ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دوازده سایت بازی فوتبال

جذابیت بازی فوتبال بر هیچکس پوشیده نیست و در برخی موارد دیده شده که علاقه مندان به این ورزش برای یک بازی مهم مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا حدود یک سوم از مردم کره زمین به تماشای آن نشستند. جذابیت این ورزش به بازی های آن هم سرایت کرده است. با ما همراه باشید با معرفی بازی های آنلاین فوتبال.

برترین سایت های بازی فوتبال

امروزه بازی های اینترنتی و آنلاین، طیف گسترده ای از بازی ها و سرگرمی سنین مختلف را تشکیل می دهد. جذابیت ورزش فوتبال باعث شده بسیاری از این وب سایت های آنلاین بازی در کنار بازی های خود این ورزش را هم اضافه کنند و یا حتی وب سایت هایی ساخته شدند که صرفا برای بازی فوتبال است. در ادامه چند مورد از این وب سایت های بازی فوتبال را معرفی می کنیم.

فوتبال آنلاین Goalkeeper Premier

سایت بازی فوتبال1

در این بازی نقش دروازه بان را ایفا می کنید و با حرکت دادن دستکش ها می توانید راه توپ را سد کنید. تنها کافیست تیم مورد نظر خود را در این وب سایت انتخاب کنید و به عنوان دروازه بان آن ها قرار بگیرید.

بازی آنلاین Jumpers for Goalposts

سایت بازی فوتبال2

این وب سایت به شما امکان این را می دهد که آواتار مخصوص بازیکن خود را بسازید و به بازی وارد شوید. این بازی هم فقط برای گل کردن موقعیت های قرار گرفته، طراحی شده است.

فوتبال Soccer Balls

سایت بازی فوتبال3

این بازی که الهام گرفته شده از روی بازی Angry birds است به شما این امکان را می دهد با هدف گیری توپ، آن را به دروازه حریف برسانید و در این حین نباید به دست حریفان برسد. سکه جمع کنید و از این بازی لذت ببرید.

بازی آنلاین فوتبال Soccer Pro

سایت بازی فوتبال4

در این بازی شما نقش یک بازیکن مرکز زمین را دارید که باید از وسط زمین و بدون کمک هیچ بازیکن دیگری و با دکمه های کیبورد، از میان بازیکنان حریف توپ را عبور دهید و گل بزنید. امکان دریبل زدن در این وب سایت وجود دارد. پس از هر بار از دست دادن موقعیت یک چینش جدیدی برای شما در نظر گرفته می شود و باید دوباره بازی را آغاز کنید.

بازی فوتبال آنلاینSpeedPlay World Soccer

سایت بازی فوتبال5

یک بازی فوتبال عادی که تمامی حرکت ها توسط ماوس شما انجام می شود. تیم خود را به سمت جلو هدایت کنید و برنده بازی شوید.

بازی آنلاین Sports Heads

سایت بازی فوتبال6

یک بازی فانتزی با  طراحی جدید برای شما در این بخش در نظر گرفتیم. فرش کنید در یک زمین فوتبال با بازیکنی در حال بازی کردن هستید که یک پا دارد و به آن سر بازیکن متصل است. این بازی ساده است و شما می توانید به راحتی آن را پیش ببرید.

فوتبال آنلاین The Champions

سایت بازی فوتبال7

محیط این بازی به بازی های سگا و پلی استیشن قدیمی بسیار نزدیک است. یک فوتبال 5 نفره انجام دهید و از محیط ساده و نوستالژیک آن لذت ببرید.

بازی فوتبال در وب سایت Ultimate Football Management

سایت بازی فوتبال8

این بازی در کنار کنترل کردن حرکات تاکتیکی و برنده شدن بازی ها، امکانات یک مدیر باشگاه را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید نقل و انتقالات فوتبالی انجام دهید.

بازی آنلاین  New Star Soccer

سایت بازی فوتبال9

حرکت کردن در این وب سایت به وسیله ماوس انجام می شود. نقش شما در این بازی یک مهاجم است که باید بر اساس طرحی که چیده می شود حرکت کند و توپ را گل کند. با رد کردن هر مرحله به یک مرحله دشوارتر و پیچیده تر خواهید رفت.

فوتبال زامبی Zombie Soccer

سایت بازی فوتبال10

این بازی فانتزی که حریفان شما زامبی ها هستند علاوه بر برنده شدن و گل زدن باید مراقب باشید که به شما حمله نکنند. امکانات مختلف در مورد توپ بازی هم برای شما فراهم شده است.

فوتبال آنلاین  England Soccer League

سایت بازی فوتبال11

این بازی آنلاین که شباهیت بسیاری زیادی چه از لحاظ کنترل و چه از لحاظ شکل ظاهری به Pes و FIFA دارد می تواند گزینه جذابی برای شما باشد. این بازی الهام گرفته شده از لیگ برتر انگلیس است.

بازی آنلاین Football Champions

سایت بازی فوتبال12

اگر گرافیک این بازی فوتبال آنلاین اهمیت زیادی دارد این وب سایت می تواند گزینه خیلی خوبی محسوب شود. اگرچه شما بازی فوتبال انجام نمی دهید اما با ضربه زدن و گل کردن توپ می توانید از بازی لذت ببرید. بازیکن های مطرح حال حاضر فوتبال دنبا همچون نیمار، مسی، رونالدو و بسیاری از بازیکنان دیگر در این بازی آواتار دارند که می توانید هر کدام را انتخاب کنید. در مراحل بالاتر به دشواری آن افزوده می شود.

نظر خودتان را ارسال کنید