ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آشنایی با روش های خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

خرید بلیط هواپیما از آن حالت قدیمی خود خارج شده و کمتر کسی برای خرید یک بلیط هواپیما به آزانس مسافرتی مراجعه می کند. وب سایت ها و نرم افزار های مختلفی برای این کار تدارک دیده شده که گاهی با تخفیف های عجیب به مشتریان خدمات ارائه می دهد. با مستر آموز همراه باشید با معرفی روش های خرید بلیط هواپیما.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

وب سایت ها و سرویس های بسیاری خدمات فروش بلیط های هواپیما های خارجی و داخلی را ارائه می دهند. برخی از آن ها با ارائه تخفیفاتی به کاربران، سعی در جذب آن ها دارند. باتوجه به گستردگی شرکت های هواپیمایی چطور می توان وب سایتی را پیدا کرد که بهترین قیمت با بهترین خدمات را ارئه دهد. ما به شما کمک می کنیم بهترین وب سایت های این زمینه را بشناسید.

جتسجوی بلیط بدون شناسایی شدن

جالب است بدانید اگر با یک آی پی مشخص به صورت ممتد برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، آن وب سایت شما را یک متقاضی در نظر می گیرد و در مراجعات بعدی، قیمت های خود را بالا می برد تا سود را افزایش دهد. برای این کار باید یک جستجوی بدون هیستوری انجام دهید. مرورگر کروم امکان جستجوی ناشناس را به کاربران خود می دهد. برای فعال کردن این امکان می توانید دکمه های Ctrl +Shift + N را بزنید و مرورگر امن آن را باز کنید. فایر فاکس و اکسپلورر هم با دکمه های Ctrl + Shift + P این امکان را به شما می دهند.

خرید بلیط هواپیمای1

در هر بار جستجوی وب سایت مورد نظر مرورگر را ببندید و دوباره جستجو کنید. با این کار دیگر اطلاعات شما ذخیره نمی شود.

خرید بلیط هواپیمای2

 بهترین موتور های جستجو بلیط هواپیما

این موتور های جستجو برای سود آوری خود مبلغی را به عنوان پورسانت به مبلغ بلیط اضافه می کنند که شما می توانید با جستجوی بهترین آن ها، پورسانت کمتری بپردازید. در ادامه چند موتور جستجوی بلیط هواپیما را به شما معرفی می کنیم:

Skyscanner.net: از جمله امکانات این وب سایت، اپلیکیشن تلفن همراه آن است که کار جستجو را به کامپیوتر محدود نمی کند.

Airfarewatchdog.com: پشتیبانی این وب سایت مثال زدنی است.

Momondo.com: گزینه مناسبی با قیمت مناسب است.

Kiwi.com: خطوط هوایی مختلف با قیمت مناسب ارائه می دهد.

Cheapoair.com: در این وب سایت می توانید از کوپن های مختلفی برای کاهش هزینه استفاده نمایید.

Google flight: یک ابزار مناسب برای مقایسه پرواز های مختلف است.

بهترین موتور های جستجو در ایران

Alibaba.ir: شرکت های هواپیمایی متنوع و قیمت های مختلف در این وب سایت در دسترس است.

Lastsecond.ir: به این وب سایت هم میتوانید برای خرید بلیط اعتماد کنید.

Flightio.com: این وب سایت تضمین می کند بلیط خریداری شده به بهترین نحو پشتیبانی شود و بهترین قیمت را در دسترس داشته باشید.

خرید بلیط هواپیمای3

برای اینکه به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید تمامی نتایج از موتور های مختلف را جستجو نمایید.

بهترین روز برای پرواز خارجی

باتوجه به شرایطی که ممکن است یک کشور یا یک شهر داشته باشد، قیمت ها در روز های مختلف با هم فرق می کنند. برای اینکه متوجه شوید چه روزی از ماه یا هفته برای یک مسافرت مناسب تر است و برای شما ارزان تر تمام می شود، باید یک ماه از پرواز ها را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار می توانید از وب سایت skyscanner.net استفاده نمایید. این وب سایت قابلیتی در خود دارد که شما می توانید بلیط پرواز های یک ماه را انتخاب کرده و ارزان ترین آن ها را مشخص کنید. این روش بهترین روز ماه را برای شما مشخص می کند.

خرید بلیط هواپیمای4

این سرویس یک اپلیکیشن هم دارد که می توانید در این بخش با انتخاب Departure date و تغییر حالت به چارت، بهترین روز برای سفر را مشخص کنید.

خرید بلیط هواپیمای5

این مراحل برای هر پروازی صدق می کند و شما می توانید برای پرواز چه رفت و چه برگشت از این روش استفاده نمایید.

سرویس ارزان برای خرید بلیط هواپیما

سرویس هایی توسط شرکت های هواپیمایی برای مسافران در نظر گرفته شده تا با خدمات کمتر یا بدون خدمات، بلیط های ارزان به مسافران بدهد و در مقابل از پرواز هواپیما با مسافران کم جلوگیری کند.

خرید بلیط هواپیمای6

نکات قابل توجه اضافی

ممکن است پیدا کردن یک بلیط ارزان برای شما به صرفه باشد اما نکات دیگری هم می تواند در کنار بلیط ارزان حائز اهمیت باشد:

محل فرودگاه را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در برخی کشور ها هزینه تاکسی بسیار سنگین است و ممکن است هزینه کاهش بلیط شما را هم تحت پوشش قرار دهد.

به میزان بار قابل حمل در زمان خرید بلیط ارزان دقت کنید. برخی شرکت های هواپیمایی در مقابل کاهش قیمت بلیط، میزان بار قابل حمل را کاهش می دهند تا در این قسمت قیمت بلیط را جبران کنند.

نکات ذکر شده برای هر بلیط را به دقت مطالعه کنید تا از عواقب پیش بینی نشده جلوگیری نمایید.

توجه به این نکات می تواند از سیاست های افزایش سود که در مقابل کاهش قیمت بلیط در نظر گرفته شده است جلوگیری کند.

خرید تعداد بلیط بیشتر

برخی شرکت های هواپیمایی و حتی موتور های جستجوی بلیط، اگر تعداد بلیط درخواستی شما بیشتر از یک حدی باشد، درصد تخفیف شما هم افزایش می یابد. پس برای خرید بلیط بهتر است به صورت گروهی خریداری نمایید.

خرید بلیط هواپیمای7

خطوط هوایی کوچک

اگر مسیری که قصد طی کردن آن را دارید کوتاه است یا امکان طی کردن آن با خطوط هوایی فرعی وجود دارد، گزینه مورد نظر شما از نظر ارزان قیمت بودن همین شرکت های کوچک هستند. این شرکت ها در موتور های جستجوی بلیط به شما پیشنهاد نمی شوند و شما باید به صورت دستی سرچ کنید.

خرید بلیط هواپیمای8

خرید بلیط های لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری به علت هزینه ای که روی دست شرکت هواپیمایی گذاشته می شود، ارزان تر هستند. یک شرکت ترجیح می دهد بلیطی به فروش برساند که هیچ سودی ندارد تا هواپیمای خود را بدون مسافر یا به صورت نیمه خالی به مقصد ارسال کند. پس به دنبال بلیط های لحظه آخری باشید.

نکات نهایی خرید بلیط هواپیما ارزان

همواره در نظر داشته باشید که مقایسه بلیط ها را با هم انجام دهید. هر چقدر مقایسه را بیشتر انجام دهید ممکن است بلیط ارزان تری برای شما پیدا شود. شرکت های هواپیمایی در برخی موارد برای فروش بلیط با هم رقابت می کنند که می تواند به نفع شما تمام شود.

برای بررسی یک سرویس می توانید به سرویس علی بابا مراجعه کنید. این سرویس بسیاری از مسیر ها را در پوشش دارد. بلیط های اتوبوس، قطار و هواپیمای خارجی هم توسط این وب سایت به فروش می رسد. همچنین فیلتر های موجود به کمک شما می آیند تا بهترین بلیط، شرکت هواپیمایی و تاریخ را انتخاب نمایید. همچنین پشتیبانی های موجود به مناسب بودن این سرویس می افزاید.

برای پرواز های خارج از ایران علاوه بر سرویس علی بابا، به اسکای اسکننر هم می توانید مراجعه کنید. این وب سایت اپلیکیشن هم دارد که به شما خدمت بهتری ارائه می دهد.

خرید بلیط هواپیمای9

در اسکای اسکنر هم می توانید فیلتر های تاریخ، نوع پرواز و بسیاری از فیلتر ها را انتخاب کنید و پرواز مورد نظر را خریداری کنید.

نظر خودتان را ارسال کنید