ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

چهار روش فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

یکی از قابلیت هایی که اپراتور ایرانسل در اختیار کاربران خود قرار می دهد سرویس چند کاربره است. این سرویس به شما امکاناتی ارائه می دهد تا با چند مشترک دیگر، سرویس های خود را به اشتراک بگذارید تا آن ها از این خدمات که شامل اینترنت همراه می شود، استفاده کنند. این آموزش به فعال سازی و غیر فعال کردن حساب چند کاربره می پردازد. با ما همراه باشید.

سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

سرویس چند کاربره ایرانسل برای استفاده همزمان چند مشترک سیسم کارت ایرانسل از اینترنت یک سیم کارت، ایجاد شده. این سرویس به یک کاربر اجازه می دهد تا حداکثر 10 کاربر دیگر به این سرویس اضافه کند و برای آنها مقدار مصرف حجمی و ریالی اینترنت تعریف نماید. برای فعال کردن این سرویس باید بسته اینترنت همراه خریداری کنید. روش های مختلفی برای فعال یا غیر فعال کردن آن وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم.

حساب چند کاربره1

معرفی سرویس حساب چند کاربره ایرانسل

مشترکان ایرانسلی با سرویس حساب چند کاربره می‌توانند یک حساب اینترنت همراه ایجاد کنند و آن را بین اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر کاربران ایرانسلی به اشتراک بگذارند. در این سرویس که برای استفاده گروهی طراحی شده، یک شماره به عنوان مصرف کننده و تعیین کننده اصلی در نظر گرفته می شود و اینترنت همراه خود را با دیگر مشترکان ایرانسلی به اشتراک می گذارد.

تعیین کننده اصلی این سرویس امکاناتی نظیر مشخص کردن کاربران، محدود کردن استفاده حجمی و ریالی و مشاهده میزان مصرف اینترنت هر کدام از اعضای این حساب چند کاربره را دارد.

توصیه ما به استفاده کنندگان سیم کارت های ایرانسل در دستگاه های مختلف این است که به جای خرید بسته اینترنت برای هر دستگاه و صرف هزینه زیاد، از حساب چند کاربره استفاده کنند و در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

روش فعال سازی حساب چند کاربره ایرانسل

برای فعال کردن این سرویس دو روش پیش روی شما قرار دارد. استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من که بسیار کم حجم و کاربردی است. همچنین با شماره گیری کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* نیز می توانید وارد منوی مربوط به فعال کردن حساب چند کاربره شوید و حساب کاربری را فعال کنید.

استفاده از برنامه ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من را از طریق وب سایت ایرانسل یا اپ استور های مربوط به سیسام هامل تلفن همراه خود دانلود کنید.

پس از ورود به حساب کاربری، به قسمت حساب من بروید. در این قسمت گزینه حساب چند کاربره را پیدا کنید و مراحل مورد نظر را طی کنید تا حساب چند کاربره شما فعال شود.

حساب چند کاربره2

استفاده از کد دستوری

پس از فعال وارد کردن کد دستوی ذکر شده در بخش قبل و فعال کردن حساب چند کاربره، با شماره گیری #۱*۲*۱*۴۰۰* و دنبال کردن دستور العمل ها که شامل اضافه کردن زیر شاخه و مراحل دیگر است، حساب خود را فعال کنید.

غیر فعال کردن و حذف حساب چند کاربره

برای غیر فعال کردن این سرویس، پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه ایرانسل من است. اما برای استفاده از کد دستوی، شماره #۵*۱*۴۰۰* را با سیم کارت ایرانسل خود شماره گیری کنید.

خرید بسته افزایشی برای برای سرویس چند کاربره

برای استفاده از این سرویس لازم است که بسته اینترنت خریداری کنید. برای این منظور، به اپلیکیشن ایرانسل من وارد شوید و به بخش خرید بسته بروید و بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. روش ارسال کد دستوری برای خرید بسته اینترنت همراه نیز شماره گیری #۱*۱*۴۰۰* است.

حساب چند کاربره سازمانی

حساب چند کاربره سازمانی برای شرکت هایی که از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنند توصیه می شود. این سرویس به شرکت ها امکان خرید بسته اینترنت، پیامک و تماس و تخصیص حجمی و ریالی را به سر شاخه سیم کارت های ایرانسل در این حساب را می دهد. علاوه بر تخصیص بسته های ذکر شده، می توان برای هر سیم کارت مقدار مصرف ریالی تعیین کرد تا از مصارف بیجای هر کاربر جلوگیری کرد.

برای استفاده از این سرویس باید در بخش حساب چند کاربره سازمانی ثبت نام کنید. این درخواس با ارسال ایمیل به EB@mtnirancell.ir قابل فعال سازی است. همچنین با شماره گیری 7144 از خطوط ایرانسل  و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط می توان این حساب را فعال کرد.

 

نظر خودتان را ارسال کنید