ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش چهار روش آنلاین تبدیل فایل و لینک یوتیوب به MP4

یکی از بهترین و پر بازدید ترین وب سایت های تماشای آنلاین ویدیو بدون شک یوتیوب است. اما ایم وب سایت اجازه دانلود مستقیم ویدیو ها را به شما نمی دهد. اگر شما هم علاقه دارید ویدیو های محبوب خود را به صورت فرمت MP4 دانلود نمایید، این مطلب را از دست ندهید.

بهترین سایت تبدیل آنلایل فایل ویدیو یوتیوب به  MP4

باتوجه به گستردگی و کاربرد فراوان وب سایت Youtube در سراسرجهان، نرم افزار ها و وب سایت های بسیاری برای دانلود ویدیو با کمک لینک فیلم مربوطه به فرمت های متنوع از جمله MP4 به وجود آمده اند. این وب سایت ها و نرم افزار ها با سرعت و قالب های متنوع می توانند در این امر به شما کمک کنند. ما قصد داریم چهار سرویس آنلاین دانلود ویدیو از یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

فرمت MP4  برای شما مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می توان به اشتراک گذاری ویدیوی مربوطه در اکثر دستگاه ها اشاره کرد.

وبسایت Youtube MP4

نخستین وب سایتی که برای دانلود ویدیو به شما معرفی می کنیمYoutube MP4  است. این وب سایت به شما برای دانلود ویدیوی یوتیوب با فرمت های پرکاربردی از جمله MP4 کمک می کند. این سرویس به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود.

یوتیوب به ام پی فور1

برای دانلود ویدیو مربوطه باید ابتدا آدرس آن را کپی کنید و در کادر مربوطه پیست کنید. پشتیبانی این وب سایت از فرمت های MP4، WEBM و M4A و همچنین کیفیت های ۲۴۰p، ۳۶۰p، ۴۸۰p، ۶۴۰p و ۷۲۰p پشتیبانی می کند.

پس از کپی کردن لینک ویدیوی مورد نظر و پیست کردن آن بر روی قسمت تعبیه شده سایت، چند ثانیه برای لود شدن آن زمان لازم است. پس از سپری شدن زمان، ویدیوی شما قابل دانلود است.

تبدیل کننده آنلاین SaveTheVideo

SaveTheVideo.com  سرویس آنلاین دیگری است که برای تبدیل و دانلود ویدیو ها استفاده می شود. برای دانلود ویدیو از وب سایت های فیس بوک، اینستاگرام، Vimeo و بسیاری از سایت های اشتراک گذاری فیلم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این وب سایت قابلیت ویرایش آنلاین ویدیو ها را به شما می دهد.

یوتیوب به ام پی فور2

استفاده از این وب سایت کاملا رایگان است. برای دانلود ویدیوی مورد نظر خود، لینک یوتیوب یا بستر های دیگر معرفی شده را کپی و در قسمت تعبیه شده پیست کنید. پس از مشخص شدن ویدیوی درخواستی می توانید با کمک گزینه Convert to، فرمت آن را تغییر دهید. گزینه Edit برای ویرایش ویدیو، Merge برای ترکیب ویدیو  و همچنین Convert/Cut Video برای تبدیل لینک و حذف قسمت هایی از ویدیو از جمله قابلیت های دیگر این وب سایت است.

تبدیل ویدیو به MP4 با Video Converter MP4

وب سایت Video Converter MP4 نیز یک بستر آنلاین دیگر برای دانلود و تبدیل فرمت از وب سایت ها و شبکه های مجازی همچون Facebook، YouTube، Instagram و  …  است.

یوتیوب به ام پی فور3

این وب سایت بدون محدودیت و به صورت کاملا رایگان برای تبدیل فرمت و یا دانلود ویدیو از یوتیوب به شما کمک می کند. پس از دانلود فایل مربوطه می توانید آن را در هر دستگاهی اجرا کنید. روش دانلود ویدیو از تمامی وب سایت های پشتیبانی کننده ذکر شده مشابه است. پس از کپی کردن لینک ویدیو، آن را در قسمت جستجو پیست کنید و گزینه دانلود را کلیک کنید. پس از بالا آمدن ویدیو، کیفیت هایی که می تواند دریافت شود به نمایش در می آید.

استفاده از سایت Convert2MP3

از جمله امکانات جالب این وب سایت می توان به عدم نیاز به عضویت در وب سایت، رایگان بودن وب سایت، عدم نیاز به کپی کردن لینک ویدیو و وجود سیستم جستجو در وب سایت اشاره کرد.

یوتیوب به ام پی فور4

این وب سایت به صورت آنلاین تبدیل فرمت ها را انجام می دهد. برای سهولت دانلود ویدیو می توانید از کپی کردن لینک ویدیو استفاده کنید. پس از کلیک بر روی گزینه Search و مشخص شدن ویدیو، می توانید با کمک Convert to فرمت آن را تغییر دهید.

نظر خودتان را ارسال کنید