ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش ارسال پیامک از طریق اینترنت

دنیای الکترونیکی امروز سرشار از روش های مختلف ارسال پیام به دیگران است. از ارسال پیام به کمک ایمیل در نظر بگیرید تا استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان داخلی و خارجی. اگر از جمله افرادی هستید که با سیستم کامپیوتر زیاد کار می کنند و پرسشی برای شما پیش آمده که آیا روشی برای ارسال پیامک وجود دارد این مطلب وب سایت مستر آموز به شما روش های آن را نشان می دهد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت

ارسال پیام از طریق سیم کارت یکی از قدیمی ترین روش های رساندن پیام مورد نظر است. باتوجه به اینکه هر کسی به اینترنت دسترسی ندارد یا بسیاری از افراد جامعه امکان کار کردن با پیام رسان ها را ندارند، از ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند. روش های مختلفی وجود دارد برای افرادی که قصد دارند پیام خود را از طریق اس ام اس و به صورت آنلاین ارسال کنند. در ادامه روش های موجود برای این کار  را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

چرا روش پیام کوتاه را انتخاب کنیم

شاید برای شما پیش آمده باشد که در محلی هستید که دسترسی سیم کارت برای برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه وجود دارد اما نمی توانید با آن سیم کارت به اینترنت متصل شوید. یا ممکن است قصد برقراری ارتباط با یک نفر در نقطه ای که دسترسی اینترنت وجود ندارد را داشته باشید. یا بسیاری از دلایل دیگر که علل همه آن ها از نبود اینترنت در نقطه مقصد نشات می گیرد و شما مجبور به ارسال پیام از طریق اس ام اس می شوید.

پیامک را می توان یک روش ارتباطی دائم دانست که در صورت نبود دسترسی اینترنت و یا اطمینان از خواندن پیام توسط شخص گیرنده، استفاده می شود. یکی از مهمترین کاربرد های پیامک، اطلاع رسانی هایی است که توسط یک ارگان یا حتی اطلاع رسانی های یک گروه به سایر افراد در مورد ساعت گردهمایی، صورت می گیرد. در زمان اتفاق های غیر مترقبه مانند زلزله، ستاد مدیریت بحران برای اطلاع رسانی به شهروندان نمی تواند به وب سایت خود بسنده کند و ارسال هشدار از طریق پیامک را انجام می دهد. و بسیار از کاربرد های دیگر که نیاز به ارسال اس ام اس را نشان می دهند.

ارسال پیامک از طریق اینترنت1

با توجه به مواردی که در بالا مشاهده کردید می توان روش ارسال پیام کوتاه را یک روش کاربردی، در دسترس و همگانی معرفی کرد که هر چقدر هم استفاده از شبکه های اجتماعی گسترش یابد باز هم ممکن است زمانی به ارسال پیامک نیاز داشته باشید. اما با پیشرفت تکنولوژی، چرا این ارسال پیامک از طریق اینترنت انجام نشود. این ارسال پیامک اگر به صورت آزار دهنده نباشد می تواند یک روش صحیح تبلیغاتی که گستردگی بسیاری دارد، محسوب شود.

نکاتی در مورد ارسال رایگان پیامک از طریق اینترنت

اگر تا به امروز از سرویس های رایگان در هر وب سایت یا نرم افزار ارائه خدمات استفاده کرده باشید حتما متوجه شدید که بسیاری از آن ها به صورت محدود سرویس ها و خدمات رایگان ارائه می کنند و در برخی موارد از تبلیغات برای پوشش هزینه های خود بهره می گیرند. درمقابل بسیاری از سرویس ها، ارائه خدمات رایگان محدود خود را بر پایه ثبت نام در وب سایت قرار داده و برای ارائه خدمات از شما می خواهند که در وب سایت عضو شوید. اما مبحث خدمات رایگان ارسال پیامک یک مقوله کاملا متفاوت به حساب می آید.

ارسال پیامک از طریق اینترنت2

سرویس دهندگان ارسال پیامک رایگان از شماره تلفن شما ممکن است سو استفاده کنند. آن ها با ارسال یک پیام نا شناس از طریق اینترنت، علاوه بر دسترسی به شماره تلفن شما و استفاده از آن برای ارسال پیامک تبلیغاتی، ممکن است شماره شما را در لیست اسپم قرار دهند. بنابر این از معتبر بودن وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

در نهایت پیشنهاد می شود اگر برای ارسال پیامک تبلیغاتی قصد استفاده از این روش را دارید با صرف یک هزینه اندک، به صورت قانونی و بدون رسک فاش شدن اطلاعات مخاطبین و دیگر اطلاعات قابل دسترسی برای سرویس های غیر مجاز، سرویس های ارسال پیامک معتبر را انتخاب نمایید. البته بسیار از این ارائه دهندگان خدمات ارسال پیامک به صورت آزمایشی و جهت اطمینان شما چند پیام را به صورت محدود ارسال می کنند که برای استفاده محدود می تواند گزینه خوبی باشد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت3
سرویس های خارجی ارسال پیامک

سرویس هایی که در ادامه به شما معرفی می شوند برای ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی کاربرد دارند اما ایمن بودن یا بدون مشکل بودن آن ها توسط وب سایت مستر آموز بررسی نشده و در صورت بروز هر مشکلی، عواقب آن متوجه شخص استفاده کننده است. برای بررسی درست کار کردن این سرویس ها پیشنهاد می شود از یک سیم کارت اعتباری با اعتباری محدود و به صورت آزمایشی چند پیام ارسال کنید و در صورتی که از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کردید، کار خود را انجام دهید.

سرویس ارسال پیامک رایگان TextEm

این سرویس این امکان را به شما می دهد یک پیام حاوی  کاراکتر را به شماره های مورد نظر ارسال کنید. برای اپراتور های خارجی، این سرویس به درستی کار می کند و امکان ارسال و دریافت پیامک، MMS، مدیریت اینباکس و مخاطبان را در صفحه اصلی خود می دهد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت4

ارسال پیامک از طریق اینترنت با Txt2Day

این سرویس هم بسیاری از اپراتور های خارجی را تحت پوشش خود دارد. این وب سایت به صورت کاملا رایگان و ناشناس، اقدام به ارسال پیام شما از طریق اس ام اس می کند. محدودیت این وب سایت فقط تعداد کاراکتر های هر پیام است که با ماکزیمم 140 کاراکتر، این کار را انجام می دهد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت5

ارسال رایگان پیام از طریق اینترنت در  SMS Genie

این وب سایت را می توان یکی از محبوب ترین ها در میان سرویس های ارسال پیامک رایگان معرفی نمود. درهر نقطه از جهان که باشید، امکان ارسال پیام از این وب سایت به 100 نفر وجود دارد. این وب سایت ار جمله امکاناتی که دارد می توان به تایید شماره تماس ثبت نام شده برای جلوگیری از اسپم شدن اشاره کرد که یک ویژگی مثبت ارزیابی می شود. البته تمامی این امکانات پی از ثبت نام رایگان قابل انجام است.

ارسال پیامک از طریق اینترنت6

سرویس های ارسال پیامک ایرانی

سرویس های معرفی شده خلرجی با امکاناتی که دارند اما نمی توان از آن ها به درستی استفاده کرد. از جمله این دلایل می توان به تحریم اپراتور های داخلی توسط این سرویس ها، مسدود کردن شماره های خارجی توسط اپراتور های داخلی، عدم وجود زبان فارسی در این سرویس ها و … اشاره کرد. اما چطور می شود یک سرویس مناسب داخلی که امنیت کافی داشته باشد پیدا کنیم. با یک سرچ ساده در موتور جستجوی گوگل به بسیاری از این سرویس ها برخورد می کنیم که هر کدام خود را معروف ترین وب بهترین معرفی می کنند. چند ویژگی وجود دارد که اگر آن ها را در انتخاب سرویس دهنده خود مشاهده کردید می توانید به آن اعتماد کنید. این ویژکی ها شامل: قیمت هر پیامک، تعداد پیام های ارائه شده هر برنامه، میزان پیام های رایگان در صورت استفاده از آن وب سایت، روش های ارسال پیامک که شامل منطقه ای، زمان بندی شده و …. است و فیلتر کردن شماره ها بر اساس شهر، استان، شماره و …. می باشد.

درادامه قصد داریم یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک از طریق اینتنت را به شما معرفی کنیم. وب سایت melipayamak.com به کاربران داخلی ارائه خدمات را انجام می دهد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت7

در ابتدای ثبت نام در این وب سایت و برای استفاده از آن یک مهلت 3 روزه برای آزمایش خدمات به شما داده می شود تا در صورت راضی بودن از نحوه ارسال پیامک بتوانید پلن های موجود را مشاهده و برای کسب و کار خود یکی را انتهاب کنید. حداقل پیام کوتاه رایگانی که پس از خرید در اختیار شما قرار می گیرد، 300 تا است. پس از ثبت نام و انتخاب پلن مورد نظر می توانید یکی از دو شماره ای که در اختیار شما قرار می گیرد را انتخاب کنید تا پیام مورد نظر شما در بین 0 تا 160 کاراکتر به شماره های مورد نظر ارسال شود. پستیبانی حرفه ای و امکانات مناسب این وب سایت را می توان از جمله نقاط قوت آن معرفی کرد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت8

امکانات ارسال پیامک به گروه های مختلف در این سرویس بسیار گسترده است. به طور مثال شما می توانید برای گروهی از کاربران ایرانسل که در تاریخ و ساعت خاصی در یک مکان خاص بودند یک پیام ارسال کنید. امکان ارسال شهری، منطقه ای، استانی و یا ارسال پیام به یک کد پستی مخصوص و بسیاری از امکانات ارسال منطقه ای این سرویس، پس از خرید آن در دسترس شما قرار می گیرد.

ارسال پیامک از طریق اینترنت9

امکان ارسال پیام های دوره ای در این وب سایت برای شرکت هایی که نیاز به یادآوری دارند وجود دارد. شما می توانید برای یک گروه خاص که دارای یک پی شماره خاص هستند و مرتبط با بخشی از شهر هستند یک پیام ارسال کنید و یا طوری تنظیم کنید تا پیام مورد نظر شما در ساعت مشخص برای آن شخص ارسال شود.

ارسال پیامک از طریق اینترنت10

این سرویس ارسال پیامک، تنها ارائه دهنده خدمت نیست و شما اگر به یک وب سایت اعتماد کامل دارید می توانید از سرویس های آن به خوبی بهره ببرید. البته لازم به ذکر است که در هر سرویسی در قبال دریافت خدمات بیشتر، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید که در ملی پیامک هم صدق می کند.

نظر خودتان را ارسال کنید