازی های خود را به پنج بخش تقویت حافظه، چالش تمرکز، زبان، عملکرد اجرایی و بصری تقسیم می کند. باتوجه به اینکه برای بازی های این وب سایت تحقیقات علی انجام شده می توان در کنار تفریح به تقویت عملکرد مغز هم کمک کرد.

وب سایتMy Brain Trainer

بازی فکری 4

از نام این سرویس پیداست که تمرگزی بر روی تقویت و تمرین دادن مغز دارد. این وب سایت بیشتر خدمات خود را به صورت پولی ارائه می دهد که در کنار آن یک سرویس چالشی رایگان دارد که برای همه کاربران قابل استفاده است. برنامه ریزی این وب سایت برای دو بار در روز و هر بار 10 دقیقه بازی توصیه می شود.

وب سایت بازی Crosswords

بازی فکری 5

تمرکز این وب سایت که قصد معرفی آن را داریم بر روی سطوح مختلف جدول است. اگر تسلط به زبان انگلیسی دارید این جداول را حل کنید تا علاوه بر تقویت و به چالش کشیدن قدرت حافظه و اطلاعات عمومی، قدرت زبان انگلیسی خود را هم تقویت کنید. امکان ساخت یک جدول وسط شما هم وجود دارد.

بازی های آنلاین در وب سایت Braingle

بازی فکری 6

یکی از بزرگترین سرویس هایی که برنامه ها و بازی های معمایی و فکری دارد، وب سایت braingle.com است. بیش از 10 هزار بازی مختلف این وب سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و شما می توانید در کنار عضویت در انجمن های مختلف و تبادیل نظر، به بازی و تقویت ذهن بپردازید. بسیاری از بازی های این وب سایت توسط کاربران آن ساخته شده است.

سرویس آنلاین بازی فکریQueendom

بازی فکری 7

تست ها و آزمون های شخصیت شناسی این وب سایت در کنار بازی های فراوان آن می تواند شما را به استفاده از این وب سایت مجاب کند. مدت زمان ارائه خدمات این وب سایت بسیار یاد است و از قدیمی ها محسوب می شود.

سایت آنلاین Brain Age 2

بازی فکری 8

کودکان و بزرگسالان در تهیه بازی در این وب سایت در نظر گرفته شده است و هر گروه سنی می تواند بازی خود را پیدا کند. سرگرمی و تقویت ذهن و حافظه به صورت همزمان در این سرویس لحاظ شده که می تواند نکته قابل توجهی باشد.

سرویس آنلاین بازی Mind Games

بازی فکری 9

تمرکز وب سایت Mindgames.com بر روی تقویت حافظه است. بازی های مرتبط با ریاضی، تقویت حافظه، پازل و سودوکو از جمله بازی هایی هستن که نشان می دهند تمرکز آن بر روی این مساله زیاد است.

وب سایت بازی کودکان Geographic Kids

بازی فکری 10

برای کودکان خود بازی هایی فراهم کنید تا بتوانند علاوه بر سرگرم شدن از محیط طبیعی و اطراف خود و حتی نقاط دوردست اطلاعات کسب کنند. این وب سایت مانند شبکه نشنال جئوگرافیک عمل می کند و زیر نظر این کانال کار می کند.

بازی فکری در وب سایتDots Game

بازی فکری 11

در دوران کودکی یا بزرگسالی، نقطه بازی را حتما انجام دادید. به صورت آنلاین یک نفره یا دونفره به وب سایت مراجعه کنید و بازی را انجام دید.

بازی دومینو در  Dominoes

بازی فکری 12

علاقه مندان به دومینو می توانند به وب سایت dominoes.playdrift.com مراجعه کنند و پس از ثبت نام و ورود به آن، به صورت دو یا چند نفره به بازی دومینو بپردازند. امتیاز خود را بالا ببرید و علاوه بر تقویت حافظه خود می توانید امتیاز دریافت کرده و جذابیت بازی را افزایش دهید.

تفاوت تصاویر با وب سایت  Spot The Difference

بازی فکری 13

این بازی می تواند برای همه افراد آشنا باشد. دو تصویر به شما نمایش داده می شود و شما باید اختلافاتی که بین آن ها وجود دارد را پیدا کنید. تمرکز شما با این این بازی به چالش کشیده می شود و شما در کنار تفریح، خود را به چالش می کشید.

نظر خودتان را ارسال کنید