ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

تبدیل وب سایت به نرم افزار موبایل یا کامپیوتر

بسیاری از کسب و کار هایی که امروزه در کشور ما وجود دارند به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت اداره می شوند. این وب سایت ها در اکثر موارد به علت گستردگی کار خود، نیاز به اپلیکیشن همراه آن را نیز دارند. ساخت اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتر در برخی موارد هزینه های سنگینی را برای شما در پی خواهند داشت. اگر شما هم قصد دارید وب سایت خود را با کمترین هزینه تبدیل به نرم افزار موبایلی و کامپیوتری کنید، این آموزش وب سایت مستر آموز را تا پایان مطالعه کنید.

تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید و نرم افزار ویندوز

سرویس های بسیاری می توانند برای شما یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنند یا یک نرم افزار کامپیوتر بسازند. همه این سرویس ها رایگان یا کاملا امن نیستند و ممکن است مشکلاتی برای کسب و کار شما ایجاد کنند. سرویس های آنلاینی که در این بخش به شما معرفی می کنیم امنیت خوب و هزینه صفر دارند پس از ساخت نرم افزار با این سرویس ها مطمئن باشید.

سرویس های تبدیل سایت به نرم افزار کامپیوتر

سرویس های آنلاین این بخش برای تبدیل وب سایت به نرم افزار تحت سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و سایر سیستم عامل ها استفاده می شود.

سایت Web2Desk

به وب سایت Appmaker.xyz/web2desk مراجعه کنید و در عرض چند دقیقه و با انجام مراحل زیر، نرم افزار دسکتاپ خود را تحویل بگیرید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 1
کادر های موجود در صفحه اوی این وب سایت عبارتند از به ترتیب: آدرس سایت، نام سایت، لوگو و یک آدرس ایمیل. لینک دانلود نرم افزار به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می شود.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 2
در ابتدای کار باید بدانید لوگو و واتر مارک این وب سایت در روی نرم افزار شما ثبت می شود. باید پلتفرم مورد نیاز را تعیین کنید و روی Create now کلیک کنید تا ساخت برنامه به اتمام برسد. برای برداشتن لوگو و واتر مارک باید 19 دلار هزینه بپردزید.

تبدیل سایت به برنامه مبتنی بر کروم

وب سایت applicationizze.me یک ابزار برای تبدیل وب سایت به نرم افزار بر مبنای گوگل کروم است. به وب سایت وارد شوید و آدرس سایت مورد نظر را وارد نمایید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 3
برای تنظیمات بیشتر گزینه Advanced Option را انتخاب کنید.

در نهایت روی دکمه Generate & Download Chrome Extension کلیک کنید تا برنامه مورد نظر ایجاد شود.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 4
برای نصب این نرم افزار، مرورگر کروم را باز کرده و به آدرس chrome://extensions/  بروید. سپس فایل را روی آن بکشید و رها کنید تا نصب شود.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 5
حال این بار به آدرس chrome://apps/ بروید تا برنامه را ببینید و برای اجرا روی آن کلیک کنید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 6

سرویس های تبدیل سایت به برنامه اندروید

سرویس هایی که قصد معرفی آن ها را داریم برای تبدیل وب سایت به فرمت Apk است. لازم به ذکر است برای تبدیل وب سایت به اپلیکیشن اندروید، سایت باید برای نمایش در تلفن همراه بهینه سازی شده باشد. اگر بهینه سازی انجام نشده باشد نمایش اپلیکیشن به صورت کوچک خواهد بود یا شاید هم اجرا نشود.

سرویس تبدیل سایت به اندروید

این سرویس که توسط وب سایت Appsgeyser.com طراحی شده برای قالب های مختلفی قابل استفاده است. با رابط های کاربری بصری این سرویس کار کردن بسیار راحت خواهد بود.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 7
بر روی گزینه Create now for free کلیک کنید و از بین گزینه های موجود بر روی Website بزنید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 8
آدرس سایت خود را وارد کنید و دکمه Go را بزنید. رنگ قالب سایت، نام سایت و … را انتخاب کنید. با کلیک بر روی تصویر گوشی می توانید پیش نمایشی از اپلیکیشن مشاهده کنید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 9
این برنامه تب های مختلفی خواهد داشت که قابل حذف نیز هستند. حذف با گزینه Remove tab امکان این گزینه وجود دارد.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 10
گزینه Create را بزنید و در سایت ثبت نام کنید تا اپلیکیشن ساخته شود. امکان ویرایش هم با Edit فراهم است. Download your app را بزنید تا برنامه را دانلود کنید.

تبدیل وب سایت به نرم افزار 11
توجه داشته باشید که اگر از سرویس های دیگری برای ساخت اپلیکیشن استفاده می کنید پس از دانلود، اپلیکیشن را توسط آنتی ویروس اسکن کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید