ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

برترین سایت های پرسش و پاسخ ایرانی و خارجی

دانشجویان یا دانش آموزان، افراد عادی و یا کارمندان یک شرکت، هر شخصی می تواند برای یافتن پاسخ پرسش خود، در گوگل به جستجو بپردازد. اما موتور جستجوی گوگل هم گاهی نمی تواند پاسخ مناسبی برای پرسش شما ارئه دهد. اگر قصد دارید پرسش خود را در یک وب سایت قرار دهید تا نظر کاربران را درباره آن ببینید، معرفی سایت های پرسش و پاسخ وب سایت مستر آموز را از دست ندهید.

بهترین سایت های یافتن پاسخ

فروم های پرسش و پاسخ می توانند موضوعات مختلفی داششته باشند. از پرسش در مورد آشپزی در نظر بگیرید تا پاسخ به پرسش های علمی متعدد. شما در یک وب سایت پرسش و پاسخ می توانید سوالی که در ذهن دارید مطرح کنید و کسانی که اطلاعاتی درباره آن دارند در اختیار شما قرار دهند یا شما را به وبسایتی که پاسخ شما را دارد ارجاع دهند. با ما همراه باشید با معرفی وب سایت های پرسش و پاسخ ایرانی و خارجی.

پاسخ به سوالات در سایت انگلیسی Quora

یک وب سایت جامع در مطرح کردن سوال و گرفتن نظرات و پیشنهادات و پاسخ های مختلف محسوب می شود. در این وب سایت می توانید پرسش خود را مطرح کنید و یا بحث هایی که در آن جریان دارد دنبال کنید و از مسائل روز باخبر بمانید.

سایت های پرسش و پاسخ 1

وب سایت پاسخ به سوالات علمی  Askville

صاحب امتیاز وب سایت ASKVILL شرکت بزرگ فروش محصولات متنوع آمازون است. این وب سایت افراد متخصص را استخدام می کند تا در حوزه های مختلفی اعم از علمی، خانوادگی، کسب و کار و … به پرسش های کاربران پاسخ دهند.

سایت های پرسش و پاسخ 2
وب سایت Formspring

در این وب سایت پس از ثبت نام می توانید در موضوعات و بحث های آن شرکت و نظر های خود را اعلام کنید. پرسش خود را مطرح کنید و به پاسخ های داده شده امتیاز دهید تا اگر کاربر دیگری همین پرسش را داشته باشد، بتواند بهترین پاسخ را از میا آن ها تشخیص دهد.

سایت های پرسش و پاسخ 3
وب سایت انگلیسی زبانAnswerbag

وب سایت anserbag.comسیستم امتیاز دهمی جالبی هم برای پاسخ ها و هم برای کاربران در نظر گرفته است. این وب سایت قدیمی برای ترتیب پاسخ ها، امکان رتبه بندی بر اساس امتیاز را فراهم کرده. همچنین اگر شما کاربری باشید که پاسخ هایتان رای های خوبی میگیرد، رتبه شما بالاتر خواهد رفت و سطح کاربری شما افزایش پیدا می کند.

سایت های پرسش و پاسخ 4
پرسش و پاسخ در  Yahoo

موتور جستجوی یاهو امکان پرسش و پاسخ انگلیسی را در آدرس Answer.yahoo.com فراهم کرده است. در این وب سایت می توانید پرسش های خود را با موضوعات مختلف مطرح کنید و با توجه به گستردگی کاربران، پاسخ های مناسب خود را پیدا کنید.

سایت های پرسش و پاسخ 5
سرویس پرسش و پاسخ آنلاین Mahalo

وب سایت mahalo.com هم مانند سرویس های معرفی شده قبلی است. در این وب سایت هم می توانید پرسش مورد نظر خود را پست کنید تا دیگران درباره آن نظر داده و پاسخ پرسش شما را بدهند. تنها وجه تمایز این وب سایت، پیشنهاد مالی به بهترین پاسخ است که به صورت آپشن می تواند ارائه شود.

سایت های پرسش و پاسخ 6
سایت  علمی  AllExperts

اولین نکته ای که در هنگام ورود به وب سایت پرسش و پاسخ all-experts.gr با آن مواجه می شوید، دسته بندی های موضوعی گسترده و جامع است. شما می توانید در هر دسته بندی با جستجوی پرسش های مطرح شده، پاسخ های آن را با هم مقایسه کنید و بهترین آن ها را پیدا کنید. این وب سایت از جمله سرویس های پر طرفدار و مشهور محسوب می شود.

سایت های پرسش و پاسخ 7
سرویس پرسش و پاسخ  AOLAnswers

در وب سایت aolanswer.com نیز می توانید پاسخ پرسش های متنوع در موضوعات مختلف را بیابید. کاربران وب سایت برای هر پاسخ می توانند امتیاز بدهند و این کار یافتن بهترین پاسخ را برای شما بسیار راحت می کند. دسته بندی موضوعی این وب سایت هم بسیار گسترده ست.

سایت های پرسش و پاسخ 8
پاسخ به سوالات انگلیسی با وب سایت Answers

یکی از بزرگترین وب سایت های پرسش و پاسخ بین المللی با بیش از 200 میلیون کاربر، answer.com است. این وب سایت هم با داشتن کاربران متخصص در هر زمینه ای می تواند گزینه ای خوبی برای مطرح کردن پرسش باشد.

سایت های پرسش و پاسخ 9
پرسش و پاسخ آنلاین وب سایت  Stackoverflow

اگر برای مسائل برنامه نویسی خود پرسشی دارید و تا به حال پاسخ آن را پیدا نکردید، وب سایت stackoverflow.com گزینه خوبی می تواند باشد. متخصصان و برنامه نویسان بسیاری در آن حضور دارند که می توانند پاسخ شما را به روش های مختلف مطرح نمایند. پاسخ های مختلف می توانند مورد نظر واقع شوند و کاربران به آن ها رای بدهند.

سایت های پرسش و پاسخ 10
پرسش و پاسخ فارسی در سایت  Porseshkadeh

اگر به دنبال یک وب سایت پرسش و پاسخ فارسی هستید پیشنهاد می کنیم به porseshkadeh.com حتما مراجعه نمایید. این وب سایت هم دسته بندی موضوعی روانشناسی، دینی، زناشویی و … را پشتیبانی می کند. رای دادن به پاسخ پرسش ها در این وب سایت فعال است و همچنین در سمت چپ این وب سایت می توانید پرسش هایی که بدون پاسخ هستند مشاهده کنید.

سایت های پرسش و پاسخ 11
وب سایت پاسخ به پرسش Kingit

وب سایت kingIT.ir یک وب سایت انتشار مطلب و همچنین پرسش و پاسخ در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات است. در این وب سایت میتوانید پرسش خود را مطرح کنید و از بین 13 هزار کاربر متخصص آن، پاسخ پرسش خود را به صورت مطلوبی به دست بیاورید.

سایت های پرسش و پاسخ 12

 سرویس فارسیJavab24

این وب سایت هم موضوعات مختلفی را در بر میگیرد. دسته بندی موضوعی برای این سایت در نظر گرفته نشده است و شما می توانید پرسش خود را به صورت عمومی مطرح کنید و پاسخ های مطلوب خود را استخراج کنید. این وب سایت برای کاربران دارای عضویت به صورت رایگان ارائه می شود بنابراین باید برای استفاده از آن، ثبت نام کنید. فعال ترین کاربران این وب سایت به عنوان تشویق، در سمت چپ صفحه اصلی معرفی می شوند.

سایت های پرسش و پاسخ 13

نظر خودتان را ارسال کنید