ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آشنایی با ده دانشگاه برتر آنلاین جهان

آموزش مجازی یکی از روش هایی است که دنیای دیجیتال امروزی برای بسیاری از افراد فراهم نموده. بسیار از افراد می توانند با مراجعه به وب سایت های مختلف، آموزش های لازم در مورد مطالب درسی خود را دریافت کنند. اما در این بین دانشگاه هایی هم دست به کار شده و کلاس های مجازی برگزار می کنند و در نهایت مدرک معتبری به شما تعلق می گیرد. در این مقاله قصد معرفی ده دانشگاه برتر آنلاین را داریم. با مستر آموز همراه باشید.

ثبت نام در دوره های آنلاین بهترین دانشگاه های جهان

مطالبی که در دوره های مجازی دانشگاه ها تدریس می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد می تواند موضوعات مختلفی را در بر گیرد. این کلاس ها به صورت ویدیو های ضبط شده به شما نمایش داده می شوند و توسط استاتید و متخصصان آن حوزه تهیه شده است و مورد تایید دانشگاه می باشد. پس از پایان هر کلای یک آزمون از شما گرفته می شود تا میزان پیشرفت شما مورد ارزیابی قرار بگیرد. فهرستی از دوره های مختلف را در لیست زیر مشاهده می کنید.

کسب و کار: مقدمه ای بر قوانین کسب و کار. بررسی سیستم حقوقی ایالات متحده و سیستم های حقوقی برای بررسی قرارداد ها و قوانین مختلف آن ها.

اقتصاد: موضوعات مربوط به اقتصاد کلان. بررسی رابطه بین عرضه و تقاضا و همچنین بهره وری و تورم.

تاریخ: موشوع جنگ داخلی آمریکا و مراحل بازسازی. اثرات تنش های سیاسی که منجر به جنگ می شود و همچنین اثرات بازسازی بر کشور آمریکا.

ریاضی: مسائل مربوط به معادلات خطی، دو جمله ای و چند جمله ای و نحوه استفاده از ماشین حساب مهندسی.

انگلیسی: تحلیل های شعر و ادب زبان انگلیسی، داستان و اصطلاحات مربوط به قرون وسطی تا قرن بیستم.

علوم سیاسی: بررسی قانون اساسی آمریکا، تاثیر گروه ها و رسانه ها بر روند دموکراتیک کشور و اهداف سیاسی دولت.

بیولوژی:  مقدمه ای بر زیست شناسی که شامل ساختار سلول و ژنتیک، زیست شناسی گیاهی، تکامل و بسیاری از مطالب دیگر می شود.

تمامی دانشگاه هایی که معرفی می شوند شناخته شده و مشهورند و به صورت رایگان خدمات خود را ارائه می دهند.

دانشگاه آنلاین کارنگی ملون

دوره هایی که در وب سایت دانشگاه Oli.cmu.edu وجود دارند شامل آمار، زیست شناسی، شیمی، زبان فرانسه و انگلیسی می شود که همگی آن ها رایگان هستند.

دانشگاه برتر آنلاین جهان1

دانشگاه مجازیMIT

همواره دانشگاه MIT جزو ده دانشگاه برتر دنیا بوده است پس چه خوب می شود بتوان از این دانشگاه یک دوره رایگان دریافت کرد. موضوعاتی که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد شامل منهدسی بیولوژیک، اقتصاد، علوم پزشکی، هنر و رسانه و مدیریت است که شامل دو هزار دوره رایگان برای کارشناسی ارشد می شود. فرمت های بسیار از آن ها وجود دارد و برخی از آن ها ترجمه فارسی هم دارند که تعدادشان اندک است. تکالیف، امتحانات و جزوه های این کلاس ها هم در برخی موارد قابل دسترس هستند.

دانشگاه برتر آنلاین جهان2

 دانشگاه مکاتبه ای توفتس

این دانشگاه هم به صورت مجازی و مکاتبه ای دوره هایی مانند پزشکی، دندان پزشکی، علوم دامپزشکی و از این دست آموزش ها را فراهم کرده است. این آموزش های به صورت رایگان هستند و قابلیت دسترسی به تکالیف، جزوات و سخنرانی ها هم وجود دارد.

دانشگاه برتر آنلاین جهان3

دانشگاه برکلی آمریکا

علوم مختلفی در وب سایت دانشگاه برکلی وجود دارد. این موضوعات شامل نجوم، علوم رایانه، منهدسی، حقوق و فلسفه می شود و قابلیت تماشا به صورت پادکست و ویدیو وجود دارد. امتحانات و تکالیف را نمی توانید در این وب سایت و آموزش های آن دریافت کنید.

دانشگاه برتر آنلاین جهان4

 دانشگاه مجازی ایروین آمریکا

مجموعه ای از سخنرانی ها و آموزش های رایگان در وب سایت دانشگاه ایروین به آدرس OCW.uci.edu وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. موضوعات آموزش های این دانشگاه هم شامل فیزیک، شیمی، بازار سرمایه و علوم رایانه می شود. فرمت های آموزش ها به صورت ویدیویی و سخنرانی و شامل تکالیف و امتحانات می شود.

دانشگاه برتر آنلاین جهان5

دانشگاه اینترنتی ماساچوست بوستون

موضوعات رایگان این دانشگاه هم می تواند شامل تاریخ، پرستاری، روانشناسی و بسیار از دوره ها و موضوعات دیگر شود. سخنرانی ها و تکالیف مربوط به هر آموزش را می توانید در آموزش های رایگان این دانشگاه بیابید.

دانشگاه برتر آنلاین جهان6

دانشگاه رایگان میشیگان

علوم مهندسی، اطلاعاتی، زبان اسپانیایی و شیمی از جمله دسته بندی های مختلف آموزش های رایگان دانشگاه میشیگان هستند. دوره های پزشکی هم می توان جزو دسته آموزش های رایگان این دانشگاه پیدا کرد. با توجه هب انتخاب هر دوره ممکن است سخنرانی، تکالیف، امتحانات و فایل های پاور پوینت مربوط به هر ارائه را پیدا کنید.

دانشگاه برتر آنلاین جهان7

دانشگاه اینترنتی نوتردام

دوره های رایگان و خودگردان نوتردام شامل الهیات، زبان انگلیسی، علوم ریاضی و آموزش های دیگر می شود. این آموزش ها هم ممکن است دارای پادکست، تکالیف و امتحانات باشند.

دانشگاه برتر آنلاین جهان8

دانشگاه ایالت یوتا

دوره هایی شامل یادداشت، تکالیف، سخنرانی و بسیاری اطلاعات دیگر را می توانید در این دانشگاه پیدا کنید. وب سایت Ocw.usu.edu دوره های آموزشی رایگان انسان شناسی، منابع طبیعی و بسیاری از موضوعات دیگر می شود.این دوره ها قابلیت مشاهده رایگان و یا دانلود کردن را دارند تا بتوانید بعدا آن ها را مشاهده نمایید.

دانشگاه برتر آنلاین جهان9

دانشگاه مجازی ییل

کلاس های دانشگاه مطرح و معروف ییل را می توانید به صورت رایگان در وب سایت آن دانلود کرده و مشاهده کنید. موضوعات این دوره ها شامل  روانشناسی، شیمی آلی، علوم سیاسی و زبان انگلیسی می شود و شما می توانید فایل صوتی یا تصویری این موضوعات و کلاس ها را به صورت یک فایل زیپ دانلود کرده و از آن ها بهره ببرید.

دانشگاه برتر آنلاین جهان10

نظر خودتان را ارسال کنید