ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دوازده سایت آموزش برنامه نویسی

بسیاری از افراد که امروزه در حال تحصیل علوم مهندسی هستند یا افرادی که مشغول به کار و یا پژوهش هستند به دنبال روش هایی برای یادگیری علم برنامه نویسی اند. این علم گسترده یادگیری زمان بر یا پر هزینه دارد اما سرویس هایی این امکان را در اختیار شما به صورت رایگان قرار می دهند. با مستر آموز همراه باشید با روش های آموزش برنامه نویسی آنلاین.

سایت های ایرانی و خارجی برنامه نویسی

پیشرفت تکنولوژی و علم کامپیوتر بسیاری از مهندسان به جز محصلان و فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر را مجاب کرده است که علم برنامه نویسی را بیاموزند. آموزش های این علم به صورت پرداخت هزینه در کلاس های مختلف برگزار می شود و گاهی این هزینه بسیار زیاد است. اگر زمان کافی برای انی کار هم نداشته باشید ممکن است با مشکل مواجه شوید. در این مطلب قصد داریم وب سایت هایی به شما معرفی کنیم که به صورت رایگان کار آموزش برنامه نویسی را برای شما انجام دهند. با ما همراه باشید.

مرجع آموزش برنامه نویس

کاربرانی که در وب سایت Barnamenevis.org عضو هستند بسیار زیاد است. از جمله امکاناتی که در اختیار کاربران این وب سایت است می توان به بررسی ها و تبادل نظر اشاره کرد. سرویس مشابه انجمن برنامه نویس به شما امکان یادگیری بسیار از زبان های برنامه نویسی را می دهد و این آموزش توسط افرادی صورت می گیرد که در این وب سایت عضو هستند بنابراین هیچ پولی از کاربران دریافت نمی شود.

آموزش برنامه نویسی1

وبسایت “مجید آنلاین”

آموزش برنامه نویسی2

وب سایت majidonine.com امکان عضو شدن در انجمن های مختلف را دارد و این امکان به شما قابلیت مطرح کردن سوالات مختلف اعم از برنامه نویسی، طراحی و گرافیک را می دهد. امکان یادگیری مرحله به مرحله زبان های برنامه نویسی مختلف هم برای بسیاری فراهم است و با یک جستجوی ساده می توانید آن ها را فرا بگیرید.

سرویس آنلاین Hive

آموزش برنامه نویسی3

این وب سایت هم می تواند در زمینه آموزش برنامه نویسی به شما کمک کند. به وب سایت Hive.ir مراجعه کنید و زبان برنامه نویسی خود را یاد بگیرید. در کنار این موارد می تواند از امکان طراحی وب، طراحی و ساخت اپلیکیشن، ساخت و ارائه سرور و بسیاری امکانات دیگر استفاده نمایید.

برنامه نویسی اندروید در “اندروید کد”

آموزش برنامه نویسی4

این وب سایت به طور تخصصی در مورد طراحی و ارائه و حتی آموزش برنامه نویسی اندروید فعالیت می کند. برنامه نویسی اندروید را از ابتدا تا انتها در این وب سایت فرا بگیرید و از فهرست بندی و دسته بندی مناسب آن بهره بگیرید.

برنامه نویسی از مبتدی تا حرفه ای

آموزش برنامه نویسی5

آموزش های قابل دانلود این وب سایت را دریفات کنید و برنامه نویسی را مرحله به مرحله و با کمک آموزش های آن دریافت کنید. زبان ها برنامه نویسی بسیاری در این وب سایت پشتیبانی می شوند که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

برنامه نویسی سطوح مختلف در W3schools

آموزش برنامه نویسی6

سطوح مختلفی از برنامه نویسی در وب سایت W3school.com وجود دارد که می توانید به صورت رایگان آن ها را دریافت نمایید. به صورت تخصصی می توان هدف این وب سایت را روی CSS، HTML، جاوا اسکریپ و آموزش دیگر زبان های برنامه نویسی دانست. این وب سایت به شما امکان تمرین در آن را می دهد و می توانید برنامه نوشته شده خود را در صفحه اصلی آن اجرا نمایید. زبان تخصصی این وب سایت انگلیسی است ولی با سطح مقدماتی از این زبان می توانید از آموزش های آن بهره بگیرید.

برنامه نویسی با  CodeAcademy

آموزش برنامه نویسی7

برای استفاده از این وب سایت نیاز دارید ابتدا در آن ثبت نام کنید و وارد شوید. پس از ورود می توانید برای یادگیری زبان های Python، PHP، جاوا اسکریپت و زبان های دیگر استفاده کنید.

سایت آموزش برنامه نویسی GitHub

آموزش برنامه نویسی8

وب سایت Github.com معروفیت و محبوبیت بسیاری در آموزش زبان های برنامه نویسی دارد و به طور تخصصی برنامه نویسی C++ را تحت پوشش خود قرار می دهد.شما در این وب سایت می توانید علاوه بر زبان سی پلاس پلاس از 80 زبان مختلف با کمک 500 کتاب آموزش بهره ببرید و به صورت رایگان از آن ها استفاده نمایید.

برنامه نویسی کامپیوتر با  Hack.pledge

آموزش برنامه نویسی9

در این وب سایت ثبت نام کنید و از کمک های متخصصان و افراد حرفه ای در زمینه برنامه نویسی بهره ببرید. توسعه دهندگان حرفه ای در این وب سایت عضو هستند و می توانند به زبان انگلیسی هر چیزی که نیاز دارید به شما آموزش دهند.

برنامه نویسی آنلاین در Code Avengers

آموزش برنامه نویسی10

وب سایت Codeavengers.com می تواند برای افراد با سنین مختلف مناسب باشد. آموزش های آن حدود 12 ساعت طول می کشد و سطوح مختلف را در بر می گیرد که روش های متفاوتی برای آموزش در نظر گرفته است. زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند و برای یادگیری زبان برنامه نویسی خود باید از زبان انگلیسی استفاده نمایید.

 یادگیری برنامه نویسی درKhan Academy

آموزش برنامه نویسی11

این وب سایت به صورت رایگان به شما برنامه نویسی یاد می دهد اما برای حمایت از این موسسه اینترنتی می توانید کمک مالی انجام دهید. از جمله آموزش هایی که به جز برنامه نویسی در اختیار شما قرا می گیرد می توان به انیمیشن سازی، جاوا اسکریپت و آموزش های دیگر اشاره نمود.

سرویس آنلاین  Free Food Camp

آموزش برنامه نویسی12

این وب سایت هم مانند یک شبکه اجتماعی برای آموزش برنامه نویسی عمل می کند و شما می توانید از تخصص افراد حرفه ای این حوزه استفاده نمایید. برنامه نویسی جاوا اسکریپت، HTML5، CSS3 و بسیاری از آموزش های دیگر را می توانید در این وب سایت پیدا کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید